Κατεχάκη

Katexaki.jpg

Η Δινομάχη Κατεχάκη σε νεαρή ηλικία. Η Δινομάχη ήταν κόρη της Άννας Βίσση και του Όσκαρ Ουάιλντ

[επεξεργασία] Γενικά

Η Κατεχάκη (カテハキ) είναι ο γνωστότερος γιαπωνέζικος ναός αφιερωμένος στο θεό κι-νι-σι. Κατά παράδοση στο σχήμα δρόμου, ο ναός αυτός απαιτεί τελετές που προσομοιάζουν με ασκήσεις ακριβείας από τους πιστούς που πάνε για προσκύνημα. Φημολογείται ότι κατά τη διάρκεια βροχοπτώσεων οι τελετές αυτές καταλήγουν σε χορούς (τετ-α-κε) και ασύστολο σεξ μεταξύ των πιστών.

[επεξεργασία] Προέλευση του τοπωνυμίου

Η γνωστότερη ιέρεια του ναού ονομαζόταν Δινομάχη Κατεχάκη (προς τιμήν των πιστών που για να δικαιολογηθούν στο έτερο ήμισυ που το έστησαν στο ραντεβού ανέκραζαν στο κινητό: «Δίνω μάχη στην Κατεχάκη»). Πολλοί μεταφραστές στην ελληνική τηλεόραση τής έκαναν τάμα τις δουλειές τους, για αυτό και το όνομά της σας είναι γνωστό (αν βλέπετε τις ταινίες στην τηλεόραση μέχρι το τέλος, δηλαδή). Βέβαια, κάποια στιγμή το κινητό τής ιέρειας διέρρευσε, και βαρέθηκε μυριάδες πιστοί να την παίρνουν με απόκρυψη, να της λένε απλά «Κι εγώ… κάθε μέρα…» και να της το κλείνουν, οπότε αλλαξοπίστησε και παντρεύτηκε γιο ιδιοκτήτη αλυσίδας γνωστών σουπερμάρκετ. Τώρα πλέον λέγεται Δινομάχη Δούκα και η περαιτέρω πορεία της δε μας απασχολεί στο παρόν λήμμα.

[επεξεργασία] Κάτοικοι

[επεξεργασία] Χρήσιμες πληροφορίες