Κατερίνα

Γυναικείο όνομα που συνηθίζεται τόσο στο ανθρώπινο όσο και στο βριλικό έθνος.
Κατοικεί σε διάφορες περιοχές αλλά κυρίως στα Βριλήσσια (τα οποία παρεπιπτόντως πήραν το όνομα τους από τα Βριλ και όχι από την αρχαία ονομασία της Πεντέλης - ρε τι ακούμε) καθώς και στην Νέα Ιωνία (η οποία πήρε το όνομα της από το νέο εργοστάσιο της σοκολάτας Ιον). Επίσης Κατερίνες υπάρχουν και υβρίδια διασταύρωσης Βριλ με γκρέμλινς και με εκχύλισμα σόγιας. Όλες όμως οι Κατερινάδες κατάγονται από τον Πούτσο.

[επεξεργασία] Στέκια

Τα Κατερινοβρίλ κατοικούν βέβαια κάτω από τη γη μια και αυτή είναι τρύπια όπως έχουν υποστηρίξει κατά καιρούς επιφανείς επιστήμονες από το 2000 πχ έως το 1650 μχ. Επίσης και σύγχρονοι μελετητές που έχουν εμφανιστεί σε εκπομπές ανωτέρου πνευματικού επιπέδου (Χαρδαβέλας) έχουν αποδείξει με τις τελειότερες επιστημονικές μεθόδους την κουφιο(κεφαλιά τους) στερεουγροποιημένη σύσταση του πλανήτη μας. Όποιος νύχτα περπατεί λάσπες και σκατά πατεί, αλλά προσοχή και στις τρύπες.

Και φυσικά η τρύπα του όζοντος είναι ψέμα για να μας αποπροσανατολίσει από την τρύπα στον Νότιο πόλο και την τρύπα στο κεφάλι μας.

[επεξεργασία] Άλλα φρούτα

Τί φρούτο είστε?
 
132
 
69
 
33
 
98
 
19
 
176
 
37
 
66
 
35
 
81
 
46
 
68
 
40
 
77
 
144
 
760

Η ψηφοφορία δημιουργήθηκε στις 12:37, 9 Ιανουαρίου 2010 και μέχρι στιγμής 1881 άτομα έχουν ψηφίσει.