Κατέλης

“Αναμφισβήτητα ο Νίκος αποτέλεσε και αποτελεί μέχρι και σήμερα τον ακρογωνιαίο λίθο του Λαμπρού Πολιτισμού μας… Υπήρξε μεγάλη πηγή έμπνευσής για μένα προκειμένου να ολοκληρώσω το έργο μου "Άξιον Εστί"”

- Μίκυς Θεοδωράκης για τον Νίκο Κατέλη
Katelis 494x320

Ο Νικόλας Κατέλης στην Ανίτα

Ο Νικόλαος Κατέλης, γνωστός και ως CatMan για άγνωστο λόγο, πρωτοεμφανίστηκε στα μέσα των 90s στη Σαββατοκυριακάτικη τηλεοπτική υπερπαραγωγή της Αννίτας Πάνια Χρυσό Κουφέτο, κάνοντας αρχικά διάφορες δουλειές του ποδαριού, όπως σκούπισμα του πλατό, περμανάντ σε επιτόπια ογδοντάχρονα νταραβέρια και γενικότερα κάθε είδους θελήματα της γνωστής από τη Μάχη του Μίδα, Τ.Β.περσώνας.
Είναι απόγονος των ΕΛ, κάτι που άλλωστε φανερώνει και το όνομά του, ενώ στο καινούριο βιβλίο της ιστορίας της ΣΤ' Δημοτικού, χαρακτηρίζεται σαν σκαμπό θαύμα. Ο ίδιος δηλώνει λάτρης των Hot Dogs και του πρωκτικού έρωτα.

[επεξεργασία] Ιστορία

Γεννήθηκε στη Γαλατία το 299 π.Χ. Είναι νόθος αδελφός του Οβελίξ και πρώτος ξάδερφος του Τσακ Νόρρις. Από μικρός διακρίθηκε για τη ταχύτητα με την οποία καταβρόχθιζε τα αγριογούρουνα που έπιανε ο προσφιλής αδελφός του, αλλά και για τις γνώσεις του πάνω σε ζητήματα ποδαρολαγνίας, αγγκουροφαγώματος, πορδοσφυρίγματος και σαρδελοπαστώματος.
Λαϊκοί μύθοι λένε πως κάποιο απόγευμα μεταξύ του 221-219 π.Χ., έφαγε κατά λάθος τη γιαγιά και τον θείο του Χλιμίτζουρα, καθώς και την ποδοσφαιρική ομάδα της γειτονιάς του.
Τον Μάρτιο του 430 μ.Χ. πήρε μέρος στη Διεθνή έκθεση της Βόννης κερδίζοντας το τέταρτο βραβείο με τη κατασκευή του, σφυρίχτρα αστραγάλωτη. Το 1204 του ανατέθηκε από τους Σταυροφόρους η διοίκηση του πριγκιπάτου της Σπιναλόγκας, ενώ τον ίδιο χρόνο έδωσε λύση στο αιώνιο ερώτημα "από πού χέζουν τα τριζόνια απ’ τον κώλο ή το στόμα;".
Το 1550, η Αυτού Εξωχότης Βασιλεύς της Αγγλίας GayLord Τhe II, τον προσέλαβε για ελαιοχρωματιστή του. Κατά τη διάρκεια εργασιών και λόγω του μεγάλου του πάχους, σφήνωσε στη κουζίνα του Πύργου του Λονδίνου με αποτέλεσμα να μείνει παγιδευμένος εκεί φτιάχνοντας σάντουιτς μέχρι το 1699.Ο katman (Κατέλης) είναι ο θεός σκατού και της κουράδας.[[Αρχείο:[paradeigma.jpg][τίτλος συνδέσμου--212.251.18.29 18:57, 28 Ιουνίου 2015 (UTC)]]] 1200 π.χ.: Ξεσπάει μεγάλο σκάνδαλο για την κυκλοφόρηση της ροζ κασέτας μεταξύ της Ζήνας και του Νίκου Κατέλη (Κάτμαν).

[επεξεργασία] Νεότερη Ιστορία

Το 1810 συνάντησε τον Σκουφά και τον Τσακάλωφ στα βουνά της Βλαχίας. Επηρεασμένος από το κλήμα της Επανάστασης έγινε δοκιμαστής κρασιού, χόμπυ που κράτησε ως το 1931 όταν και του έγινε η πρώτη μεταμόσχευση μηχανικού ήπατος στο Κομπότι της Άρτας.
Το 1932 απόκτησε δίπλωμα αερόστατου, ενώ το 1944 δίπλωμα πετρελαιοκίνητου οδοστρωτήρα.
Η πρώτη του κινηματογραφική συμμέτοχη έγινε το 1949-1950 στη ταινία «Ο Μεθύστακας», ντουμπλάροντας τον Ορέστη Μακρή στην επικίνδυνη σκηνή της αυτοκτονίας του «γέρο-Χημικού».
Το 1954 ο Νικόλαος Κατέλης κατέληξε σε συμφωνία με τον διευθυντή της Μίνος ΕΜΙ κ. Μάτσα, και ηχογράφησε το πρώτο και τελευταίο του 45αρι δισκάκι. Το τραγούδι του με τίτλο: «Θέλω να πιω δυο λίτρα (2Ltr) Φώσφορο» κυριάρχησε στα Τοπ Ντεμέκ της εποχής για ενάμιση μήνα.
To 1960 ίδρυσε μαζί με τον Σαντάμ Χουσεΐν στην Αλ Νασιρίγια αλυσίδα ταχυφαγείων Falafel ενώ τον αμέσως επόμενο χρόνο χρεοκόπησε.
Στα τέλη του 1961 επιστρέφει στη γενέτειρα του τη Γαλατία. Έπειτα από αμέτρητες προσπάθειες, αποτυγχάνει να εδραιωθεί στο καλλιτεχνικό στερέωμα και έτσι πιάνει δουλεία στα ‘Subways’ σαν παγωτατζής.
Τα ίχνη του χάνονται για τα επόμενα 20 χρόνια. Φήμες τον θέλουν πράκτορα της KGB στην Αλόννησο.
Το 1982 έπειτα από αμέτρητες νυχτερινές εμφανίσεις στις Ντισκοτέκ των Τρικάλων και της Βέροιας, ανακηρύσσεται σε Σύμβολο των '80s.
Το 1991 επιλέγεται ανάμεσα από τρεις επαγγελματίες ψητάδες, από τον σκηνοθέτη Θεόδωρο Αγγελόπουλο. Διακρίνεται στη ταινία «Το μετέωρο βήμα του Πελαργού» στο ρόλο του βήματος.
Το 1995 αρχίζει τις σταδιακές τηλεοπτικές του εμφανίσεις στο Χρυσό Κουφέτο αναζητώντας νύφη. Τα πράγματα όμως παίρνουν διαφορετική τροπή και έτσι ο Νικόλαος γίνεται επίτιμος καλεσμένος και μετέπειτα συνεργάτης της ποιοτικής αυτής εκπομπής.

[επεξεργασία] 21ος Αιώνας

Ακολουθούν οι συμμετοχές του στα Παρατράγουδα. Η ανθρωπότητα βουρκωμένη από συγκίνηση προσμένει κάθε Σάββατο και Κυριακή λίγο μετά τις πέντε το απόγευμα, τον Κατέλη να ερμηνεύσει κάποιο δημοτικό και λαϊκό άσμα.
Από το 2006 συμμετέχει στο υπερ-Show της Τετάρτης Je t’ aime, χαρίζοντας για ακόμα μια φορά μοναδικές στιγμές συγκίνησης με τις υποκριτικές του ικανότητες σε ρόλους όπως του Ηρακλή, του Θεού, του Αρχιμήδη, του Αδάμ, του Δράκουλα και αμέτρητες άλλες.
Το 2007 του απονέμεται από τον Michael Jackson το Χρυσό Μικρόφωνο για τις συνολικά 100.000.000 πωλήσεις των CD singles του με τίτλους «Ο Εραστής» και «Πρέπει να Κόψεις τα Ναρκωτικά».
Το 2008 αναλαμβάνει κεντρικός παρουσιαστής τηλεοπτικού ενημερωτικού δελτίου, με θέμα την ερωτική ζωή των ζώων.
Τον Μάιο του 2009 έπειτα από μαζική λαϊκή απαίτηση, αποφασίζει να μετάσχει στα κοινά και να διαμορφώσει το μέλλον της ενωμένης Ευρώπης. Ο κ. Δημοσθένης Βεργής, χορτοφάγος, λάτρης του ινδοκάρυδου και πρόεδρος του κόμματος των Οικολόγων, τον συμπεριλαμβάνει γεμάτος περηφάνια στο ψηφοδέλτιο του κόμματος για τις Ευροεκλογές της 7ης Ιουνίου του 2009.

“Η Ενωμένη Ευρώπη χρειάζεται ισχυρούς πολιτικούς άνδρες σαν τον Νίκο. Είμαι σίγουρος πως η παρουσία του στο Ευρωκοινοβούλιο θα προσδώσει ιδιαίτερο βάρος και κύρος στην όλη διαδικασία, και πως θα εκπροσωπήσει με τον καλύτερο τρόπο τα συμφέροντα του.. και του ελληνικού λαού.. Μαρούσκα καλά τους τα είπα; Ε; Θα μου φτιάξεις σπανακόρυζο για μεσημεριανό;”

- Δημοσθένης Βεργής για τον Νίκο Κατέλη

[επεξεργασία] Μεγάλες Στιγμές

[επεξεργασία] Μάκειος Σχολή

O Νικόλαος είναι από το 2006 μέλος του staff στη Μάκειο Σχολή.