FANDOM

Η λέξη κατάντια [ka-TAA-dheea] προέρχεται από το λατινικό katantum. Ο Χάρι Πότερ χρησιμοποιεί αυτή τη λέξη στα ξόρκια του όταν θέλει να μετατρέψει έναν απλό άνθρωπο σε Ρόκυ Μπαλμπόα.

ΙστορίαEdit

Η λέξη κατάντια προέρχεται από αρχαιοτάτων χρόνων. Όταν ο Χριστόφορος Κολόμβος είδε εκείνα τα μελαμψά πρόσωπα στην Αμερική είπε, "Πω, πω, τι κατάντια!" και όλοι κατάλαβαν πως η Αμερική θα πάει μπροστά. Το ίδιο γεγονός συνέβη και στην Χιροσίμα γύρω στο 1945. Όταν ο Αμερικανός πρόεδρος είδε ένα DVD με τις ομορφιές της πόλης είπε 'Τι κατάντια!!!' Και τσουπ στην πόλη εκείνη κτίστηκαν τα εργοστάσια της Μιτσουμπίσι (είναι η σωστή λύση) και της Φουτζίτσου. Και η Ιαπωνία πήγε μπροστά. Ο γνωστός μελετητής της ιστορίας Σταμάτης Γονίδης με την συνεργασία της Άντζελας Δημητρίου προσπαθούν να αποδείξουν πως η κατάντια που αναφέρεται στην Ελλάδα θα φέρει αειφορική ανάπτυξη στην χώρα. Ίσως μια μέρα η Ευρώπη να γίνει ελληνική! Να δουν οι παντέρμοι λίγο πολιτισμό.

Το Καλό της ΚατάντιαςEdit

Κατά τον συνάδελφον Μπάμπη Νιώτη, είναι ένα ουσιαστικό που εκφράζει ενθάρρυνση προς το πρόσωπον/κατάσταση στο/α οποίο/α αναφέρεται/ονται. Όταν λέμε πως η Ελληνική κοινωνία έχει την κατάντια της, σημαίνει πως παίρνει τα πάνω της. Πολλές σειρές στην τηλεόραση και κυρίως στον Αντέννα ασχολούνται με την κατάντια, όπως οι εκπομπές που παρουσιάζει ο Ανδρέας Μικρούτσικος με την Τένια Μακρή, οι ειδήσεις, οι Αποδείξεις με τον μονόφρυδο Ευαγγελάτο, τα καλλιστεία. Όλες αυτές οι εκπομπές μας αποδεικνύουν καθημερινά (ή κάθε Τετάρτη άμα είναι οι Αποδείξεις) την λαμπρή πορεία της Ελλάδας. Πολλές φορές την κατάντια μπορούμε να την δούμε και στο δρόμο μέσω των ταχύτατων έργων ή και των απορριμάτων.

ΜέλλονEdit

Στο μέλλον, η κατάντια θα αντικατασταθεί μόνιμα πλέον με το "ΟΥΣΤ".
Πιθανά σενάρια που έχουν μελετηθεί με την βοήθεια των υπερυπολογιστών της NSA (νάσιοναλ σεκιούριτι εϊτζενσί = σπάμε το ιδιωτικό απόρρητο παρακολουθώντας τα ιμέιλ σου, στα τούρκικα) δείχνουν το ουστ να παίζει πολυ στο Ελλαδιστάν.
Ένα σενάριο είναι για πορείες για το άρθρο 16 που ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ο Ε (5ος) θα προωθήσει το 2050 μέσω αυτοδύναμης κυβέρνησης συνεργασίας με ΠΑΣΟΚ, ΣΥ.ΡΙΖ.Α, ΚΚΕ, ΛΑΟΣ και ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ για αναθεώρηση σε μια ύστατη προσπάθεια αρπαχτής όπου το ξύλο που θα πέσει με τα ΜΑΤ θα περισσέψει και για τους βουλευτές και ίσως και τον στρατό που ίσως κληθεί να επιβάλει την "τάξη".

Επίσης σε μερικά σικέ θερμά επεισόδια με τους καλούς μας γείτονες οι οποίοι όμως παρά την θέληση τους έχουν ένα κράτος με πολύ "λουκ μιλιτέρ" που θα κοστίσουν την ζωή σε μερικούς ιπτάμενους και την επιστράτευση μερικών απόστρατων καραβανάδων μαζί με το πάγωμα/ακύρωση των αδειών στους μη-βυσματίες.

Τα σενάρια δεν αποκλείουν μερικά στημένα σκαμπανεβάσματα στην ψωφοκλαίους που θα τα πάρουν από όλα τα βλαχαδερά επαρχίας και πρωτευούσης που θα πιστέψουν στο εύκολο κέρδος μέσω επενδύσεων μέσω των πρακτόρων του προπο/new york brokers οι οποίοι θα είναι σαν καλοί μαλάκες (ΜΑΛΑΚΑ: είδος τυριού στην Κρήτη, αγαπημένο έδεσμα των οικονομολόγων) πιόνια των χρηματιστηριακών εταιριών οφσορ (παραπέμπουμε σε Θέμο).
Αυτοί "πάντα μέσα στα κόλπα" και θα όπως θα έχουν "εχέμυθες και απολύτου εμπιστοσύνης πληροφορίες" θα κλείνουν με σιγουριά το μάτι στους χρηματιστήριο-λιγωμένους υποσχόμενοι αποδόσεις κεφαλαίων ως και 40.504.930%. Θα οδηγήσουν τον κοσμάκη σε τρελές χρεοκοπίες (ήδη η εξομοίωση έπιασε ουστ στον κύβο) που θα βοηθήσει πάρα πολύ τις αγαπημένες σε όλους φιλανθρωπικές οργανώσεις γνωστές και ως ΤΡΑΠΕΖΕΣ, να πάρουν ότι απόμεινε στους πλούσιους και να τα δώσουν στους ταπεινούς και καταφρονεμένους σκιέρ στο Σεντ Μόριτζ. Οι καημένοι σκιέρ κάνουν καθημερινά το αγώι μέσα στα χιόνια και τις κακουχίες από την εσωτερική θερμαινόμενη πισίνα προς στο σαλέ, για το φτωχικό τους γεύμα (η πλήρης εξαθλίωση, το κρασί παλιό... το χαβιάρι μαύρο... ζωή κι αυτή...) ντυμένοι σαν μαδημένα σπουργιτόπουλα με κάτι κίτρινα τζάκετ απομεινάρια από τις βιτρίνες του Παρισιού, αυτήν την γνωστή κακόφημη πόλη της Γαλλίας που έχει μια μεταλλική οικοδομή ακόμα υπό ανέγερση γιατί ο μηχανικός ΑΙΦΕΛ την κοπάνησε με τα λεφτά και έγινε εργολάβος στις ΗΠΑ.
Αφού κανείς δεν τους νοιάζεται και το κράτος δεν τους παρέχει ΙΚΑ και εργατικές κατοικίες, οι τράπεζες αναλαμβάνουν να μας ξελασπώσουν όλους από την ενοχή που μας βαραίνει σαν κοινωνία.

Το τελευταίο και άπειρου κάλλους σενάριο ΟΥΣΤ είναι για την πορεία της ανάπτυξης της Ελλάδας η οποία θα γεφυρώσει την Ευρώπη των δύο ταχυτήτων με ένα μοναδικό υβριδικό οικονομολογικής ιδιοφυίας κόλπο που θα γεφυρώσει τον χωροχρόνο με το ευρώ που συνιστάται στο ότι όλοι οι Έλληνες θα παίρνουν μισθούς επιπέδου ανειδίκευτου εργάτη στη Ρουμανία το 2000 ενώ οι τιμές θα είναι αντίστοιχες με αυτές της Στοκχόλμης το 2050. Το ουστ φυσικά έγκειται στην πλήρη αδιαφορία που θα δείξουν οι πάντες και στο ότι πιο πολύ από ποτέ θα είναι κλεισμένοι στα νοικιαζόμενα δυάρια κατά δεκάδες βλέποντας την Αννίτα Πάνια να κάνει επιτόπια νταλαβέρια με τους καμένους και εξαθλιωμένους ξεδοντιάρηδες σταρ του 5λέπτου.