Καρχαρίας

Mouth1.jpg

Τα κοφτερά δόντια του Καγκουροκαρχαρία δεν έχουν τερηδόνα γιατί χρησιμοποιεί μόνο Crest!

Καρχαρίας (kar-cha-rias). Ψάρι της οικογένειας Αrpachtopephtouliacea. Συγγενικό του είδος απ' την πλευρά της μητέρας του το σκυλόψαρο.

[επεξεργασία] Είδη καρχαρία

  • Καγκουροκαρχαρίας. Γνωστό αρπακτικό παντός καιρού και φύσεως. Συχνάζει σε beachομπαρα, μπαράκια, ντίσκο, καφετέριες, παγκάκια και σε γυμναστήρια. το είδος αυτό έχει εξελιχθεί και χρησιμοποιεί σύγχρονες τεχνικές επιβίωσης (ακόμα και φατσοβιβλίο).
    Papandreou vouli.jpg

    Μεγαλοκαρχαρίας ο Ανθρωποφάγος. Καταβροχθίζει χώρες! (National Geographic)

    Κύρια δραστηριότητα είναι το ανελέητο και απρόσμενο πέσιμο σε θηλυκά,
    PAGAL2.jpg

    Κτηνοκαρχαρίας Vs Χταπόδι. Τέρατα της αβύσσου (National Geographic)

    ότι κινείται - εκτελείται. Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια της ψηλά, για το μυθικό εργαλείο του καρχαρία, το πλοκάμι του. Ο καρχαρίας βρίσκεται σε ατελείωτη στύση (καύλα) από τότε που αντιλήφθηκε ότι δεν υπάρχει αληθινός έρωτας. Το είδος αυτό έχει αναπτύξει τρομερές τεχνικές καμουφλάζ, αντιπερισπασμού και επίθεσης. Μπορούμε εύκολα να δούμε ένα καρχαρία σε δράση τις πρωινές ώρες, γύρω στις 3-5 πμ. τότε το είδος αυτό είναι πολύ κουρασμένο και ψάχνει απεγνωσμένα για κάποια μοναχική και τελειωμένη λεία. Οι σχέσεις του με άλλα αρσενικά είναι από τυπικές μέχρι φιλικές, αλλά πάντα δήθεν.