Καμάκι

Kamaki.jpg

Το πανάρχαιο έμβλημα του απανταχού σεξουαλικά πεινασμένου κυνηγού γυναικών.

[επεξεργασία] Αρχαία Ιστορία(Λέμε τώρα...)

Η ιστορία ξεκινάει από αρχαιοτάτων χρόνων, όπου ο θεός Ποσειδών ήταν το πρώτο καμάκι της ιστορίας. Εξού και η τρίαινα το ένδοξο σκήπτρο του βασιλέα της θάλασσας. Φήμες λένε πως ο Ποσειδώνας καμάκωσε την πρώτη γυναίκα όταν ήταν στην κούνια του με το πλαστικό πηρούνι που χρησιμοποιούσε όταν έτρωγε. Ο λόγος της διαμάχης με τον Δία τον αδερφό του ξεκίνησε γιατί θέλησε να καμακώσει την Ήρα γυναίκα του Δία και αδερφή και των 2!! Μετά από αυτό ο Δίας τον έστειλε για ψάρεμα. Από εκεί προήλθε η αρχαία και πάνσοφη παροιμία 'Δεν μαμάς που δεν μαμάς, δεν πας καλύτερα για ψάρεμα;'.

[επεξεργασία] Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία

Στα νεότερα χρόνια, εμφανίστηκαν λάτρεις της αρχαίας τέχνης του Καμακίζειν. Πρόκειται για ακόλουθους της λατρείας του Ποσειδώνα, οι οποίοι ξεχύνονται σε παραλίες και χώρους που το θηλυκό γένος ανθίζει. Τα άτομα αυτά μόλις δούνε θηλυκό ξεχύνονται σαν εμετός για να το καρφώσουν, αφού πρώτα προσπαθούν με αρχαίες μεθόδους Tai Chi και Feng shui να τραβήξουν την προσοχή του θύματος. Είναι επίσης γνωστοί και ως 'φιδέμπορες'. Είναι άριστοι γνώστες πολεμικών τεχνών και όπλων μαζικής καταστροφής στην περίπτωση που το θύμα συνοδεύεται.