Καλ ΕΛ

Ο Καλ ΕΛ (ή Κλαρκ Κεντ όπως προτιμούν να τον αποκαλούν τα Βριλ) είναι γνωστός περισσότερο με το κωδικό όνομα Σούπερμαν που χρησιμοποιεί κυρίως για ξεκάρφωμα. Επίσης είναι υπέρμαχος των ΕΛ, ένας από τους πιό γνωστούς εξ αυτών, καθώς είναι και μαθητής του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου αφού δουλεύει για την εκπομπή του ινκόγκνιτο και στις ελεύθερες ώρες του κάνει τον ρεπόρτερ μαζί με τον Πίτερ Πάρκερ (γνωστό μπατίρη της Νέας Υόρκης) όταν αυτός δεν ασχολείται με την παραγωγή στυλό.

[επεξεργασία] ΠΡΟΦΙΛ

Ο Καλ ΕΛ είναι γνωστός καταζητούμενος επιδειξίας από την αρχιφυλακή του Έντι Μέρφι ή Μπάτσος του Μπέβερλι Χίλς, εφόσον όταν φεύγει από το σπίτι βάζει το σώβρακό του πάνω από το παντελόνι, και του αρέσει να κάνει βολτούλες με γκόμενες πάνω από την πόλη. Τέλος του αρέσει να φοράει κολάν και ζωηρά χρώματιστά ρούχα που του έραψε η μανούλα του, Λιάνα ΚανΕΛη, γνωστό πρωτοπαλίκαρο της κουμουνιστικής νεολαίας.

[επεξεργασία] Παιδικά χρόνια

Ο Καλ ΕΛ ομολογουμένος δεν εχει σπουδαία παιδικά χρόνια μίας και τα πέρασε κλεισμένος σε ένα σκάφος με το λάπτοπ του για να έρθει στην Γη γιατί έπρεπε να ξεφύγει από την καταστροφή του πλανήτη του Κρύπτον επειδή τον είχε επισκεφτεί εκείνη την περίοδο ο Τσακ Νόρις. Φυσικά ο Τσακ δεν κατέστρεψε τον Κρύπτον γιατί έπρεπε να γυρίσει στη Γη να βρει τα παιδάκια που του έκλεψαν το αυτοκίνητο (η τύχη των παιδιών αγνοείται για ευνόητους λόγους). Η καταστροφή του Κρύπτον παρουσιάστηκε από τα media για διαφημιστικούς λόγους (βλέπε το άρθρο για τον Κρύπτον).

[επεξεργασία] Δυνάμεις και Δράση Νεότερων Χρόνων

Ο Καλ ΕΛ ξέρει να κάνει πολλές μαλακίες όπως αυτά που βλέπουμε στην ταινία ‘Σούπερμαν η Επιστροφή’. Υπήρξε μαθητής του Τσακ Νόρις και του Σαμουράι Τόμ Κρουζ την περίοδο του ταξιδιού του στο Νεπάλ (βλεπε [1]). Φήμες λένε ότι ο Καλ ΕΛ οδήγησε τον Ε.Τ. σπίτι του, ότι έχει πάρει μέρος στην μάχη για την Τριπολιτσά αλλά και ότι με τους φίλους του, Ξάνθο, Τσακάλωφ, Σκουφά και Μπάμπη Σουγιά την περίοδο της ΕΛληνικής επανάστασης ίδρυσαν την Φιλική Εταιρία, αλλά έμειναν στην ιστορία οι πρώτοι τρεις επειδή είχαν μέσο στην κυβέρνηση (κυρίως τον Γκαντέμη, αλλά δεν έζησαν πολύ για να το χαρούν για ευνόητους ξανά λόγους).

Οι φήμες λένε πως μετά την Ελληνική Επανάσταση ο Καλ ΕΛ μπήγε για διακοπές στην Γερμανία. Εκεί γνώρισε και συνδέθηκε συναισθηματικά με τον Νίτσε, γιο της Νίτσας. Πολλοί αναλυτές υποστηρίζουν πως τα βιβλία του Νίτσε για τον "υπεράνθρωπο" ήταν στην πραγματικότητα η ερωτική του εξομολόγηση προς τον Καλ ΕΛ. Πολλά χρόνια μετά, ένας έμπορος από το Μπραου Νάου(μ) Αμην (παναγία μου) έτυχε να αγοράσει αυτά τα βιβλία για να χρησιμοπποιήσει το χαρτί τους για να τυλίγει σουβλάκια. Ο υποχόνδριος γιος του Αδόλφος Χιτλερ, τα διάβασε και, συγκινημένος από τη ζωντάνια του κειμένου, ερωτεύτηκε παράφορα τον Καλ ΕΛ. Αποφάσισε λοιπόν να φτιάξει ένα ομοίωμα του για να του κάνει βουντού και να τον φέρει κοντά του για πάντα, χρησιμοποιοώντας για την κατασκευή του κερί εβραϊκής καταγωγής από τα εργοστάσια του Άουσβιτς. Κανείς δεν ξέρει τι θα γινόταν αν ο Αδόλφος πετύχαινε τον σκοπό του. Ωστόσο ο Καλ ΕΛ σώθηκε από έναν ανεπιθύμητο ερωτα χάρη στην παρέμβαση του Τσακ Νόρρις, ο οπόιος με mind control έπεισε τον Αδόλφο να αυτοκτονήσει.

(Το παραπάνω άρθρο βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη καθώς τα πωρωμένα της ΝΑΣΑ ερευνούν ακόμα το θέμα)

Άλλες γλώσσες