Καλοκαίρι

“Όσο περνάν οι μέρες, η ζέστη δυναμώνει

ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ”

- Οι αναρχικοί για το καλοκαίρι

“Το καλοκαίρι με ανάβει σαν μαχαίρι”

- Όσκαρ Ουάιλντ
Kor.jpg

οι χαρές του καλοκαιριού

[επεξεργασία] Εισαγωγή στην έννοια

Το καλοκαίρι δεν είναι παρά μια περίοδος του χρόνου. Αποτελεί την αγαπημένη περίοδο των κάγκουρων, καθώς μπορούν ευκολότερα να επιδεικνύουν την κορμάρα τους και την αμαξάρα τους. (Δες κούκλα, γαμάω αλλά και δέρνω ε;) Ακόμα αποτελεί την αγαπημένη, αλλά και χειρότερη περίοδο για τους μαθητές. Οι μισοί μαθητές γουσταρίζονται με το καλοκαίρι, αφού έχει άφθονο ήλιο και μπορούν φωτοσυνθέσουν καλύτερα. Οι υπόλοιποι, το μισούν και προσπαθούν να πέσουν σε καλοκαιριάτικη νάρκη, διότι είναι η περίοδος του χρόνου όπου διαβάζουν περισσότερο από όλες τις άλλες, για να ξαναδώσουν.

[επεξεργασία] Η συναισθηματική ματιά

12.png

οι χάρες του καλοκαιριού

Το καλοκαίρι αποτελεί την εποχή του έρωτα, αφού πας στην παραλία όλη την ώρα και βλέπεις ωραία τοπία (μτφ.ωραίους κώλους). Έτσι, κρίνοντας πάντα από τον πλούσιο εσωτερικό κόσμο που κρύβει κάποια-κάποιος μέσα της-του, γεμάτος-μάτη τρακ, αγωνία, προσμονή, φόβο για απόρριψη αλλά και γεμάτος πραγματική αγάπη στην πιο αγνή της μορφή η οποία από την πολύωρη αναμονή και λαχτάρα δεν αντέχει άλλο να μένει μέσα σου και θέλει να βρει διέξοδο με λόγια, την-τον κοιτάς στο στήθος-και λίγο πιο κάτω και της-του λες:

-Μάνα μου, τι βυζάρες είναι αυτές!

-Παιδί μου...!

και σαν καλός Έλληνας πατριώτης-ώτισσα θα προσθέσεις:

-Άσε με να αγωνιστώ και εγώ στις επάλξεις του Βυζαντίου.

-Άσε με να γίνω συμπολεμίστριά σου.

[επεξεργασία] Τραγούδια για το καλοκαίρι