Καλλιστεία

Αλεξανδράτου.jpg

Χαρούμενη βραβευθείσα

“Το νούμερο 20! Το μεγαλύτερο νούμερο για απόψε: Φοράει φόρεμα (κουρτίνα) Epavlis, καπέλο (πορτατίφ) SKOUROPOULOS, και παπούτσια (Μινι-φρουτιέρες) από το IKEA. Χτένισμα και μακιγιάζ από τον Vassilios Kostetsos.”

- Ελένη Μενεγάκη για τη Μις Γιανγκ 2002

“Εμμμ... Θα ήθελα παγκόσμια ειρήνη.”

- Υποψήφια Σταρ Ελλάς για Υποψήφια Σταρ Ελλάς στην Ελένη Μενεγάκη το 2004

Αντρικός θεσμός για τις γυναίκες που αυτές τον υιοθέτησαν και συμμετέχουν με χαρά. Η κορυφαία λαμπερή τελετή βράβευσης των γλάστρων (τα καλλιστεία, ντε) λαμβάνει χώρα κάθε χρόνο, σε κάποιο νυχτερινό κέντρο που δε θυμίζει σε τίποτα την κανονική του χρήση. Οι γλάστρες περπατάν με μαγιώ και από κάτω μια επιτροπή βάζει βαθμούς για την κάθε μία. Η επιτροπή αποτελείται από ειδικούς σε θέματα καλαισθησίας και για αυτό ποτέ δεν αμφισβητείται η επιλογή που θα κάνουν για το ποια είναι η πιο ωραία στολισμένη γλάστρα. Οι βραβευμένες, παραλαμβάνουν τα βραβεία τους χαρούμενες και χωρίς αντιδικίες.

Οι διαγωνιζόμενες έχουν πράσινα μάτια, σπουδάζουν μπίζνες αντμινιστρέσιον στην Αγγλία και μιλούν Ελληνικά, αγγλικά και γαλλικά. Συχνά πυκνά εμφανίζονται διαγωνιζόμενες που μιλούν Γκρόιτς. Κατά ποσοστό 99% οι διαγωνιζόμενες "γνωρίζουν και υπολογιστές". Απόλυτο φαβορί για τον τίτλο "Μις Γιανγκ 2007" είναι η Άννα Βίσση. Η μαγεία των τελευταίων καλιστείων παραγκωνίζεται από τα ψηλότερου επιπέδου βραβεία Playmate, στα οποία οι διαγωνιζόμενες μάχονται στήθος με στήθος φορώντας στρινγκ. Όλα αυτά παρουσιάζονται στο σοβαρό πλην τίμιο κανάλι STAR, το οποίο ονομάστηκε έτσι προς τιμήν της Άννας Βίσση.