Καλατράβα

[επεξεργασία] Βίος και Παρλαπιπία

Μεγάλος αρχιτέκτονας (οι φίλοι του μάλιστα τον φωνάζουν αρχιδέκτονα). Κατάφερε να αναρριχηθεί στο αρχιτεκτονικό σταρ σύστεμ χάρη φυσικά στο τεράστιο έμφυτο ταλέντο του να κάνει φουστιές. Όπως κάθε καλός, φιλόδοξος επιχειρηματίας έτσι και αυτός προσπαθεί να πουλήσει όσο το δυνατόν περισσότερα φύκια για μεταξωτές κορδέλες.

Στην ολυμπιάδα της Αθήνας του 2004 του ανατέθηκε τεράστιο (και άχρηστο ουσιαστικά) έργο επειδή υπήρχε ανάγκη να δωθούν στον λαό "άρτος και θεάματα". Ο Καλατράβα βέβαια είπε "εγώ είμαι από την περήφανη Ισπανία και αρνούμαι να μπω σε αυτό το παιχνίδι, άθλιοι πολιτικοί" αλλά μόλις του είπαν ότι τα δισεκατομμύρια δε θα τα βάλει από την τσέπη του αλλά θα τα βάλει στην τσέπη του (είχε γίνει λάθος στη μετάφραση) τότε συμφώνησε και είπε "α, έτσι μπράβο, έτσι όπως γίνεται πάντα και παντού, άλλωστε ο λαός μου χρωστάει χάρη, ας πληρώνει λοιπόν για τα επόμενα τριάντα χρόνια" και Arnold psomiadis.jpg σφίξανε τα χέρια.

Η βασική χρησιμότητα του στην κοινωνία μας, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, είναι να προσφέρει το δεύτερο ουσιαστικό της πρότασης "άρτος και θεάματα". Αυτό τον καθιστά απαραίτητο για κάθε άτομο που θέλει να έχει εξουσία πάνω στους πολλούς. Χρησιμοποιείται έυκολα για να κοιμήσει τον κόσμο και να του πλασάρει ψέυτικα όνειρα. Κατά συνέπεια πολλοί τεντυμπόιδες τον έχουν σαν είδωλο.

[επεξεργασία] Αληθινά Περιστατικά από τη Ζωή ενός Μεγάλου... Ανδρός (χωρίς πλάκα)

Το καλοκαίρι, πριν την Oλυμπιάδα ο Καλατράβα ήταν σε ένα ταξί στην Αθήνα. Στο τέλος της διαδρομής ο ταξιτζής του είπε να πληρώσει και ο Καλατράβα αρνήθηκε ορυώμενος "ξέρεις ποιος είμαι εγώ;" κλπ. Άρχισαν να μαλώνουν και τελικά ο ταξιτζής που δε καταλάβαινε και πολλά αγγλικά τον πήγε στο αστυνομικό τμήμα.

Το στέγαστρο του γηπέδου δεν του ανατέθηκε μετά από αρχιτεκτονικό διαγωνισμό όπως γίνεται συνήθως, αλλά με απ' ευθείας ανάθεση επειδή είναι κουμπάρος ενός από του εφτά (ή όσοι ήταν) αθάνατους (ή όπως σκατά τους λένε).