Καβάλα

Η Καβάλα, ή αλλιώς Monaco of Greece. Συμπρωτεύουσα της Μακεδονίας και υποταγμένη από χρόνια στην Ομοσπονδιακή Δικτατορία της Φραπεδιάς, με 80.027 κατοίκους.

Το γεγονός ότι είναι αμφιθεατρικά χτισμένη και συνδυάζει βουνό και θάλασσα την κάνουν περιζήτητη ενώ αποτέλεσε και βασική αιτία που σε απόρρητα σχέδια των Μεγάλων Δυνάμεων, αποτελεί πρώτο τους μέλημα η ανεξαρτητοποίησή της και η κήρυξή της σε αυτόνομο κράτος, πριγκηπάτο. Ακόμα διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας όπου οι Καβαλιώτσε, γνήσια επαναστατική φυλή, αμιγώς ελληνική, αφήνουν τα κότερά τους για να απολαμβάνουν το Φραπέ τους κατά μήκος της παραλιακής boulevard.

[επεξεργασία] Θρησκευτικη παραδοση

Στην Καβάλα πρωτοεμφανιστηκε η ομωνυμη παγανιστικη αρχαιοελληνικη θεωρηση του κοσμου.Συμφωνα με την οποια οι δυο μεγαλες κοσμικες ενεργειες Δύναμη (din-ami) και Τσουνάμι (tsoun-ami) , συγκρουστηκαν οδηγωντας στην γένεση. Τα τελευταια χρονια βλεπουμε ολο και περισσοτερο κοσμο να στρεφεται προς την αρχαια αυτη θρησκεια επηρεασμενοι κυριως απο τη γνωστη τραγουδιάρα madonna η οποια ειναι και η πιο γνωστη κοινωνός της καβαλιστικης παραδοσης.

[επεξεργασία] Ετυμολογία

Ήταν μια κοπέλα που έμενε στη Χριστούπολης (παλιά ονομασία) και καβαλούσε το καλάμι. Έτσι κι έμεινε μέχρι σήμερα.

Κατά τη βυζαντινή περίοδο ο κόσμος καβαλούσε άλογα.

[επεξεργασία] Φράσεις

  • Ρε μαλάκα ξέρεις την Καμπάλα;
  • Δεν πας στο διάολο;