Κίνα

ΣΤ' Σινική Ρομποκρατορία

S.png
 
Η Κίνα μαζί με τις κατακτήσεις τις.
Πληθυσμός1,5 δις
Έκταση10000000000 τετρ. τεράμετρα
ΠρωτεύουσαJee-Bay
ΘρησκείαΜαοϊσμός
ΕθνικότηταΚινέζοι
Επίσημη γλώσσαΑλλά μπουρνέ κινεζικά/‎‎Τσιντσαντσόν
ΚυβέρνησηΡομποκρατία
Αναλφάβητοι99%
Σε πόλεμο μεΙαπωνία

Η Κίνα είναι μια μεγάλη χώρα μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα ανατολικά της Ελλάδας (χώρα των απογόνων των Ελ), η οποία κατοικείται από 1,5 δις Κινέζους.

[επεξεργασία] Μπούρδες

Οι Κινέζοι σύμφωνα με τον μεγάλο αρχαίο ιστορικό Μπυρόδοτο, είναι αποτέλεσμα ενός ατυχήματος που είχαν οι στρατιώτες του Μεγαλέξανδρου και της εξωγήινης φυλής των Σετσού του πλανήτη Κιν όταν έπαιζαν με ένα κουτί ληγμένα προφυλακτικά και μια χρονομηχανή. Το ότι είναι απόγονοι εξωγήινων εξηγεί το παρουσιαστικό τους καθώς και το γεγονός ότι πιστεύουν ακόμα στον κομμουνισμό.

Γνωστοί Κινέζοι κυβερνήτες είναι ο Μάο Τσε-Τουνγκ, ο Κώστας Σημίτης και ο Κάπταιν Σποκ.

Η χώρα είναι γνωστή για τα εξαγόμενα παγκοσμίως γνωστά προϊόντα της.

[επεξεργασία] Η εκδοχή του Μάκη

Σύμφωνα με τον μεγάλο αρχαίο ιστορικό Μπυρόδοτο τον Μάκη, οι Κινέζοι αποτελούν έναν προελληνικό λαό που ζούσε στην περιοχή που είναι το σημερινό Σχηματάρι (τότε λεγόταν Τσιντσαντσόν) και ήταν οι πρώτοι που προσέγγισαν οι Αθηναίοι με σκοπό να σχηματίσουν την Α' Αθηναϊκή Συμμαχία.

Τους κάλεσαν λοιπόν για να τους κωλοπιάσουν καλοπιάσουν σε ένα μεγάλο συμπόσιο που παρόμοιο δεν είχε ξαναγίνει στα χρονικά. Οι Κινέζοι όμως μέθυσαν και άρχισαν να πειράζουν τις γυναίκες! Ως φυσικό επακόλουθο, θιγμένοι και εξαγριωμένοι οι Αθηναίοι τους γρονθοκόπησαν αλύπητα και τρομαγμένοι, άρχισαν να τρέχουν μέχρις ότου έφτασαν στην άλλη άκρη της γης, τη σημερινή Κίνα.

Μετά τη νίλα που πάθανε, οι Κινέζοντες έκοψαν εντελώς το πιοτό (έχετε δει ποτέ μεθυσμένο Κινέζο; Ο Μάκης έχει(!!!)), ξεκίνησαν μάλιστα να τρώνε συστηματικά ρύζι, το οποίο ευδοκιμούσε στην περιοχή και τους προκάλεσε δυσκοιλιότητα αφήνοντάς τους ως μόνιμη παρενέργεια τα χαρακτηριστικά πλέον σχιστά τους μάτια.

Με τη σκέψη ότι οι Αθηναίοι θα ξανερχόντουσαν για μια ακόμη αναμέτρηση, κιτρίνισαν από τον φόβο τους (άλλο κουσούρι που τους έμεινε μόνιμο) και ξεκίνησαν να προπονούνται στις πολεμικές τέχνες. Καράτε, κουνγκ φου και όλα τα συναφή.

Τον περίφημο πήλινο στρατό, τον φτιάξανε με το σκεπτικό να βάλουν τους πέτρινους στρατιώτες τους στους λόφους για να φαίνονται πιο πολλοί, κάτι που όμως δε χρειάστηκε γιατί οι Αθηναίοι είχαν πλέον άλλες σκοτούρες: Περσικοί Πόλεμοι, Πελλοποννησιακός Πόλεμος και δε συμμαζεύεται...

Σύμφωνα με τους 40 νοματέους και λοιπούς επιστήμονες κοινωνιολόγους ανά τον κόσμο, η Κίνα έφτασε το 1,5 δις πληθυσμό υπό τον φόβο αυτής της επίθεσης. Προς αυτή την κατεύθυνση οδηγούνται οι καψεροί ερευνητές μετά από την πρόσφατη ανακάλυψη γραπτής οδηγίας του αυτοκράτορα Τσο Και Λο προς τους υπηκόους της πρώτης δυναστείας: "Κάντε παιδιά να γίνουμε πολλοί, γιατί θα έρθουν και θα τις φάμε πάλι".

Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι το 101% των Κινέζων σήμερα δεν αποδέχεται τα γεγονότα αυτά και συμπεριφέρεται σαν να μην έγιναν ποτέ. Με άλλα λόγια, κάνουν τον Κινέζο.

[επεξεργασία] Γκαλερί