Κέδρος

Kedros.jpg

Ο κέδρος είναι δέντρο που ανήκει στο είδος της εξωγήινης χλωρίδας. Ήρθε από τον πλανήτη Άρη μέσα σε σποροκάψουλες πριν από εκατοντάδες χρόνια. Οι κέδροι ήταν ένα κόλπο των Αρειανών για να ελέγξουν τους ανθρώπους αφού, όπως αποδείχτηκε επανειλημμένα έχει περίεργες ιδιότητες.

Μαρτυρίες αναφέρουν ότι αν πλησιάσεις ένα κεδρόδασος αρχίζεις να συμπεριφέρεσαι αλλόκοτα. Αν μάλιστα κοιμηθείς και κάτω από αυτούς για ένα βράδυ τα πράγματα γίνονται ακόμη χειρότερα. Μερικά από τα αποτελέσματα της έκθεσης σε κέδρους είναι: έλλειψη της ανάγκης της καθαριότητας, έντονα σημάδια μίσους για υλικά όπως το τσιμέντο και το μπετό, έντονα σημάδια χαλάρωσης και αποβολής του στρες και εκτός των άλλων είναι απόλυτα εθιστικός.

[επεξεργασία] Φρικαμπίστας

Ευτυχώς η ανθρωπότητα κατάφερε να επιβιώσει από τους κέδρους αφού αν και τόσο δυνατοί, τα τσιμέντα στην τελική μάχη φάνηκαν πιο δυνατά. Παρ' όλα αυτά υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που εθίζονται στις εξωγήινες ιδιότητες του κέδρου. Συνήθως ανήκουν στην κατηγορία των Φρικαμπίνκστας και κάθε καλοκαίρι πηγαίνουν και σε ένα διαφορετικό μέρος με κέδρους για να πάρουν τις δόσεις τους. Αυτοί μάλιστα λέγεται ότι καίνε τους κέδρους για να εισπνεύσουν τον παραισθησιογόνο καπνό. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες για να μπορέσουν οι Φρικαμπίνγκστας να έχουν ομαδικά την ίδια παραίσθηση από τον καπνό του κέδρου, τραγουδάνε τον εξής ύμνο:

- Κέδρος, κέδρος το πιο ωραίο φυτό,

- Κέδρος, κέδρος το πιο σκληρό ναρκωτικό.