Κάπταιν Χουκ

Hookpirates

Το σήμα του Κάπταιν Χουκ.

Περιβόητος πειρατής από τη Χώρα του Ποτέ. Μεγάλος μπερμπάντης, γυναικάς και ρέγκε άρτιστ.

[επεξεργασία] Παιδικά χρόνια

Γεννήθηκε πριν πολλά χρόνια, σ' ένα ψαροχώρι του νησιού και ήταν το μεγαλύτερο από τα πέντε του αδέρφια. Το πραγματικό του όνομα είναι Μπίλλυ Τζίμυ Χούκερσον. Η μητέρα του δούλευε στο τοπικό εργοστάσιο μαριχουάνας, ενώ ο πατέρας του μπεκρόπινε στις ταβέρνες. Έτσι, από μικρός ο Μπίλλυ Τζίμυ αναγκάστηκε να δουλεύει παραγιός σε κάποιον ψαρά. Στο σχολείο σπανίως πατούσε κι έτσι δεν έλαβε καμία μόρφωση. Ο Μ.Τ. (όπως τον φώναζαν όλοι) εξελίχθηκε στο γόη του σχολείου.

[επεξεργασία] Η Ινδιάνα γκόμενα και η αρχή

FW120284

H "Ανοιχτά Πόδια"

Στη δευτέρα λυκείου, ο Μ.Τ. είχε καψουρευτεί τρελά μια κοπέλα από τη φυλή των Ινδιάνων Χλαπάτσι, την "Ανοιχτά Πόδια". Ωστόσο του την πήρε μέσα από τα χέρια ένας άλλος γόης, ο Πήτερ Παν. Τότε, ο Μ.Τ. περιορίστηκε στην πεονταλάντωση και από κει του 'μεινε το χούι με το γάντζο. Αφού έβγαλε ένα νόμο της φυσικής (το νόμο του Κάπταιν Χουκ) για να την πει στον Νιούτωνα αποφασίζει να γίνει πειρατής, ώστε να εκδικηθεί τον Πήτερ Παν. Μαζεύει λοιπόν καμιά δεκαριά σκληροτράχηλους συμμαθητές του και γίνεται ο αρχηγός τους, με τ' όνομα Κάπταιν Χουκ. Στην αρχή περιορίζονταν σε μικροκλοπές ζαχαροπλαστείων και βιβλιοπωλείων. Αργότερα όμως, όταν ανακάλυψαν τον πρώτο τους θησαυρό, αγόρασαν και το πρώτο τους πλοίο, το "Jolly Roger". Κάποτε ήταν και σύμμαχος του Πήτερ Παν αλλά έγινε κάτι και χάλασε.

[επεξεργασία] Η συνέχεια

Captainhookgang

Ο Κάπταιν Χουκ και τα παλικάρια του.

Σιγά-σιγά το πλήρωμα μεγάλωνε, ώσπου έφτασε τον αριθμό των 1.000 πειρατών των 50 πλοίων. Έγινε ο φόβος και ο τρόμος του νησιού. Όοοοο, τι γούσταρε το έπαιρνε και κυρίως γυναίκες. Σύμφωνα με έρευνες επιστημόνων τα εξώγαμα του υπολογίζονται σε 275. Είχε λεηλατήσει όλες τις παραλιακές πόλεις και ο τζίρος του ανερχόταν σε 12 εκατομμύρια ευρόπουλα. Χρυσές δουλειές, ο τύπος!

[επεξεργασία] Η άλλη Ινδιάνα γκόμενα και το τέλος

Τότε ο εχθρός του, Πήτερ Παν, έπιασε γκόμενα μια άλλη Ινδιάνα Χλαπάτσι, που εκείνο τον καιρό
Lilly

Η Τάιγκερ Λίλλυ ή Λιλίκα Ταγέρ.

πολιορκούσε ο Κάπταιν Χουκ, την Τάιγκερ Λίλλυ. Την ημέρα του γάμου τους, ο Κάπταιν Χουκ, απαγάγει την Τάιγκερ Λίλλυ και τη μεταφέρει στο κρησφύγετό του, το Νησί της Νεκροκεφαλής. Τότε ο Πήτερ Παν με μια ομάδα αριστούχων μαθητών από κάποιο λύκειο, πήγαν να τη σώσουν. Η μάχη κράτησε μια ολόκληρη μέρα. Αλλά ο Πήτερ Παν έβγαλε το μυστικό του όπλο: έναν κροκόδειλο με ένα ξυπνητήρι στο στομάχι του, που έκανε "τικ-τακ τικ-τακ". Οι πειρατές νόμιζαν ότι ήταν ωρολογιακή βόμβα, τρομοκρατήθηκαν και την 'κάναν. Έτσι σώθηκε η Τάιγκερ Λίλλυ και τελείωσε η σταδιοδρομία του ως πειρατή.Λίγο αργότερα ξαναέγινε πειρατής με τζίρο 20 εκατομμύρια ευρόπουλα, 11.000 πειρατές και 400 πλοία. Μετά έκλεψε και το πλοίο του Τζέικ και τους πειρατές της Χώρας του Ποτέ, αλλά του φέραν μετά έναν κροκόδειλο τικ-τάκ και τελείωσε η δουλειά του ως πειρατές. Όμως, κράτησε την περιουσία του και πέρνει 393.449 ευρώπουλα τον μήνα. Μετά, έγινε και πάλι πειρατής με 8.218 πειρατές και 842 πλοία. Είχε λεηλατήσει όλο το νησί. Βρήκε μια μέρα έναν κροκόδειλο που έκανε τικ-τακ, τικ-τακ (το μυστικό όπλο του Πήτερ) και τον σφάζει. Μετά γίνεται και η τελική αναμέτρηση Πήτερ Παν-Χουκ και πειρατές του, κερδίζει ο Χουκ και παίρνει την χώρα του Ποτέ. Μετά βρίσκει την Τσινγκ Σι και παντρεύονται.
Άλλες γλώσσες