Κάπου αλλού

“Να σε πάω κάπου αλλού;”

- Ταξιτζής

“Μπα, μ' αρέσει εδώ!”

- Όσκαρ Ουάιλντ

“Τότε γιατί κάθεστε στην ουρά κύριε;”

- Κάποιος άλλος για τον Όσκαρ Ουάιλντ
Xarthssmall
Χάρτης Προσανατολισμού (πάτα το εικόνα γκια να γκίνει μεγκάλο)

Το Κάπου αλλού είναι ένα μέρος, το οποίο σύμφωνα με τις προφητείες του Νοστράδαμου βρίσκεται πιο πέρα από το εκεί. Εκεί (στο Κάπου αλλού, και όχι στο εκεί, όπως λανθασμένα πολλές φορές αναφέρεται) ζει κάποιος άλλος, που δεν πρέπει να συγχέεται με κανένα (κάποιος που τους μπέρδεψε τελικά πέθανε από βαρεμάρα). Επίσης, δεν πρέπει να συνδέεται με το κάπου - σκέτο. Είναι προφανές ότι το κάπου αναφέρεται σε γενικότητα.

[επεξεργασία] Ιστορία

Η ιστορία του Κάπου-Αλλού ξεκίνησε όταν κάποια στιγμή κάποιος Άλλος αποφάσισε να πάει κάπου εκεί πέρα. Από τότε, το Κάπου αλλού απέκτησε μια πλούσια ιστορία, την οποία μπορεί να την γράψει καλύτερα από όλους κάποιος άλλος, μιας και μένει εκεί. Όπως ο ίδιος αναφέρει:

Το Κάπου αλλού είναι το σπίτι μου. Εδώ έχω τα πάντα. Ό,τι θα μπορούσε να ζητήσει κανείς. Έχει πουρνάρια, καλαμιές, κι άλλα πουρνάρια, κι άλλες καλαμιές, κι άλλα πουρνάρια και έναν αστακό. Ε! Ποιος τον ξέχασε αυτόν εκεί πάνω;

Χθες ήρθε η Δ.Ε.Η. και μας έβαλε ρεύμα. Προχθές ήρθε ο ΟΤΕ για να μας βάλει τηλέφωνο, αλλά εμείς του είπαμε ότι δεν μπορεί να μας βάλει τηλέφωνο, γιατί δεν έχει έρθει η ΔΕΗ για να μας βάλει ρεύμα. Χθες ήρθε η ΔΕΗ και μας έβαλε ρεύμα, αλλά ο ΟΤΕ δεν ήρθε για να μας βάλει τηλέφωνο.

Στο σπίτι μου έχω μια κουζίνα, ένα μπουλο μπαουλοντίβανο, μια φριτέζα, ένα ειπνο υπνω υνπο νίνπο κρεβατοκάμαρα, και δυο κατοικίδιους κάγκουρες.

Υπογραφή, Κάποιος Άλλος

Ελπίζουμε να σας κατατόπισε η περιγραφή του Κάπου αλλού από τον Κάποιον Άλλο, γιατί εμάς... μπα!

[επεξεργασία] Γεωγραφία

Η σύσταση του εδάφους του Κάπου αλλού είναι απλά δομημένη: αποτελείται από λάσπες και σκατά. Οπότε, αν θέλετε να πάτε Κάπου αλλού, για όνομα του Θεού, μην περπατήσετε νύχτα.

Επιπλέον, το Κάπου αλλού διαθέτει πανίδα, χλωρίδα, τσουκνίδα, καντίνες (δεν ξέραμε πού να τις κατατάξουμε) και ανθρώπους.

Γενικά, τα 2 συνηθέστερα υλικά εκεί (μη μπερδευτείτε πάλι) είναι το κάτι και το κάτι άλλο.

[επεξεργασία] Τουρισμός

Το Κάπου αλλού δεν είναι το μεγαλύτερο τουριστικό κέντρο στην Ελλάδα, ή σε οποιοδήποτε άλλο μέρος, αλλά δεν πάει κι άσχημα. Ο κάποιος άλλος σημειώνει χαρακτηριστικά στο ημερολόγιό του:

Χθες ήρθε η ΔΕΗ και μας έβαλε ρεύμα. Προχθές ήρθε ο ΟΤΕ για να μας βάλει τηλέφωνο, αλλά εμείς του είπαμε ότι δεν μπορεί να μας βάλει τηλέφωνο, γιατί δεν έχει έρθει η ΔΕΗ για να μας βάλει...

Ουπς, λάθος σελίδα. Μια στιγμή να βρούμε την κανονική. Α, τη βρήκαμε. Επειδή όμως είναι ολίγον τι... εκδηλωτική, επιτρέψτε μας να τη "χτενίσουμε":

Χθες ήρθε ένας γείτονας και του είπαμε να πάει να (ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΕ) γιατί εμείς στο Κάπου αλλού δεν θέλουμε γείτονες. Οι γείτονες όλο (ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΕ) κάνουν, γιατί εμείς δεν κάνουμε ποτέ φασαρία, αλλά οι (ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΕ) το χαβά τους! Κάνουμε, λένε, τη χειρότερη φασαρία! Εμείς δεν δεχόμαστε ούτε γείτονες, ούτε τουρίστες. Τους σφαγιάζουμε και τους τρώμε νεκρούς και όχι ζωντανούς, γιατί τους σφαγιάζουμε πρώτα πριν τους φάμε.

[επεξεργασία] Στρατός

Το Κάπου αλλού είναι κάτι σαν την Ελβετία: ούτε το πείραξε κανείς, ούτε πείραξε κανέναν. Οπότε, δεν χρειάζεται φαντάρους.

Ο στρατός τους, επομένως, αποτελείται από ξύλινα στρατιωτάκια. Αυτά τα ξύλινα στρατιωτάκια φτάνουν στο κάπου αλλού, εφόσον συχνά τα μικρά παιδιά τα ξεχνούν κάπου...ενίοτε και αλλού. Οι κάτοικοι του Κάπου αλλού συνηθίζουν να τα παρατάσσουν κοντά σε ποντίκια. Έχουν την ελπίδα ότι θα ζωντανέψει κάποιο στρατιωτάκι και έτσι θα δουν επιτέλους ζωντανά τον Καρυοθραύστη, του οποίου είναι μεγάλοι θαυμαστές.

[επεξεργασία] Ειδύλλιο

Το κάπου αλλού είναι γνωστό μέρος για να καταφύγει κανείς σε περίπτωση άσχημου χωρισμού. Μάλιστα, για του λόγου το αληθές, τα λαϊκά άσματα αναφέρουν:

"Κάπου αλλού κι όχι εδώ

Ξυπνάς και κοιμάσαι και δε με θυμάσαι"

ΠΡΟΣΟΧΗ το:

"Δεν είμαι εδώ, είμαι αλλού"

δεν πρέπει να συγχέεται με το κάπου αλλού.

[επεξεργασία] Μουσική

Πλάγια αναφορά στους στίχους:
"Σπίτι μου, σπίτι σου,
ή και κάπου αλλού".

[επεξεργασία] Θρησκεία

Στο Κάπου αλλού βρίσκεται ο Ναός του Μεγάλου.

Άλλες γλώσσες