Κάγκουρες

Merge Κάποιο λαμόγειον δημιούργησε 2 άρθρα για το ίδιο θέμα. Αποδεικνύεται με μαθηματικά του λυκείου
ότι αυτό το άρθρο πρέπει να συγχωνευτεί με το άρθρο Gangουρες.

Βλέπε Κάγκουρας για το αρχικό και καλύτερο άρθρο...

Κάγκουρας ορίζεται ένα τυπικό αλητόπαιδο το οποίο διέπεται από συμπεριφορά ατίθαση και αναρχική αντιβαίνουσα τόσο ως προς τους κανόνες της ορθής κοινωνικής συμπεριφοράς όσο και προς τον σεβασμό προς τις ώρες κοινής ησυχίας. Τα αλητάκια αυτά χλευάζουν ηλικιωμένους στα αστικά, διαταράσουν την κοινή ηρεμία κατά τις ώρες κοινής ησυχίας κατά διάφορους τρόπους είτε οδικούς είτε πεζικούς και ασκούν βία σε σπουδαστές εκπαιδευτικών ιδρυμάτων με κοσμιοτάτη συμπεριφορά και αρίστη απόδοση. Φυσικά ότι δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Αυτά τα σκουλήκια της εξοργιστικής χαμέρπειας περνούν τον χρόνο τους εμπλουτίζοντας το ελληνικό λεξιλόγιο με βωμολοχίες είτε αναπαράγουν υπάρχουσες, επιδίδονται σε λεηλασίες καταστημάτων και σε ξυλοδαρμούς ανυποψίαστων περαστικών και ίσως ο μόνος λόγος που δεν τους έχω ακόμη εξολοθρεύσει είναι ότι σπάζουν στο ξύλο τα εμο. Πάντως ένα είναι το φάρμακο για την ίαση της κοινωνίας από αυτά τα παράσιτα. Σύλληψη, Πακετάρισμα, Αποστολή σε στρατόπεδο Συγκέντρωσης, Σαπούνι. ΕΕΕΕΠΠΠΠΠ ΡΡΡΡΡΡΡΑΑΑΑΑΑΑΟΟΟΟΟΟΥΥΥΣΣΣΣΣΣΣ, ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ.