ΚΝΕ

“Είναι τρελοί αυτοί οι Κνίτες!”

- Οι Ρωμαίοι για τους ΚΝίτες

Εγώ είμαι ο πατερούλης τους”

- Στάλιν για τη διεκδίκηση πατρότητας των ΚΝιτών μετά από τεστ DΝΑ

“Δεν μπορώ τώρα, βιάζομαι! Πάω να βρεθώ με τα συντρόφια”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για την προσυγκέντρωση της ομιλίας της Αλέκας
Kne

“Την κατάρα μου να'χετε!”

- Ξυλοδαρμένος ΕΑΑΚίτης

“Είμαστε όλοι ΚΝίτες!”

- Barack O'Barman

Η Κομμουνιστική Νεολαία Ελλάδος είναι ιστορική παρακρατική οργάνωση που μετά από την διχοτόμησή της την δεκαετία του '90 προήλθε η Μ.Κ.Ο. γνωστή ως Al Gaida. Επιστήμονες παλιότερα διατύπωσαν την άποψη ότι τα μέλη της επρόκειτο για Σάιμποργκς, άποψη που όμως σήμερα τείνει να απορριφτεί αφού εξετάσεις DNA απόδειξαν ότι οι παλιοί Κνίτες ήταν απόγονοι της ποώδους Μάκας που ευδοκιμεί σε ιδιαίτερα αντίξοες κλιματικές συνθήκες στον Αμαζόνιο.

[επεξεργασία] Πώς είναι ένας κνίτης ή μία κνίτισσα ;

Το αμίμητο στυλ και ύφος των ΚΝιτών πολλάκις εγχειρήθηκε να συγκεκριμενοποιηθεί και καταγραφεί στα κατάστοιχα όλων των αριστεροχαρούμενων προς αντιγραφή και ευρύτερο λανσάρισμα. Ρεβιζιονιστικών πινελιών εξαιρουμένων, μελετητές της ΚΝΙΤΙΑΣ αποφάνθηκαν κατόπιν χρονοβόρων ερευνών πως στο σύνολό τους οι ΚΝίτες συγκεντρώνουν φύση - θέση τα εξής χαρακτηριστικά :

  • Αυτόματη αναγνώριση οποιουδήποτε άλλου ΚΝίτη σε ακτίνα 5 (χιλιο)μέτρων και απόκληση του ως σύντροφο
  • Ριζοσπάστης ή Οδηγητής στην κωλοτσέπη ή στη μασχάλη.
  • Τυπική φράση Κνίτη: "Πώς τα βλέπεις τα πράγματα?"
  • Έχουν τουλάχιστον μία φωτογραφία του Τσε και μία του Βάρα πάνω τους είτε αυτή είναι πάνω στο μπλουζάκι τους είτε είναι στον αναπτήρα είτε στο στρινγκ τους
  • Μούσι αμφιβόλλου καθαριότητας (άρρεν-ενίοτε και θήλυ), μαλλί κλασικά αχτένιστο (θήλυ).
  • Επαναστατική χαίτη που από άποψη παραμένει αχτένιστη και ενίοτε άλουστη (όλα τα φύλα).
  • Ευρύ ρεπερτόριο τσιτάτων των μεγάλων θεωρητικών του Κομμουνισμού, ή
  • περιορισμένο ρεπερτόριο αφορισμών απευθυνόμενων στον Τρότσκι.
  • Μια ακατανίκητη τάση να περπατάνε στο δρόμο σε ομάδες άνω των τεσσάρων ατόμων (φαινόμενο που έχει να κάνει με το ότι μπορεί να χρειαστεί: α) να ξεκινήσουν να αφισοκολλάνε β) να σχηματίσουν αλυσίδες εκεί που δεν το περιμένει κανείς.)
  • Mουσικά ακούσματα περιλαμβάνουν είτε αντάρτικα τραγούδια, είτε τα μελωποιημένα του Ρίτσου, ενώ παλιό αγαπημένο που τραγουδούν στα parties και στις συνευρέσεις είναι το "Μαύρα Κοράκια".
  • Αμπέχωνο.
  • Διακριτικά όπως κονκάρδες, κάλτσες, αχλάδια, δαμάσκηνα, σομπρέρος και άλλα αξεσουάρ που απεικονίζουν τον συνδυασμό των εργαλείων του Οικοδόμου/Ηφαίστου (σφυρί) και του Αγρότη/Χάρου (δρεπάνι).

[επεξεργασία] Η χρησιμότητα τους

Είναι πάρα πολύ καλοί αφισοκολλητές λέγεται ότι αυτοί κόλλησαν την πρώτη αφίσα του κόσμου (αφίσα διαμαρτυρίας για την γέννηση του Μητσοτάκη). Αν η γκόμενα δεν σας κάθεται, αν το μπιφτέκι είχε παραπάνω αλάτι, αν σας έβαλαν 19,9 και όχι 20 τότε ο Κνίτης είναι αυτό που χρειάζεστε, θα είναι αμέσως δίπλα σας να διαμαρτυρηθεί για σας και τα δίκια σας και ας έχετε και άδικο. Αν έχετε πολλούς μπορείτε να παίξετε σκάκι, ενώ με τέσσερις παίζετε καλό πόκερ. Ψήνουν πολύ καλά σουβλάκια όμως τα μοιράζονται μόνο μεταξύ τους μέσω ενός τελετουργικού που περιέχει την λέξη καπιταλισμός τουλάχιστον 350.000 φορές. Είναι πάρα πολύ καλοί στο να κάνουν τσουρέκια επίσης (στα κάνουν σε δευτερόλεπτα). Φημολογείται ότι μόνο ο Τσακ Νόρις κατάφερε να πρήξει Κνίτη πριν προλάβει ο Κνίτης να τον πρήξει.