Ιωάννης Κακοσαίος Καραμπουζουκλής Πλούταρχος

Ο Ιωάννης Κακοσσαίος Καραμπουζουκλής Πλούταρχος υπήρξε ένα από τα σημαντικότερα πρόσωπα του ελληνικού μουσικού στερεώματος στην αρχαιότητα. Ιστορικές πηγές μας βεβαιώνουν πως οι συνθέσεις του ήταν αγαπητές στον Περικλή, στον Πλάτωνα και στον Αριστοτέλη (Ωνάση). Τη σύνθεση της πλειψηφίας των μουσικών συνθέσεων είχε αναλάβει ο στενός φίλος Όμηρος και τη μελοποίηση ο ταλαντούχος Στέφανος Κορκολής. Στις εμποροπανήγυρεις της Αθήνας ήταν πρώτη μούρη στο Καβούρι αφού διέθετε 8 στρέμματα για καλλιέργειες πολύτιμων γαρύφαλλων. Με τα οποία προμήθευε στις συναυλίες του τους θεατές οι οποίοι τα εκσφενδόνιζαν προς το μέρος του αοιδού, εκστασιασμένοι από το πάθος της διήγησης των ερωτικών (προσωπικών και μη) συνθέσεων.

[επεξεργασία] Βίοι Παράλληλοι

Μετά την πολιορκία όμως του Μεσολογγίου και την κυριαρχία των Ξωτικών και των Γιγάντων που έφεραν οι Πέρσες από τα βάθη της Ανατολής στη Μέση Γη. Η μουσική του απαγορεύτηκε και ο Ιωάννης αναγκάστηκε να ακολουθήσει το μονοπάτι της κομμωτικής. Για τέσσερις περίπου αιώνες εργάστηκε στο πλευρό κορυφαίων σχεδιαστών όπως ο Λάκης Γαβαλάς, ο Ντόλτσε & ο Γκαμπάνα καθώς και στον οίκο Πράδα ως επίσημος και πλέον ενδεδειγμένος στις κομμώσεις σε επιδείξεις μόδας υψηλής ραπτικής.

Το παρελθόν του όμως δεν τον άφηνε να ηρεμήσει. Το τραγουδιστικό σαράκι δε σταμάτησε να μασουλάει την καρδιά του. Ζούσε με την ελπίδα τα ξωτικά να τον αφήσουν να ξανατραγουδήσει και να μοιράσει χαμόγελα τους ακροατές του και εκείνοι να λούσουν με γαρύφαλλα το κορμί του. Συνεπώς αυτή η ευκαιρία του δόθηκε στις 33 Μαρτίου του 1964 όπου ο Μέγας Αλέξανδρος ξεκίνησε ένα από τα δυσκολότερα ταξίδια που έγιναν ποτέ. Καβάλα στο άλογό του κίνησε επιθετικά τους Σπαρτιάτες του και πίεσε τα Ξωτικά και τους Γίγαντες να επιστρέψουν στην κάτω μεριά της Γης μέσα από τις Πύλες της Μέσης Γης στους πρόποδες του όρους Έβερεστ, με τη βοήθεια των Σαολίν, των Νίντζα και του Σπάιντερμαν. Στην πολυήμερη μάχη που δόθηκε στο Μίρκγουντ, το οχυρό της Λόριεν που είχαν ταμπουρωθεί τα ξωτικά με τους Γίγαντες, κατάφερε να ανατινάξει ο Διγενής Ακρίτας, ο οποίος με τη βοήθεια 17 Κινέζων έμπειρων πυροτεχνουργών άνοιξαν την Κερκόπορτα και εισέβαλαν. Το τελειωτικό χτύπημα που ελευθέρωσε τον κόσμο το έδωσε ο ίδιος ο Μέγας Αλέξανδρος που σαν άριστος χειριστής ξίφους (δάσκαλός του άλλωστε ήταν ο Μίστερ Μιγιάγκι) κατάφερε να ευνουχίσει τον Αρχηγό των Ξωτικών Λαόρε Τσίον και να στείλει τα ξωτικά μια και καλή ξανά στα έγκατα της Γης. Έκτοτε μετά τη μεταπολίτευση ο στενός του φίλος Οσάμα, έχοντας γνωριμίες στον ελληνικό πολιτκό χώρο προώθησε τον Ιώαννη, ο οποίος πλέον είναι το αγαπημένο ΚΑΛΥΤΕΡΟ παιδί του Jeffry.

[επεξεργασία] Eπιδράσεις του έργου του

Σήμερα είναι ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα στο χώρο της παραγωγής γαρύφαλλου με τα οποία προμηθεύει τα νυχτερινά μαγαζιά της Πόλης και τα γραφεία τελετών σε όλη την Αττική, τη Λειβαδιά, τη Θήβα, την Πάτρα και το Νότιο Μεξικό. Σταμάτησε το τραγούδι το 2009 όταν ένα μικρόβιο κατέστρεψε τις φωνητικές χορδές του και έχασε τη φώνη του. Αν και φημολογείται, πως η Μάγισσα Ούρσουλα κέρδισε το στοίχημα που είχαν βάλει πάνω σε ιπποδρομίες τις οποίες οργάνωνε ο στενός συνεργάτης της Ούρσουλας Μάκης Ψωμιάδης. Πρέπει να τονίσουμε πως η προαναφερόμενη Μάγισσα είχε δοκιμάσει παλαιότερα, αποτυχημένα βέβαια να πάρει και τη φωνή της Άριελ της Μικρής Γοργόνας.

Δεν έχουν σημασία όμως αυτά, ο Ιωάννης Κακοσσαίος Καραμπουζουκλής Πλούταρχος μας έχει αφήσει άπλετο υλικό προς χρήση, ηχητική απόλαυση και αποφυγή (μέχρι και το Ρακούν μου κάνει τούμπες). Τα 39 CD, τα 64 Πλατινένια Άλμπουμ, οι συνολικά πάνω από 9 δις πωλήσεις παγκοσμίως, τα 6 Όσκαρ και τα 2 χρυσά μετάλλια Ολυμπιακών Αγώνων σε ενόργανη γυμναστική και κρίκετ είναι αδύνατο να διαγραφούν από τη μνήμη κάθε αληθινού φαν. Οι φίλοι του Ιωάννη ανά τον κόσμο, όπως φιλικά τον αποκαλούν, ποτέ δε θα τον ξεχάσουν. Ύστατη στιγμή της καριέρας του αποτέλεσε η συνεργασία του με τους Ιάπωνες παραγωγούς της επιτυχημένης παιδικής σειράς Πόκεμον, όπου εκτέλεσεσε εν ψυχρώ τη παγκόσμια πρεμιέρα του "GOTTA CATCH 'EM ALL" ανήμερα Χριστούγεννα του 1987 στα Νησιά του Πάσχα.

[επεξεργασία] Επιπλέον μελέτη