Ιστορία

Ιστορία είναι βλακώδες μάθημα του σχολείου στο οποίο μαθαίνεις ονόματα και ημερομηνίες, άσχετα τί σημασία έχουν αυτά για μας και πώς μας επηρεάζουν. Αποτελεί έξοχο όπλο κατά των Ελ, οι οποίοι την κρατούν για μονοπώλιο. Οι άλλοι λαοί προσπαθούν να κάνουν ιμιτασιόν αλλά δεν τους βγαίνει. Τέλος πάντων, η ιστορία χωρίζεται σε περιόδους:

[επεξεργασία] Η Αρχή των Πάντων

κύριο άρθρο το Μεγάλο Μπουμ

Μια φορά κι έναν καιρό ο θεός Αυνάν βαριόταν θανάσιμα. Μην έχοντας τι να κάνει το'ριξε στη μαλακία. Απ'την κολοσσιαία εκσπερμάτιση έγινε μια έκρηξη και γεννήθηκε το σύμπαν! Η βίβλος περιγράφει αυτό το κοσμοϊστορικό γεγονός:

«Εναρχίδι πάντων εγένετο φως.
Και αυτόν το φως εγέννησεν τα άστρα και τους ουρανούς και τον χρόνο (που κακό χρόνο να' χει έτσι όπως περνάει).
Και το σύμπαν ήταν πολύ καυτό και ένθερμο εξαιτίας της υπερυψηλής πίεσης (επιστημονική προσθήκη).
Και κατά την έκρηξην εψυχράνθην γιατί ο αυνανισμός ήταν ... μια μ... και μισή!
Κατά το ψύχον κάπου στην άκρη του σύμπαντος έτυχε να βγει κι ένας βιώσιμος (προς το παρόν) τόπος η Γη.
Και την έβδομην ημέραν ανεφώνησεν ο Θεός: Τi έκανα πάλι ο μαλάκας βλέποντας τον καρπόν των προσπαθειών του.»

[επεξεργασία] Η Εποχή του Χάους

σχετικές αναφορές για την Εποχή του Χάους (πριν τους Ελ) στο άρθρο Χάος

Συνέχεια της Βίβλου:

Οι Θεοί γεννήθηκαν και χωρίστηκαν. και μόνο όσοι είχαν στον ήλιο μοίρα επεβίωσαν. Τότε ο Θεός εβούλευσεν:
«Εγώ ως δημιουργός του κόσμου δικαιούμαι το σύνολον όλην της ιδιοκτησίας. Από και στο εξής μόνον ΕΓΩ είμαι ο υπεύθυνος
αυτού του κόσμου και μόνος άρχοντας. Είστε ελεύθεροι να κάνετε ότι θέλετε, αρκεί να μου ζητήσετε την άδειαν.»
Αυτό όμως μεγάλο μπάχαλο δημιούργησε στον κόσμον. Τα πάντα γινόντουσαν κατά τις ορέξεις του Θεού, ότι ήθελε έκανε,
άλλοι τον λάδωναν, άλλοι το σφετερίζονταν απόκρυφα, άλλοι με μέσο έπαιρναν τις διάφορες θέσεις της θεϊκής διοίκησης.
Σύντομα, ο διάβολος δεν άντεχε να κρύβεται άλλον και ανεφώνησεν «Ως εδώ και μη παρέκει, είμαι ελεύθερος να
κάνω όσο κακό θέλω σε αυτόν τον κόσμο, θέλω να τον καταστρέψω!!!Μπουάχαχαχαχ»

[επεξεργασία] Η Εποχή του Μύθου

..Και τότεν τρομερήν μάχην δημιουργήθηκε στο σύμπαν!!! Τόσο μεγάλη που μόνο το Star Wars θα μπορούσε να το ξεπεράσει!

[επεξεργασία] Άλλες εποχές

Και φτου απ' την αρχή!