Ισραήλ

[επεξεργασία] NAZISRAEL S.A.

[επεξεργασία] Η Ισραήλ Α.Ε. -αλλιώς γνωστή ως το Ισραήλ- είναι μεγάλη πολυεθνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στους εξής σημαντικούς κλάδους:

  • Πολιτικός έλεγχος μέσω λόμπι.
  • Τράπεζες.
  • Πόλεμοι -ιδίως στη Μέση ανατολή και πάντα απέναντι σε πρακτικά άοπλους αντιπάλους; συχνά με όπλα άλλων-.

Η εταιρεία απασχολεί άγνωστο αριθμό υπαλλήλων αλλά όλοι συμφωνούν ότι η τάξη μεγέθους είναι τα εκατομμύρια. Επίσης η εταιρεία φημίζεται για το εργασιακό της καθεστώς καθώς κανένα στέλεχός της δε χρειάζεται να κάνει καμία απολύτως εργασία που απαιτεί έστω και την παραμικρή φυσική δραστηριότητα, ενώ οι πιό χαμηλόμισθοι υπάλληλοί της είναι συγκρίσιμοι με τους πιό υψηλόμισθους όλων των ανταγωνιστών.

Το Ισραήλ έχει στήσει μεγάλο αριθμό θυγατρικών εταιριών από τις οποίες οι πιό σημαντικές είναι το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, η κυβέρνηση των ΗΠΑ και ότι απέμεινε από τον ΟΗΕ.

[επεξεργασία] Ιστορία

Owned
Εργαζόμενο όχημα της Ισραήλ Α.Ε.
Το Ισραήλ ιδρύθηκε ως θυγατρική της Βρετανικής Αυτοκρατορίας Ε.Π.Ε. (Ltd) στη γεωγραφική περιοχή της ευρύτερης Παλαιστίνης, δηλαδή σε μία περιοχή που επί 170 χρόνια ούτε ο διάολος δεν ήξερε ποιος κυβερνά. Η Βρετανική αυτοκρατορία αποφάσισε να ιδρύσει τη θυγατρική Ισραήλ μετά τη συντριπτική της ήττα στον πόλεμο με τους κάστορες της ερήμου. Προκειμένου να διατηρήσει σημαντική πολιτική επιρροή στην περιοχή, αποφάσισε να ιδρύσει το Ισραήλ με απώτερο σκοπό οι υπάλληλοι της νεοσχηματισθείσας Ισραήλ Α.Ε. και οι υπόλοιποι κάστορες της ερήμου να τρώγονται μεταξύ τους εσαεί και να είναι πολύ απασχολημένοι για να ασχοληθούν με τους Βρετανούς. Το Ισραήλ ιδρύθηκε το 1948.

Από νωρίς σχηματίσθηκαν παρακλάδια της θυγατρικής στις ΗΠΑ, και σύντομα έσπασε ο δεσμός της θυγατρικής Ισραήλ με τη μητρική Β.Α. Στη συνέχεια και μετά από έντονες προσπάθειες η ανταγωνιστική εταιρεία ΗΠΑ αποφάσισε να ιδρύσει μυστικό καρτέλ με την Ισραήλ α.ε. να διατηρεί το πλειοψηφικό πακέτο. Τη δεκαετία το '80 το καρτέλ είχε πλέον εγκαθιδρυθεί πλήρως και υπάρχει μέχρι και τώρα. Δύο δεκαετίες, αρκετούς πολέμους και αρκετά δισεκατομμύρια πολεμικών εξοπλισμών μετά η Ισραήλ Α.Ε. έγινε διεθνής υπερδύναμη με πυρηνικά όπλα και την άνεση να εισβάλλει όπου θέλει ανενόχλητη ενώ ταυτόχρονα δέχεται προτάσεις του τύπου 'Πρέπει να σκεφτούμε σοβαρά το ζήτημα. Θα έχουμε μία απόφαση σε 5 χρόνια' από την εμφανώς συγκινημένη διεθνή κοινότητα.

[επεξεργασία] Παραδείγματα επιχειρηματικής δραστηριότητας

Το Ισραήλ, ως μέρος των πολεμικών του επιχειρήσεων συντηρεί δύο μεγάλα πεδία βολής και ελέγχου ποιότητας νέων όπλων, καθώς και ένα τρίτο, μαγαλύτερο πεδίο βολής για μαζικές ασκήσεις. Τα μικρά πεδία είναι η Λωρίδα της Γάζας και η Δυτική όχθη ενώ το μεγάλο πεδίο ονομάζεται Λίβανος. Οι ασκήσεις και έλεγχοι ποιότητας της εταιρείας έχουν ενοχλήσει κάποιους
Επιχείρηση
Παράδειγμα πρόσφατης δραστηριότητας του Ισραήλ
κάστορες της ερήμου οι οποίοι κάθε τόσο κροταλίζουν τα δόντια τους και κόβουν δέντρα που αφήνουν να πέσουν προς τα αρχηγεία της εταιρείας. Τότε για λόγους ασφαλείας η αεροπορία της εταιρείας στέλνεται να καταστρέψει τις φωλιές τους. Αυτή η συνεχής διαμάχη έχει πετύχει ως τώρα την οργάνωση της αντιστασιακής/τρομοκρατικής οργάνωσης των καστόρων που ονομάζεται Χαμάς αλλά στη γλώσσα των καστόρων προφέρεται Γαμάς,
Γάζ
Επιχειρηματική δραστηριότητα στη Λωρίδα της Γάζας
και υποστηρίζει ότι με το να προσπαθεί να εξισορροπήσει τη συνεχή ροή αίματος θα πετύχει να ανατρέψει την εταιρία -η οποία με τη σειρά της πιστεύει ότι αν συνεχίσει τη ροή αίματος θα εξαφανίσει αργά ή γρήγορα τους κάστορες-.

Όσον αφορά τα πολιτικά λόμπι, η εταιρεία δραστηριοποιείται κυρίως στις ΗΠΑ και μέσω μεγάλων θυγατρικών εταιρειών στέλνει αντιπροσώπους στον Λευκό οίκο προκειμένου να βοηθήσουν την κυβέρνηση να κάνει ανθρωπιστικές δωρεές ασθενοφόρων, αστυνομικού εξοπλισμού, υπολογιστών, παιχνιδιών, καθώς και -σχετικά πρόσφατα- δεκάδων μαχητικών F18 στη μητρική εταιρία, να υπογράφει κάθε χρόνο επιταγή 200.000.000$ προς τη μητρική και να μπλοκάρει κάθε διεθνή ανταγωνισμό. Ο υπάλληλοι της εταιρίας είναι ιδιαίτερα φιλικοί καθώς εμφανίζονται στις περισσότερες αμερικάνικες ελαφριές ταινίες (γνωστές και ως light) και έχουν την πρόσχαρη εικόνα των λίγο περίεργων ανθρώπων που υποστηρίζουν την παράδοση των προγόνων τους.

Στη δε Ευρώπη, δεν δραστηριοποιείται τόσο όσο στις ΗΠΑ (καθώς η ΕΕ είναι πολλάκις ανίκανη να κινηθεί, πόσο μάλλον να προωθήσει την εταιρία) αν και διατηρεί μεγάλη επιρροή. Κάθε φορά που η Ευρωπαϊκές κυβερνήσεις προσπαθούν να κινηθούν ανταγωνιστικά προς κατάκτηση νέων στρατηγικών αγορών -λ.χ. Λίβανος- αμέσως μπλοκάρονται από στελέχη της εταιρείας με τρείς τρόπους:
α) Δίνουν εντολή στο αμερικάνικο ΥΠΕΞ και αυτή περνάει αμέσως στο βρετανικό οπότε υπάρχει μία ψήφος βέτο.
β) Θυμίζουν στους Γερμανούς κάτι στιγμές στο παρελθόν όπου υπήρξαν οι ίδιοι άτακτοι και οι Γερμανοί μπλοκάρουν ακόμα μιά φορά την απόφαση θέτοντας τέρμα σε κάθε προσπάθεια να γίνει κάτι. και
γ) Λαμβάνουν μέρος στην Γιουροβύζιων οπότε και όλοι παρατάν τις ασχολείες τους και ακούνε μακάριοι που δεν υπάρχουν προβλήματα γύρω.

[επεξεργασία] Θυγατρικές Εταιρείες της Ισραήλ Α.Ε.

Μασόνοι Ο.Ε., Illuminati corp., U.S.A. comp., και πολλές άλλες.