Ισοκράτης

Ισοκράτης είναι η gay βέρσιον του γνωστού προϊστορικού σοφού των Νεουορκέζων Σωκράτη έπειτα από κλωνοποίηση, μετάλλαξη, αναβαπτισμό και ξαδερφοποίηση στα χλιαρά ύδατα του Λουτρακίου Arkansas. Ουσιαστικά πρόκειται για παραφθορά του Η Σωκράτης και αναφέρεται στον alter ego ξάδερφό του. Όνειρό του ήταν να γίνει ρήτορας, αλλά στερείτο της απαραίτητης δυνατής φωνής που απαιτείτο για αυτή την τέχνη έτσι επέλεξε να γίνει ακαδημαϊκός της ρητορικής και προστάτης των ομογενών.

[επεξεργασία] Η Σχεση Του Με Τον Ξαδερφο Του, Τον Σωκράτη

Φήμες φέρουν τον Ισοκράτης ερωτευμένο με τον ξάδερφό του έπειτα από σχετικό όργιο στην Πλακαδημία και υπό το άγρυπνο, ζηλόφθονο βλέμμα του επιστάτη Πλάτωνος. Οι δυό τους ερωτεύτηκαν φόδρα και ο ιστορικός Ζακ Γουάιλντ απ' τη Δραπετσώνα αναφέρει στα ιστορικά του ότι το Συμπόσιον ήταν απλά το γύρισμα του επίμαχου DVD. Ο Σωκράτης σχετικά με το θέμα απάντησε στο Μάκη Τριανταφυλλόπουλο: "Ἓν οἶδα ὅτι οὐδὲν οἶδα" αναφερόμενος στο ανύπαρκτο μόριο του Ισοκράτης ο οποίος απάντησε με πένταλτυ στο 115' και μηνύσεις του τύπου "errare humanum est".

[επεξεργασία] Οι Θεωρίες του

Η βασική αρχή της φιλοσοφίας του εστηρίζετο στη ρήση "Αυτό που βλέπεις είναι αυτό που παίρνεις" πράγμα που στηρίζει τη σεξουαλική σχέση με το Σωκράτη τον οποίο πρωτοαντίκρυσε κατά τη γέννησή του.

[επεξεργασία] Το Τέλος Του

Ο Ισοκράτης αυτοκτόνησε στην τρυφερή ηλικία των 98 ετών με την μέθοδο της λιμοκτονίας όταν ο Φίλιππος ο Βήτας, εραστής του, δεν έφτασε ποτέ στο ραντεβού για τις 10 η ώρα, κάποιον Ιανουάριο του περίπου 338 π.Χ. Η ιστορική αλήθεια αποδίδει το γεγονός της αργοπορίας στο ό,τι ο Φίλιππος καθώς ερχόταν από την Μακεδονία στην Αθήνα με το περιφερειακό γαϊδούρι, συνάντησε πόλεμο και τα διόδια μπροστά του τα οποία τον καθυστέρησαν αρκετά όπως και η μάχη της Χαιρώνειας. Μόλις ο Φίλιππος έμαθε για την αυτοκτονία από το Twitter έπεσε βαθιά πισίνα - κατάθλιψη και περνούσε την ώρα του με το να ξεσπά πολέμους στα Βριλ μέσω του υπόγειου εθνικού δικτύου Facebook.