Ισλανδία

Αν και για έναν τυπικό Αμερικανό η Ισλανδία (Αγγλιστί: Iceland) αποτελεί τη χώρα που συνορεύει με αυτήν του Πήτερ Παν (Never Never Land), καθήκον μας στην Φρικηπαίδεια είναι να πληροφορήσουμε τον απλό και αμόρφωτο λαό, τους πληβείους, τους προλετάριους, τους λούμπεν, αυτά τα σιχάματα τέλος πάντων που συνεχίζουν να ψηφίζουν το κόμμα των Εθνικοφρόνων ενώ έχει πάψει να υπάρχει εδώ και 40 χρόνια, ότι η Ισλανδία δε είναι τίποτα άλλο από τον μεγαλύτερο κατασκευαστή παγωτού με γεύση φραγκοστάφυλλο και σάλτσας μάνγκο στον κόσμο, καθώς και τον αποκλειστικό προμηθευτή της Eurovision. Ξεκίνησε ως παρακλάδι της Καθολικής Εκκλησίας, ενώ γίνονταν πειραματισμοί με νέες μεθόδους βασανισμού (ε, λοιπόν, ναι... το παγωτό στους 10 βαθμούς Kelvin είναι χειρότερο από ένα σαββατοκύριακο με την πεθερά σας και τα πέντε σας παιδιά), όμως η αποτυχία του πειράματος οδήγησε την Εκκλησία στην εφαρμογή του δόγματος Non-Filioque (ας πορευτούν μόνοι τους). Έτσι, δημιουργήθηκε το σημερινό κράτος της Ισλανδίας.

[επεξεργασία] Διαγωνισμός Σημαίας

Flag of Iceland.png

Σχέδιο Πρώτο

Παρόλο που η Ισλανδία υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια (μην ρωτάτε πόσα, ούτε ο Μάκης δεν κατάφερε να απαντήσει), δεν κατάφερε να αποκτήσει μία σημαία που να την αντιπροσωπεύει. Μέχρις στιγμής έχουν προταθεί δύο σχέδια.

Αν έχετε κι εσείς κάποια ιδέα, μην διστάζετε να την αποκαλύψετε. Τηλεφωνήστε τώρα στο Ισλανδία, έχεις -κάθε άλλο παρά- ταλέντο και δηλώστε συμμετοχή για να κερδίσετε (σχεδόν/πολλά/ο Χριστός και οι 34,5 απόστολοι) δώρα.

[επεξεργασία] Σχέδιο Πρώτο: Φανφάρες

First Flag of Iceland.png

Σχέδιο Δεύτερο

Στο πρώτο σχέδιο, το οποίο δεν υπήρξε ποτέ μία δημοφιλής επιλογή, διαφαίνεται το υπεροπτικό ύφος του δημιουργού, καθώς υπάρχουν έντονα χρώματα, άκομψα σχέδια και γενικότερα υπάρχει ένα χάος στην τοποθέτηση των συμβόλων. Πάλι καλά που δεν θα πάει χαμένο, καθώς το Ηνωμένο Βασίλειο ψάχνει απεγνωσμένα σημαία και έμβλημα για την θέση του Βασιλικού Φροντιστή για την Υγιεινή της Αυτού Μεγαλειότης (να παραθέσουμε εδώ ότι η Βασίλισσα Ελισσάβετ η 3,89 χρησιμοποιεί αποκλειστικά και ΜΟΝΟΝ τρίφυλλο χαρτί τουαλέτας με άρωμα λεβάντας και γεωμετρικά σχέδια).

[επεξεργασία] Σχέδιο Δεύτερο: Απλότητα

Το δεύτερο σχέδιο κατάφερε να δώσει στους Ισλανδούς την απλότητα που ζητούσαν! Υπάρχει ξεκάθαρα συμφωνία χρωμάτων, ενώ τα σχέδια είναι εναρμονισμένα μεταξύ τους. Πολλοί θα ζήλευαν μία τέτοια σημαία, όπως το Βατικανό, ο σύνδεσμος καπνιζόντων Βόρειας Ιρλανδίας και άλλοι παρακρατικοί οργανισμοί (π.χ. κυβέρνηση των ΗΠΑ).