Ιράκ

Το Ιράκ δημιουργήθηκε το 1948 μετά τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο από τους Σοβιετικούς και τους Εγγλέζους. Έχει αρκετό πετρέλαιο και πάρα πολλούς χριστιανούς ορθόδοξους αλλά και καθολικούς.
Την ημέρα δημιουργίας δεν την έχουμε ακόμα ξεκαθαρίσει. Κατά τον μεγάλο ηγέτη του, Σάντα-Μπους Χουσεΐν είναι η 9η του Φλεβάρη του 1948. Κατά τον εξόριστο ηγέτη της αντιπολίτευσης Τάρεκ-Ομπάμα Τζιζ είναι η 29 Φλεβάρη.
Σύμφωνα με τον Ταρεκ-Ομπαμα Τζιζ, επειδή το 1948 ήταν έτος δίσεκτο, η επανάσταση των εγλλεζο-σοβιετικών καθυστέρησε κατά 20 ημέρες, ώστε να κάνουν οικονομία γιορτάζοντας την επέτειό τους μια φορά τα 4 χρόνια και όχι σαν εμάς στην Ελλάδα που γιορτάζουμε 2 φορές τον χρόνο. Αυτός άλλωστε είναι και ένας από τους λόγους που το Δ.Ν.Τ.(Διεθνής Νομοταγείς Τοκογλύφοι) δε θα χρειαστεί να πάει στο Ιράκ.

[επεξεργασία] Εύρεση πετρελαίων στο Ιράκ

Όταν ο Μητσοτάκης άκουσε για την ίδρυση του κράτους του Ιράκ, ως πολιτικός πατριώτης, που ενδιαφερόταν για την εξωτερική πολιτική της χώρας, αποφάσισε να ασχοληθεί με το νέο κράτος.
Βρήκε ότι έχει πάρα πολλά πετρέλαια με τον εξής παράξενο ( παράξενο για εμάς τους κοινούς θνητούς που ζούμε μέχρι 80-90 χρόνια, αλλά για αυτόν που είναι υπεραιωνόβιος σαν πλάτανος ένας ακόμα συμβατικός τρόπος σκέψης ή καλύτερα ενόρασης τολμώ να πω) Μητσοτακικό τρόπο:

[επεξεργασία] Η ιερή βλέννα

Όταν η Μαρίκα ήταν έγκυος στη Ντόρα, το βράδυ πριν γεννήσει, ο μέγας προφήτης έτρωγε το γεύμα του στο κάστρο του και όπως είχε ένα χάρτη του Ιράκ ανοιχτό μπροστά του φτερνίστηκε, όπου έκαστε η ιερή βλέννα του αποδείχτηκε ότι το Ιράκ είχε πετρέλαιο.
Από τότε έγινε προφήτης του Ισλάμ ο εκ τω Καρπαθίων ορμώμενος Μητοτσοτάκης.

[επεξεργασία] Ο τουρισμός στο Ιρακ

Το Ιράκ είναι ένα τουριστικό θέρετρο, έχει μια πολύ σύγχρονη πόλη τη Βαγδάτη που τη χωρίζει ο Τίγρης ποταμός και είναι ένα ειρηνικό μέρος που κυρίως ένστολοι Αμερικανοί και Άγγλοι κάνουν διακοπές και επειδή οι εκεί ντόπιοι τους αγαπάνε πολύ, καμιά φορά κάνουν και μερικές επιδείξεις με εκρηκτικά να τους διασκεδάζουν.
Ελάχιστες φορές είχαμε θύματα από αυτά και πάντα οι Αμερικανοί προσέχουν τους ντόπιους και τους στέλνουν διακοπές στην Κούβα, και μάλιστα στο εξωτικό Γκουντάναμο.