Ιπποκλοπές

Έγκλημα ανωτάτου βαθμού εκ των αρχαιοτάτων χρόνων. Φημολογείται ότι υπήρξε αφορμή για την ίδρυση του Αρείου Πάγου, το γνωστό παγοδρόμιο που ίδρυσε μια ομάδα Βριλ στην περιοχή των Πατησίων προκειμένου να επηρεάσουν αρνητικά την οικονομία των αιώνια άσπονδων εχθρών τους, Πατ. Λέγεται πως οι εγκληματικές πράξεις των Ιπποκλοπών πραγματοποιούνταν κατά συρροήν απ' τη μυστική οργάνωση των ΙΠΠΑΡ με αρχηγό τους τον μυθικό Ιπποκράτη.

[επεξεργασία] Δράση

Το πρώτο χτύπημα Ιπποκλοπής πραγματοποιήθηκε στις 14 ΟκτωΜβρίου του 19281 π.Χ. σε μια μοναδική Head to Head σκυταλοδρομία στα χρονικά, μεταξύ Βουκεφάλα και Hidalgo. κάπου στα μισά της διαδρομής του αγώνα, τα δύο άλογα χάθηκαν στον ορίζοντα της Αλαμπάμα μέχρι που ύστερα από δυο εβδομάδες κρίθηκε νικητής ο Hidalgo γιατί ήταν ο μόνος που επέστρεψε. Η απαγωγή του Βουκεφάλα οδήγησε στην διάψευση των διαψεύσεων των απειλητικών γραμμάτων που λάμβανε επί 40 χρόνια ο κάτοχος του απηχθήσαντος αλόγου, ο Cool Alexis. Γνωρίζοντας λοιπόν το όνομα του απαγωγέα, ο Cool Alexis κινητοποίησε, σε μια μοναδική εκστρατεία ενάντια στην τρομοκρατία, Γη, ουρανό, θάλασσα, 40.000 Ελ, 5 Βριλ και κατά έναν απίστευτο τρόπο και τον Κλιντ Ίστγουντ στην επική αναζήτηση του Βουκεφάλα.

Μετά απ' αυτό το τραγικό γεγονός, κάθε μέρα που περνούσε έδινε μυθικές διαστάσεις στην οργάνωση της Ιππαρ ενώ φιλόδοξα τσογλάνια ακολουθούσαν τα βήματα των πρωτεργατών της Ιπποκλοπής προκειμένου να βρουν την τύχη τους σ' ένα κόσμο που οι σπουδές δεν θα τους βοηθούσαν.

[επεξεργασία] Εξέλιξη

Μιας και η πρωτοφανής ιστορία της απαγωγής του Βουκεφάλα δεν έλαβε ποτέ τέλος, η ΙΠΠΑΡ ύστερα από αρκετό καιρό, ισχυρίστηκε ότι ο Βουκεφάλας δεν ήταν υπαρκτό πρόσωπο (η ίσως Ίππος), και πως αν ήταν θα ήταν ήδη νεκρός (γεγονός που απέδειξε ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της ΙΠΠΑΡ μέσω του Παραδόξου Του Είναι και μπήκε σταδιακά, καθαρά νομικά, και δυναμικά στον κλάδο του μάρκετινγκ και μπιζνες ασοσιεΐσον στον τομέα Ιππολογιστών.

Οι Ιπποκλοπές λοιπόν θεωρήθηκαν φορκλόρ, και παλιομοδίτικο επάγγελμα, στερεότυπο το οποίο άφησε ξεκρέμαστες πολλές οικογένειες φιλόδοξες για το μέλλον των τσογλανοπαίδιων τους στον old-school τομέα της Ιπποκλοπής.