Ινδιάνοι

Ινδιάνοι ονομάζονται οι αυτόχθονες κάτοικοι της επονομαζόμενης μετά Αμερικής. Το πραγματικό τους όνομα δεν το γνωρίζουμε καθώς πιθανότατα δεν έχουν. Ο Κολόμβος τους βάφτισε έτσι, καθώς νόμισε ο ηλίθιος πως προσάραξε στις Ινδίες. Όταν έκανε το μεγάλο ταξίδι για να ανακαλύψει την Αμερική, δεν ήξερε πού πήγαινε και όταν έφτασε, δεν ήξερε πού βρισκόταν. Αν είχε μαζί του οποιονδήποτε Άγγλο, θα καταλάβαινε τη μαλακία του, γιατί οι Ινδοί είναι κοντοί, αδύνατοι και μαύροι, ενώ οι 'Ινδιάνοι' είναι ψηλοί, γεροδεμένοι και κόκκινοι.

[επεξεργασία] Χαρακτηριστικά πριν την ανακάλυψή τους

Οι 'Ινδιάνοι' ήταν πολύ cool τύποι, με ωραία φιλοσοφία και σωστή οικολογική συνείδηση, όχι σαν εμάς τους τωρινούς που είμαστε οι- του κώλου - γοι. Ζούσαν σε ευάερες και ευήλιες σκηνές όλοι μαζί, πιστοί στις αρχές του κάμπινγκ που πρώτοι εισήγαγαν. Κυνηγούσαν ήσυχα κι ωραία με τα τόξα και τα βέλη τους ενώ σκάρωναν και καμιά μάχη μεταξύ τους για να ξελαμπικάρουν που και που. Τα βράδυα μαζευόντουσαν γύρω από τη φωτιά του καταυλισμού και λέγανε ιστορίες, έτρωγαν το φαγητό τους, κάπνιζαν το πεγιότ τους και γενικώς την περνούσανε κοτσάνι.

[επεξεργασία] Χαρακτηριστικά μετά την ανακάλυψή τους

Anonymus

έτσι έγιναν οι ψηλοί, γεροδεμένοι και κόκκινοι μετά την ανακάλυψή τους

Οι έλευση των 'πολιτισμένων' Ευρωπαίων τους πήγε και τους σήκωσε. Αφενός δε μπορούσαν να τα βγάλουν πέρα με τις ορδές εκείνου του μαλάκα του Κορτέζ, αφετέρου πολλοί διαβρώθηκαν από την απατηλή λάμψη των χαντρών,του ουΐσκι και του χρήματος.

Με τα χρόνια η κατάσταση έγινε ακόμα χειρότερη. Όλο και περισσότεροι άποικοι ερχόντουσαν στην Ήπειρο (την Αμερικανική, όχι τη δική μας, βλάκα) και στο τέλος πραγματοποιήθηκε η παροιμία ήρθαν τα άγρια να διώξουν τα ήμερα. Οι λίγες εναπομείνασες φυλές δεν κατάφεραν να αναχαιτίσουν τα πολλαπλά κύματα αποίκων οι οποίοι στρογγυλοκάθισαν στη χώρα και της άλλαξαν τα φώτα, πριν καν ανακαλυφθεί ο ηλεκτρισμός.

[επεξεργασία] Τελικός χαρακτηρισμός

Οι 'Ινδιάνοι' παρεξηγήθηκαν από πολύ κόσμο και για πολύ καιρό. Το Χόλυγουντ φρόντισε έτσι ώστε να γίνουν πολλές ταινίες που τους έβριζαν. Φήμες που θέλουν πίσω από αυτή τη συνομωσία τον Γιάννη Δρόμουν και το Λιακόπουλο δεν έχουν επιβεβαιωθεί ακόμη. Παρόλα αυτά, καιρός φέρνει τα λάχανα, καιρός τα παραπούλια κι ο γνωστός καλλιτέχνης Κλέβιν Χόστνερ αποκατάστησε την αλήθεια με την ταινία 'Θωπεύοντας με τους γρύλους' η οποία κέρδισε επάξια μια καλή θέση στο ράφι του γειτονικού σας βίντεο κλαμπ. Αργότερα απολαύσαμε και τον 'Τελευταίο των Μοϊκανών' όπου ο Δανιήλ Δ.Ε.Η. Ηλίας ήταν απόλυτα κούκλος, αλλά δεν έκανε αυτός τον Μοϊκανό, οπότε ίσως να μη μετράει.

Εν κατακλείδι, οι Ινδιάνοι όπως προείπαμε ήταν ωραίοι τύποι, βοήθησαν μάλιστα και το Φοξ Μόλντερ σε πολλά επεισόδια των X-Files. Οι κοινωνικές τους επαφές περιλαμβάνουν πνεύματα, λυκανθρώπους, εξωγήινους και σπανακόπιτες.

Άλλες γλώσσες