Ιλλουμινάτοι

Οι Ιλλουμινάτοι{ο}{κλητ.} είναι ένα δημοφιλές συγκρότημα progressive μουσικής που έδρασε στην καθολική σκηνή του 16ου-17ου αι. μ.Χ.. Ο αρχικός όρος από τον οποίο προέρχεται το όνομα είναι «οι Ιλλουμινάτηδες(ο Ιλλουμινάτης, του Ιλλουμινάτη)», όμως λόγω του γενικού κλίματος το όνομα άλλαξε σε «Ιλλουμινάτοι (όπως καραμπινάτοι, φευγάτοι κ.ο.κ.)». Πολλοί αστέρες της εποχής συμμετείχαν σε αυτό το ακουστικό συγκρότημα, όπως ο Γαλιλαίος Γαλιλαίης στα φωνητικά, ο Βοτιτσέλιος (κιθάρα) και ο Λεονάρδος Νταβίτζης (ντραμς), καθώς και πολλοί άλλοι. Η πρωτοφανής δημοτικότητα τους τους έφερε αντιμέτωπους με τον απόλυτο ράπερ της εποχής τους, τον Πάπα Πιο τον 12ο ΜC, που οδήγησε σε ενδιαφέρουσες μουσικές εξελίξεις

[επεξεργασία] Τα αρχικά χρόνια

Οι Ιλλουμινάτοι ξεκίνησαν στο κολέγιο όταν ο Γαλιλαίης μελοποίησε μια επιστημονική εργασία του πριν τη δώσει στην δασκάλα για να χλευάσει τους σχολικούς θεσμούς, καθότι αντιεξουσιαστής αναρχικός. Σύντομα η εργασία αυτή χρησιμοποιήθηκε ως σκονάκι από τους αδίστακτους μαθητές, ενώ αργότερα, όταν η πρακτική της άξια εξέλειψε, η αρτιστική της αξία άρχισε να εκτιμάται περισσότερο, και εκμεταλλευόμενος τη μεγάλη διάδοση του τραγουδιού, ο Γαλιλαίης έβγαλε το πρώτο hit του, το ‘the four elements’. Σχεδόν αμέσως άρχισαν οι οντισιόν για τη δημιουργία μιας μπάντας, όπου ανταποκρίθηκαν ο Βοτιτσέλιος και ο Μητσοτάκης. Ο τελευταίος εγκατέλειψε το συγκρότημα 2 χρόνια αργότερα, μετά την έκδοση του άλμπουμ ‘Τhe earth revolves around the sun’ που κατέληξε σε δικαστήρια με παρ' ολίγον καταδίκη του Γαλιλαίη σε θάνατο, όπου φημολογείται ότι δέχτηκε να χρησιμοποιήσει την censored έκδοση των τραγουδιών του για να ανακληθεί η καταδικαστική απόφαση, αν και αρκετοί ισχυρίζονται ότι μονό μια ραγδαία αλλαγή τύχης θα μπορούσε να κάνει τον τσαντίλα δικαστή της ΙΕΑΕ (Ιερά Εξέταση ΑΕ) να ανακαλέσει την απόφασή του.

[επεξεργασία] Τα αργότερα χρόνια

Στα επόμενα χρόνια οι Ιλλουμινάτοι επιδόθηκαν στην δισκογραφική τους δουλεία, μέχρι που αποφάσισαν να υιοθετήσουν ένα ανερχόμενο ταλέντο της εποχής τους, τον Λεονάρδο Νταβίτζη (αρχικά Λεονάρδος Νταβατζής, είχε αλλάξει το επώνυμό του κατά τη ληξιαρχική πράξη για ευνόητους λόγους). Αμέσως παρατηρήθηκε στροφή της προσοχής του συγκροτήματος στις περιοδείες, όπου ο καινοτόμος σχεδιασμός της σκηνής από τον Λεονάρδο που συμπεριλάμβανε ρομπότ με ρυθμικό χορευτικό, ιπτάμενα μηχανήματα που επέτρεπαν στο συγκρότημα να κόβει βόλτες πάνω από το κοινό και περίτεχνα συστήματα καπνού ενθουσίαζε τους fans τους. Αξιοσημείωτο είναι ότι ο Βοτιτσέλιος δεν κατέστρεψε ούτε μια κιθάρα κατά τις περιοδείες τους, επειδή ήταν έργα του ίδιου με μεγάλη καλλιτεχνική αξία. Πολλές από αυτές είχαν ανάγλυφα διακοσμητικά, που αργότερα μπαζώθηκαν και σήμερα αποτελούν τα περίφημα γλυπτά του Βοτιτσέλιου ,που βρίσκονται σε διάφορα κοσμικά μέρη.

[επεξεργασία] Τα πιο αργότερα χρόνια

Κατά την περίοδο αυτή οι Ιλλουμινάτοι σκαρφάλωναν αργά αλλά σταθερά στο top 10 των δημοφιλέστερων τραγουδιών με το άλμπουμ τους ‘DON’T praise the lord’, που συμπεριελάμβανε guest εμφανίσεις των μεγαλυτέρων star της εποχής, όπως τους the underground, τους the path, τον Κομφούκιο και άλλους, που επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό το συγκρότημα. Επίσης εκείνη την εποχή ιδρύθηκε το Illuminati fan club, που παρ’ όλη την περιπλοκή διαδικασία έγγραφης, αριθμούσε πάνω από 36.000 αφοσιωμένα μέλη, ενώ το site έφτανε συχνά τα 2.000.000 views την ημέρα. Θορυβημένη από αυτή την απρόσμενη επιτυχία, η δισκογραφική εταιρία Ηeaven που προωθούσε τον Πάπα MC, επέμενε ότι οι Ιλλουμινάτοι τους ρίχνουν τις πωλήσεις και απαίτησαν από τον μεγάλο ράπερ να «τους δείξει ποιος είναι το αδιαμφισβήτητο αφεντικό στην καθολική μουσική σκηνή».
Angels & Demons tom hanks2

Το poster της ταινίας των Illuminati. Προσέξτε το χαρακτηριστικό που-ειναι-οι-Γερμανοι στερημενο βλέμμα του πρωταγωνιστή.

Το showdown έγινε στο σκυλάδικο purga, αλλά έντεχνα μετατέθηκε για την προηγούμενη εβδομάδα από την αρχικά συμφωνημένη ώστε οι Ιλλουμινάτοι να μην προλάβουν να γράψουν τραγούδι για τον διαγωνισμό, και πηγαίνοντας έτσι χωρίς τραγούδι έγιναν ρεζίλι των σκυλιών. Οι Ιλλουμινάτοι στιγματιστήκαν από τις ιπτάμενες ντομάτες που εκτοξεύονταν κατά το μέρος τους, και οι κώλοι τους κλωτσήθηκαν από τους εξαγριωμένους οπαδούς, με συνέπεια να εξέλθουν από το μαγαζί και να προσγειωθούν κατρακυλώντας στα σοκάκια, όπου και πατήθηκαν από ένα περιπλανώμενο κάρο.

[επεξεργασία] Τα σημερινά χρόνια

Στη σημερινή εποχή γίνεται προσπάθεια να γυριστεί σε ταινία η επαγγελματική σταδιοδρομία του συγκροτήματος, όπως άλλωστε συνηθίζεται να γυρίζεται σε σίριαλ ή κινηματογραφική ταινία η ζωή οποιουδήποτε παλιού και επιτυχημένου καλλιτέχνη. Σε αδρές γραμμές το σενάριο πραγματεύεται την ανεπιτυχή επανένταξη του serg που έσωσε τον στρατιώτη Ράιαν στο δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, ο οποίος πάσχει από υπερένταση και ασύδοτη έκκριση αδρεναλίνης. Όταν επιτέλους κατασκευάζεται μια βόμβα που μπορεί μεν να καταστρέψει ολάκερη πόλη, κάνει δε πολύ εντυπωσιακότερη έκρηξη από τις πυρηνικές, τα εναπομείναντα μελή του fan club τους επιστρέφουν για revenga από τα γεγονότα της purga…

[επεξεργασία] Άλλες εκδόσεις