Ιαπωνία

Ιαπωνία
Πεδίο δοκιμών των ΗΠΑ
Nintendoland
日本国 Η Απονία

Japan flag real MushroomFlag

Εθνικό σύνθημα: Ka - Boom!
Εθνικός ύμνος: fanfare του FF
250px-LocationMapJapan
Πρωτεύουσα Τόκιο
Γλώσσα Γιαπωνέζικα
Πολίτευμα Βασιλευόμενη Δημοκρατία με Αυτοκράτορα
Αυτοκράτορας Ακιχίτο Ναότο Καν
Εθνικός ήρωας Σούπερ Μάριο
Ανεξαρτησία 666 π.Χ
Νόμισμα γιέν (¥)
Θρησκεία Γκαντεμιά
Πληθυσμός 127.368.088 κινέζοντες ινδιάνοι μολυσμένοι με ραδιενέργεια
Έκταση μεγάλο νησί 377.944τ.μ. (0.8% νερό)
Αναλφάβητοι 0%
Εισόδημα 42.325 $/κεφ.
Οδήγηση από αριστερά
Ζώνη ώρας +9
Κλίμα ραδιενεργό

Η Ιαπωνία (Ιαπωνικά: Η απονία) είναι μια κινεζοντική αποικία που αντιγράφει την Ελλάδα. Όμως έχει ακόμα αποτύχει στο να την ξεπεράσει, λόγω έλλειψης ενός γκαντέμη, και λόγω της καταπληκτικής τεχνολογίας της.

[επεξεργασία] Η Ανακάλυψη

Η Ιαπωνία πριν την ανακάλυψή της από τον Μάρκο Πόλο ήταν άγνωστη στον ίδιο και στον αδερφό του. Αυτό συνέβη επειδή η Ιαπωνία είναι η Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, ενώ ο Μάρκος και ο Γουότερ γεννήθηκαν στις Χώρες της Δύσης όπου ο ήλιος φτάνει λίγο μετά το μεσημέρι. Αν και τα δύο αδέρφια ήταν μαλωμένα και δεν μιλιούνταν, αποφάσισαν να ταξιδέψουν μαζί προς ανατολάς. Φυσικά, είχαν φροντίσει να κάνουν μερικά μαθήματα νοηματικής, ώστε κάπως να συνεννοούνται.

Δεν είναι γνωστός ο λόγος για τον οποίο έφυγαν από την Βενετία. Οι γείτονες είπαν ότι ήθελαν να ανακαλύψουν την Αμερική, αλλά τους έπαιξε φουστιά ο Κωλόμβος (ο φούστης ξάδερφος του κανονικού Κολόμβου) και τους έστειλε λίγο πιο ανατολικά. Κάποιοι άλλοι υποστήριξαν ότι η Βενετία κινδύνεψε με αποκλεισμό από κάθε αθλητική διοργάνωση, εμπορικό αποκλεισμό και πόλεμο επειδή έπαιρνε όλα τα πρωταθλήματα κάθε είδους πόλο τα τελευταία πενήντα χρόνια. Έτσι διαολόστειλε τους αδερφούς Πόλο. Αυτοί νομίζοντας ότι τους είχε ανατεθεί μια πολύ σοβαρή αποστολή, ξεκινήσανε για στου διαόλου τη μάνα. Όταν καταλάβανε ότι δεν υπάρχει τέτοια χώρα, είχαν ήδη φτάσει στην Κίνα. Με τα μαλλιά και τα μούσια μέχρι τα γόνατα, μετά από χρόνια ταξιδιού και απλυσιάς, δεν έγιναν δεκτοί από τους Κινέζους. Ίσως οι τελευταίοι και να τους ζήλευαν κατά βάθος, αφού ως γνωστόν οι Κινέζοι βγάζουν τρίχα στο πηγούνι τους κάθε δίσεκτο έτος. Όπως και να 'χουν τα πράματα, ξεπροβόδισαν τους σπασίκλες ξένους, που μόνο νεύματα και νοήματα κάνανε σα νευρόσπαστα, μέχρι την Κουρέα, μια χώρα ακόμα πιο ανατολικά, με θέα στον Ωκεανό. Εκεί οι αδερφοί Πόλο μάθανε για την Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου που ήταν τίγκα στις γκέισες. Χωρίς δεύτερο νεύμα πέφτουνε στη θάλασσα και βάζουν τα δυνατά τους για να φτάσουν σ' αυτόν τον επίγειο Παράδεισο. Κι όντως τα κατάφεραν. Δηλαδή, ο Γούοτερ τα κατάφερε, αφού ως πρωταθλητής στο ομώνυμο άθλημα μόνον λέπια δεν είχε βγάλει ακόμα. Ο καημένος ο Μάρκος όμως μόλις που δεν πνίγηκε. Ξαναβγήκε με χίλια ζόρια στην παραλία και έκανε νεύμα στον αδερφό του να τον περιμένει. Φυσικά ο Γουότερ που τραβούσε κάτι πεταλούδες, κάτι ύπτια και δεν συμμαζεύεται, ούτε που πήρε χαμπάρι. Αν ήθελε τίποτα ο Μάρκος ας μιλούσε, στο κάτω-κάτω. Έτσι τα αδέρφια χώρισαν για πάντα.

Πικραμένος, ο Μάρκος, γύρισε στην Ευρώπη όπου διηγήθηκε τις περιπέτειές του αναφέροντας και την Χώρα της Άπω Ανίας (δήθεν, καταλάβατε;) απ' όπου προήλθε ο σημερινός όρος: Ιαπωνία. Για τη ζωή του Γουότερ στην Ιαπωνία αντλούμε πληροφορίες από τα έργα Οι Αναμνήσεις μιας Γκέισας και Ο Γουότερ και η Χαμουράι.

[επεξεργασία] Πληθυσμός

Gisap;o

Ένα ζευγάρι Ιαπώνων.

Πολλοί μελετητές θεωρούν ότι οι Γιαπωνέζοι είναι παρακλάδι των Ινδιάνων. Κατά το μύθο, οι Ινδιάνοι μια μέρα έκαναν ένα παν-ινδιανικό συμβούλιο και έδειξαν με το δάχτυλό τους πιο μ@λ@κ€ς ανάμεσά τους. Οι πιο μ@λ@κ€ς Ινδιάνοι στοιβάχτηκαν σαν σαρδέλλες σε κάτι πιρόγες από δέρμα βούβαλου και στάλθηκαν πέρα από το νερό μέσω θαλάσσης ώσπου κάποτε έφτασαν στο πρώτο κωλονήσι που βρήκαν. Στον ινδιάνικο μύθο το νησί πέρα από τη θάλασσα της Δύσης ονομαζόταν "Κιν Τάε Τουν" που σημαίνει "Κόλαση" ή "Ανεμοδαρμένο Κωλονήσι Του Κερατά".

Εκεί κατέληξαν οι αποδιωγμένοι μπάσταρδοι και έκαναν αυτή την κόλαση πατρίδα τους. Το αστείο βέβαια είναι ότι και οι ευρωπαίοι έκαναν το ίδιο με τους δικούς τους μαλάκες και τους έστειλαν στις Ινδίες για να συναντήσουν τους ινδιάνους, οπότε ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΙΝΔΙΑΝΟΙ!!! Ή μήπως ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΙΝΔΟΙ!!! Ή καλύτερα ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΟΡΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ!!!

[επεξεργασία] Κουλτούρα

Κάποιος πρωτόγονος ιάπωνας-ινδιάνος που περιφερόταν γυμνός μέσα στις λάσπες, έφαγε κάτι μανιτάρια (από 'κείνα τα καλά) και τρίπαρε τα τέτοια του. Η μαστούρα του έφτασε τα δεκαεφτά χιλιάδες Μάρλεϋ και άνοιξε μια τρύπα στο χωροχρόνο. Ο ιάπωνας ξαφνικά υλοποιήθηκε σε ένα παράξενο μέρος. Τα πάντα ήταν γυαλιστερά και ομιχλώδη... Ακουγόσαντω νερά που πέφτανε και μύριζε κάτι σαν άνθη κερασιάς και σανδαλόξυλο μαζί. Πίσω από ένα λουλουδάτο παραπέτασμα στεκόταν και τραγουδούσε μια μορφή με τα μαλλιά δεμένα στο κεφάλι!

Οι ιάπωνας έπεσε σε υπαρξιακό σοκ. Κοίταξε γύρω του σαν χαμένος. Τι ήταν ετούτο; θα αναρωτιόταν αν δεν ήταν εντελώς ζώον. Σε ένα ασημένιο τσιγκέλι κρεμόταν ένα ρούχο. Ο ιάπωνας το έπιασε στα χέρια του και ξερόχυσε. Ήταν απαλό και ζεστό. Το φόρεσε. Μετά είδε στο γυαλιστερό πάτωμα δύο πράματα που ταίριαζαν στα πόδια του. Τα φόρεσε κι αυτά. Έκλεψε κι άλλα πράματα από εκεί μέσα όπως ένα κραγιόν, μια πούδρα και κάτι ξύλα που τα έμπλεξε στα μαλλιά του σα φρικιό του ογδόντα επειδή η ρόμπα δεν είχε τσέπες, ίσως, μάλλον ή δεν ξέρω.

Η καημένη κυρία Τζέφερσον που έπαιρνε το μπάνιο της το 1984 στο Μπέλβιλ της Μινεσότα των Ηνωμένων Πολιτειών, ποτέ δεν έμαθε τι απόγινε η ρόμπα και οι σαγιονάρες της. Το θεώρησε ένα απο τα ανεξήγητα της ζωής και πήγε και έφτιαξε μια μηλόπιτα χωρίς ποτέ να αντιληφθεί τα παράξενα παιχνίδια της μοίρας και του χωροχρόνου.

Ο ιάπωνας αυτός γύρισε στο χωριό του ντυμένος σαν γυναίκα που μόλις βγήκε από τη ντουζιέρα. Οι χωρικοί τον είδαν και έπαθαν επιληψία από την ηδονή. Μερικοί αυτοκτόνησαν, έτσι, για το ροκ. Και έτσι γεννήθηκε η ιαπωνική κουλτούρα.

[επεξεργασία] Ο χρόνος στην Ιαπωνία

Το αστρολογικό ημερολόγιο της Ιαπωνίας περιέχει μήνες όπως ο Ιαγουάριος, ενώ φέτος η Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου διανύει το έτος του Γκαίυ Ουρακοτάγκου. Γνωστό προϊόν της κουλτούρας τους είναι το Bleach.

[επεξεργασία] Εσωτερικοί σύνδεσμοι