Θωρ

Ο Θωρ ή Θεόδωρος ή Θόδωρας, ένα από τα δύο άσχημα μπάσταρδα του Θεού Όντιν, τα οποία φημολογείται πως είναι της Μαρίκας Μητσοτάκη. Ο Θωρ από τους αμόρφωτους Σκανδιναβούς, θεωρείται ως ένας απλός ρωμαλέος βασιλιάς. Στην πραγματικότητα επρόκειται για έναν κοιλαρά ο οποίος προστάτευε τους ανθρώπους και τα Ελ από τους φόρους.

....
Οι Βριλ όμως βασιλιάδες των Σκανδιναβών και αιμοδιψείς φοροεισπράκτορες αναγκάστηκαν να επιτεθούνε με όλον τους στρατό στον Θωρ. Να πώς περιγράφει ο Ρωμαίος Ιστορικός-Προφήτης Μυάλιους Κουκούτσιους τη μάχη στο έργο του "Παπαριές και άλλες αηδίες":

«Ήταν νωρίς, πολύ νωρίς όταν άρχισαν να φθάνουν οι ομάδες SWAT. Στην αρχή παρακάλεσαν τον Θωρ, να βγει έξω, με την κοιλιά ψηλά, να βρίσει 456 φορές τα Ελ και να προσπαθήσει να ανοίξει 8 φορές τα Windows Svista χωρίς αυτά να κολλήσουν ούτε μια φορά. Ο Θωρ φυσικά μουγκάνισε αρνητικά. Η ομάδα SWAT έσπασε την πόρτα και μπήκε μέσα, αλλά την είχαν πατήσει άγρια. Μέσα στην κουζίνα ήταν η γνωστή τηλεμαγείρισσα Βέφα η οποία εκείνη την στιγμή βίαζεετοίμαζε το φαγάκι της. Προσπάθησε 7 φορές να τους βάλει να δοκιμάσουν το παπουτσάκι της (μάρκας Nike) γεμιστό με κιμά, αλλά απέτυχε. Τα άξια παλικάρια μόλις έμαθαν για την παρουσία της Βέφας πανικοβλήθηκαν και τράπηκαν σε φυγή. Ο Θωρ τους αποτελείωσε με μερικές κλανιές. Ήταν μια μεγάλη νίκη.»

Μετά από την μάχη αυτή ο Θωρ γίνεται απόλυτος άρχοντας της Σκανδιναβίας. Η Σκανδιναβία γνώρισε μεγάλη άνθηση τον καιρό εκείνο. Αναπτύχθηκαν εμπορικές σχέσεις με τον Σείριο και ο Θωρ βαπτίστηκε Ελ με το όνομα Θεόδωρος.

Thor

[επεξεργασία] Αγαπημένες δραστηριότητες

  • Ήταν μανιώδης συλλέκτης σφυριών, λένε πως το γνωστό του κοσμικό σφυρί του το χάρισε ο Τσακ Νόρρις μετά από ένα δείπνο.
  • Του άρεσε να κοπανάει κόσμο με τα σφυριά του.
  • Αγαπούσε τον ζεστό καφέ και κάθε βράδυ κοιμόταν με το αρκουδάκι του τον Κούμπι.
  • Έπινε την μπύρα του παγωμένη.
  • Προτιμούσε την διαμονή σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων.

[επεξεργασία] Επίσημες εμφανίσεις

Ο Θωρ αρεσκόταν στις δημόσιες εμφανίσεις και έχει κάνει πολλά feat σε παιχνίδια των δεκαετιών '90ς-Μιλένιουμ '00ς. Τελευταία του εμφάνιση ήταν στο Age Of Mythology.

[επεξεργασία] Κατακτήσεις

Όπως και ο πατέρας του, ο Θωρ ήταν μέγας πηδήκουλας. Φημολογείται πως ήταν ξάδερφος του Θεού Πέους.

Γνωστά γκομενάκια είναι:

[επεξεργασία] Το παρόνμέλλον

Φήμες κυκλοφορούν για επερχόμενη κυκλοφορία CD με τον Busta Rhymes με Ραπ τραγούδια στα νορβηγικά. Περιμένουμε περαιτέρω ανακοινώσεις.