Διόνυσος

Ανακατεύθυνση από Θεός Διόνυσος
Θεός Διόνυσος

O Διονυσάκης ξεκίνησε το μεθύσι απο μικρή ηλικία.

Ο τεράστιος θεός Διόνυσος αποτελεί μια από τις εμβληματικότερες φιγούρες του αθάνατου αρχαίου ελληνικού πολιτισμού. Είναι ένας από τους πρώτους και πιο ένθερμους χασισοπότες, δημιουργός της τραγωδίας, της Μαλαματίνας, των αμέρικαν πάρτυ, των οργίων ενώ φήμες λένε πως εμπλέκεται στη δημιουργία της Φρικηπαίδειας.

[επεξεργασία] Παιδικά Χρόνια

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Ο Διονύσης γεννήθηκε στη χιονισμένη κορυφή του Ολύμπου μια νύχτα που έβρεχε πολύ. Στα πρώτα του βήματα ήταν ήρεμο παιδί και το μόνο που έκανε είναι να βλέπει τα βρακάκια των νταντάδων του. Τα πάντα άλλαξαν όμως μετά την πρώτη και τελευταία μεγάλη ερωτική του απογοήτευση με την κατσίκα του πατέρα του εν ονόματι Μαλάμω. Μετά από αυτό όλα άλλαξαν. Ο Διονύσης δεν ήταν πλέον ο ίδιος. Αποφάσισε να αλλάξει στάση ζωής και να αφεθεί στην καλοπέραση. Άρχισε καπνίζοντας όποιο χόρτο έβρισκε μπροστά του στις καταπράσινες περιοχές του Ολύμπου και σε συνδυασμό με την άφθονη κατανάλωση οίνου γύρναγε μαστουρωμένος και ταπί 25 ώρες το 24ωρο στα στενά της πόλης που μεγάλωσε. Σιγά σιγά όμως άρχισε να ξεμυτίζει και να επισκέπτεται και άλλες περιοχές με αποτέλεσμα η φήμη του μικρού αυτού καλοπερασάκια να αυξάνεται διαρκώς με αποκορύφωμα την απονομή του τίτλου του εθνικού σταρ (καλά υποθέσατε μικροί μου φίλοι. Ο θεός Διόνυσος είναι ο προ-προ-προ-προ-προ-προ-προ-προ-προ παππούς του σύγχρονου εθνικού σταρ!) από το νομάρχη της καρδιάς μας Παναγιώτη Ψωμιάδη. Έτσι λοιπόν ο Διονύσης απέκτησε τα ηνία της διασκεδάσεως σε όλον τον ελλαδικό χώρο. Απέκτησε μεγάλο φαν κλαμπ από πιστούς ακόλουθους, κάτι σαν τις ρουβίτσες. Ο Νιόνιος, όπως τον φώναζαν οι ακόλουθοι του λοιπόν, άρχισε να οργανώνει τα μεγαλύτερα πάρτυ στην αρχαία Ελλάδα. Πάρτυ που αποτέλεσαν προάγγελο των σύγχρονων αυτών αμερικανικού τύπου (βλεπε πισίνα, βυζιά, καταχρήσεις) με κύριο ποτό το ούζο..... Τα πρώτα όργια ήταν γεγονός! Από εκείνη τη στιγμή η αρχαία Ελλάδα γνώρισε τρομερή ανάπτυξη και ασ' τους να λένε και να φωνάζουν — πως ευθύνεται ο Περικλής. Ο Διονύσης αποφάσισε να οργανωθεί και προσέφερε θέση πι-αρ για τα πάρτυ του στη Στέλλα Μπεζεντάκου, στη Βέρα Λάμπρου, στην Κυρα-Κώσταινα, στο Σάκη Ρουβά και άλλες εξέχουσες προσωπικότητες έτσι ώστε να αποκτήσουν παγκόσμια εμβέλεια.

[επεξεργασία] Ενηλικίωση

Τα χρόνια πέρναγαν και ο Διονύσης μεγάλωνε.. Όσο περνούσε ο καιρός συνειδητοποιούσε όλο και περισσότερο ότι δεν είχε ποτέ καταφέρει να ξεπεράσει τη Μαλάμω. Παρά τα πάρτυ, τις γυναίκες, τις καταχρήσεις, τα όργια, κάτι έλειπε. Μία ανεκπλήρωτη επιθυμία. Έτσι λοιπόν ο Νιόνιος έβαλε στόχο να επιστρέψει στον Όλυμπο και να βρει τη Μαλάμω. Όμως αυτό που τον περίμενε ήταν φρικιαστικό! Ένα θεϊκό τσιμπούσι και στη μέση για κυρίως πιάτο η Μαλάμω! Ο Διονυσάκης έβαλε τα κλάματα, έφυγε τρέχοντας και δε ξαναγύρισε ποτέ σε αυτό το καταραμένο μέρος! Καθώς έτρεχε μακρυά έφτασε σε ένα σταυροδρόμι όπου ένας γέροντας βλέποντας τον κουρασμένο τον σταμάτησε για να τον κεράσει ένα ποτό το οποίο ο Διονύσης πρώτη φορά έπινε. -Πώς το λένε το ποτό σου γέροντα; -Δεν έχει όνομα παιδί μου -Τότε θα το ονομάσεις Μαλαματίνα! Έτσι είπε. Οι λέξεις έβγαιναν με δυσκολία απ' το στόμα του καθώς δάκρυα είχαν καλύψει το πρόσωπό του.... Μετά από αυτό ο Νιόνιος έπεσε σε μια μεγάλης διαρκείας κατάθλιψη συνοδευόμενη από κατανάλωση βαριών. Οι πιστοί του ακόλουθοι μη μπορώντας να βλέπουν το είδωλό τους σε αυτήν την κατάσταση αποφάσισαν να προσπαθήσουν να του φτιάξουν τη διάθεση και θέλοντας να τιμήσουν τη Μαλάμω άρχισαν να φοράνε δέρματα από κατσίκες και να χορεύουν γύρω του κάτω από μία πνευματική έκσταση. Ο Νιόνιος ενθουσιάστηκε και πρόστυχες σκέψεις πλημμύρισαν το μυαλό του. Ένα μεγάλο Διονυσιακό όργιο ξεκίνησε ανάμεσα στον σταρ και τους φαν του οι οποίοι δε σταματούσαν στιγμή να τραγουδάνε και να χορεύουν. Ένας περαστικός, αντικρίζοντας αυτή την τραγική κατάσταση είπε: «Oh my god! What a tragedy!» Και έτσι λοιπόν προέκυψε η τραγωδία. Το επόμενο πρωί το σκηνικό θύμιζε μάχη. Φανς πεταμένοι σε πουρνάρια, κρεμασμένοι από δέντρα, γυμνοί με σκισμένες προβιές στο έδαφος. Ο Νιόνιος είχε κάνει το κομμάτι του... Μετά από αυτό το περιστατικό ο Διονύσης ξαναπήρε τα πάνω του και συνέχισε να οργανώνει τη νυχτερινή διασκέδαση σε εκατομμύρια Έλληνες.

[επεξεργασία] Η δημιουργία της Φρικηπαίδειας

Μια μέρα ο Διόνυσος ήταν σε ένα χωράφι με καμιά δεκαριά φανς του και μπαφιάζανε υπό τους γλυκούς ήχους της τρανς μουσικής. Η συζήτηση τους περιστρέφονταν γύρω από μαλακίες. Τα παιδιά ήταν τόσο μαστουρωμένα που ένας Θεός (πλην Διονύσου φυσικά) θα μπορούσε να βγάλει νόημα με τις πίπες που έλεγαν. Τότε λοιπόν ήταν αυτή η ιδιαίτερη στιγμή που μια θεία έμπνευση (προερχόμενη από άλλον Θεό ή ίσως και τον ίδιο..ήμουν κλασμένος δε θυμάμαι) φώτισε το κεφαλάκι του Νιόνιου. «Ρε μαλάκες» είπε. «Δε φτιάχνουμε κανένα ιστιολόγιον για να μπορεί να γράφει οποιοσδήποτε χασισοπότης ελεύθερα τις μαλακίες του;;;» ΚΑΙ ΕΓΕΝΕΤΟ ΦΡΙΚΗΠΑΙΔΕΙΑ! το λέω και ανατριχιάζω.....

[επεξεργασία] Οικογένεια

Ο Διονύσης έχοντας ζήσει όλες αυτές τις καταστάσεις αποφάσισε να μην κάνει ποτέ του οικογένεια. Άλλωστε ποια γυναίκα θα μπορούσε να αντέξει τη θεϊκή του υπόσταση; Παρ' όλα αυτά κατάφερε να αποκτήσει δύο γιους. Εννοείται πως είχαμε παρθενογέννεση αφού τα τέκνα του αναδύθηκαν από το αλκοόλ που κατανάλωνε μια νύχτα σαν όλες τις άλλες. Που έβρεχε ξανά. Δε ξέρω πλέον αν είναι τυχαίο ή κάποια θεϊκή παρέμβαση στον καιρό. Τα παιδιά του τα ονόμασε Τζακ και Τζόνυ και αφιερώθηκαν αποκλειστικά στην κατανάλωση αλκοόλ, ενώ ο Τζόνυ είχε την κακιά συνήθεια να μη σταματάει το περπάτημα ακόμα και μεθυσμένος.

[επεξεργασία] Γιορτές

Η λατρεία του Διονύσου στις μέρες μας έχει ξεφτυλιστεί τελείως. Εκατομμύρια Ελληνάρες οδηγούνται στους σύγχρονους ναούς λατρείας του Διονύσου, τα μπουζούκια. Η κατάσταση έχει μπερδευτεί απίστευτα στο πέρασμα των αιώνων. Αντί λοιπόν να τιμούν τις κατσίκες προς τιμήν της αείμνηστης Μαλάμως, αυτοί τιμούν τα σκυλιά τα οποία τοποθετούν στις πίστες μέσα στους ναούς και απολαμβάνουν το γάβγισμα τους. Ντροπή! Λίγοι νοσταλγοί έχουμε μείνει.. Νοσταλγοί της παλιάς λατρείας. Αυτής με το αλκοόλ, τα όργια και τα χοντρά τσιγάρα. Πάνε εκείνες οι εποχές. Αρχαίο πνεύμα αθάνατο! (κάτι σαν Άδωνις Γεωργιάδης)

[επεξεργασία] Είπαν για αυτόν

“Ο τύπος παίζει να ήταν πιο μαστουρωμένος από εμένα”

- Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τον Διονύσιο.

“Πω ρε φίλε, είδα τον ίδιο τον Θεό..”

- Διονύσιος

“Δηλαδή εμένα;”

- Ο Δίας προς τον Διονύσιο

“Ο ρε μπιπ, τον ίδιο τον Θεό.”

- Διονύσιος προς Δία

“Σκάστε ρε βλάκες, ένας είναι ο Θεός”

- Όσκαρ Ουάιλντ για τον Θεό

“Ο Θεός είναι νεκρός”

- Ο Νίτσε για τον Θεό

“Τι πετάγεσαι εσύ τώρα;”

- Ο Δίας για τον Νίτσε

“Τι ρε; Μαγκιές; Θα τα πούμε έξω...”

- Νίτσε για τον Δία

“Για εμένα δεν μιλάτε;”

- Ο Διονύσιος για τους πάντες

“Πάντα ταπί, πάντα πίτα. Μηχανή κατανάλωσης χασίς”

- Αφιέρωμα στο Διονύση από σύγχρονους τροβαδούρους

“Χασίσι ήπιε κι ο Θεός”

- Μαριώ

“Αυτά είναι πράματα του σατανά! Εγώ δεν πίνω”

- Ο Δίας για τη Μαριώ

“Έκλασε κανείς;”

- Ο Διόνυσος για το Δία

   π  σ  ε
Θεοί και θεές: Άδης | Αθηνά | Απόλλωνας | Άρης | Άρτεμις | Αφροδίτη | Δήμητρα | Δίας | Διόνυσος | Εστία | Ερμής | Ήρα | Ήφαιστος | Ποσειδώνας
Ancient robot
Ημίθεοι, ήρωες και άλλοι νοματαίοι: Αριάδνη | Αχιλλέας | Ευρώπη | Ηρακλής | Θησέας | Ιάσονας | Κάλχας | Οδυσσέας | Οιδίπους | Περσέας | Προκρούστης
Πλάσματα και τέρατα: Αίγαλος | Κένταυροι | Κύκλωπες | Λιοντάρι της Νεμέας | Μέδουσα | Μινώταυρος | Πήγασος | Σάτυροι | Σφίγγα | Χίμαιρα
Άλλα: Άθλοι Ηρακλή | Αργώ | Δούρειος Ίππος | Όλυμπος | Ομηρικά Έπη | Καλλιπέων ο Μιλήσιος
Άλλες γλώσσες