FANDOM

Ο Θόδωρας Ρουσόπουλος (redbird) γνωστός και ως ο Υιός του Ταχυδρόμου, είναι επίσης γνωστός ως δημοσιοκάφρος αλλά και ως (πρώην) υπουργός τύπου του Kαραμανλή. Tο πραγματικό του όνομα είναι θόδωρας Ερυθρόπουτσος.

Rousopoulos2

Ο Θεόδωρος ως υπουργός. Παλιές καλές εποχές!

Φήμες λένε ότι δεν είναι άνθρωπος αλλά ρομπότ και ότι ο Καραμανλής τον προγραμμάτιζε στο τι θα απαντάει στους δημοσιογράφους. Όταν οι μηχανικοί της Νέας Δημοκρατίας του έκαναν σέρβις τον αντικαθιστούσε ο βατραχομούρης Αντώναρος.

Εδώ υπάρχει μία απόδειξη ότι είναι βιονικός άνθρωπος

Εισαγωγή - Περί Υπουργικής Ανατομίας Edit

Ο Θεόδωρος Ρουσόπουλος ήταν το επικοινωνιακό ρομπότ της κυβέρνησης περιόδου 2004-2008 από τη Νέα Δημοκρατία. Γνωστός μεροκαματιάρης άνθρωπος που η μοίρα τον οδήγησε ψηλά, ο Teo είναι μια διχασμένη προσωπικότητα, λόγω του ότι στις φλέβες του ρέει μηχανικό λάδι και αίμα με αποτέλεσμα να μην λιπαίνονται καλά τα γραναζοκύτταρά του.

Ρομπότ αυτού του είδους είναι προϊόντα Τεχνητής Νομιμοσύνης, ειδικά προγραμματισμένα να λένε κατά συρροή αληθοφανή ψέματα. Παρόλη την ημιτεχνητή του υπόσταση, η μύτη του Θεόδωρου μεγαλώνει μετά από κάθε Συνέντευξη Τύπου και αναγκάζεται να υποβάλλεται σε ρομποπλαστική για την επαναφορά της.

Ως ρομπότ, ασθενεί ελάχιστες φορές, και όταν αυτό συμβαίνει οφείλεται πάντα σε "ατέρμωνη ψευτίτιδα", μετάλλαξη της "υπερχείλισης δεδομένων" των κανονικών Η/Υ. Για αυτό, το επιτελείο του Γραφείου Τύπου της Κυβέρνησης προέβλεψε να υπάρχουν κάποιες φράσεις διέξοδοι, για την αυτόματη θεραπεία του ιού, όπως "ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ", "ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ", "ΝΟΜΙΖΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΗΔΗ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ","ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ", "ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΜΟΥ" με έσχατη λύση την φράση "ΑΛΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ!".

Περιουσιακά Στοιχεία στην Κατοχή του Edit

  1. Βίλα στο Καπανδρίτι αξίας 150.000 ευρώ (?????)
  2. Τα μυαλά των Ελλήνων - Διότι μόνο αυτός ξέρει να τα χειρίζεται με τόση ευγλωττία.
  3. Η δημοσιογράφος "Μάρα Ζαχαρέα", γνωστή για την απόλυτη αντικειμενικότητά της σε πολιτικά θέματα.

Γνωστοί Εχθροί του Edit

  1. Θέμος Αναστασιάδης - Βαγγέλης Περρής
  2. Μάκης Τριανταφυλλόπουλος
  3. Γνωστό ρομπότ - Σκυλάκι της εταιρίας Sony, επειδή ο Θεόδωρος Ρουσόπουλος του έκλεψε μία θέση που είχε προοριστεί γι αυτόν ευθύς εξ αρχής.
  4. Η αλήθεια.

Διάσημοι Διάλογοι Edit

Σε δημοσιογράφους:
1) Δημοσιογράφος: Κύριε Ρουσόπουλε, τί έχετε να πείτε για το θέμα αυτό;

Ρουσόπουλος: Δεν Ξέρω Τίποτα Παραπάνω.

2) Δημοσιογράφος: Κύριε Ρουσόπουλε, τί έχετε να πείτε για το θέμα εκείνο;

Ρουσόπουλος: Δεν Ξέρω Τίποτα Παραπάνω.

3) Δημοσιογράφος: Κύριε Ρουσόπουλε, τί έχετε να πείτε για το θέμα τάδε;

Ρουσόπουλος: Δεν Ξέρω Τίποτα Παραπάνω.

4) Δημοσιογράφος: Κύριε Ρουσόπουλε, τί έχετε να πείτε για το θέμα που προέκυψε σχετικά με....;

Ρουσόπουλος: Δεν Ξέρω Τίποτα Παραπάνω.

Στον Ελληνικό Λαό: "ΑΓΑΠΗΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕ ΛΑΕ. ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΤΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΣΤΟ ΑΥΤΟ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ. Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΑΝ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΤΕ, Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΗΣ, ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ! ΑΣ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΣΤΟ ΚΟΚΚΑΛΟ - ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΟΜΩΣ."

Μάκειος ΣχολήEdit

Ο Θεόδωρος Ρουσόπουλος είναι από το 1998 μέλος του team διδασκαλίας στη Μάκειο Σχολή. ~Θεόδωρος Ρουσόπουλος~ [1]