Θεωρία του Μπιγκ Μπανγκ

Μπορώ να έχω την προσοχή σας, παρακαλώ; Το άρθρο που επιλέξατε είναι αποσαφήνιση της Θεωρίας του Μεγάλου Μπουμ.
Παρακαλούμε, ελέγξτε τον αριθμό που καλέσατε ή συμβουλευτείτε το άρθρο Μεγάλο Μπουμ για περισσότερες πληροφορίες.

Bb.png

To Μπιγκ Μπανγκ, ζωγραφισμένο

Μπιγκ Μπανγκ ονομάζεται η ξεκάρφωτη έκρηξη που έλαβε μέρος στο πουθενά, σχετικά όχι και τόσο πρόσφατα. Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζεται απο μία πληθώρα (βλάσφημων, αν θέλετε) επιστημόνων.

Όσον αφορά τους θεολόγους, και ειδικά χριστιανούς ορθόδοξους, παραδόξως αντιφάσκονται σε αυτήν την θεωρία...Μα σε τι μπορεί να οφελήσει?..

Βεβαίως τίποτε δεν έχει αποδειχθεί, οπότε δύσκολο να πούμε αν όντως οι προπαππούδες μας ήταν βλήματα, ή απλώς ηλίθιοι (Βλέπε: Αδάμ και Εύα, εξορισμός από παράδεισο για ψύλλου πήδημα, είχαν την εντύπωση ότι τα φίδια μιλάνε, κ.τ.λ...)

Νέες θεωρίες υποστηρίζουν ότι οφείλεται σε σύνδρομο εκρηγνυόμενης κεφαλής που έπαθε ο Θεός όταν είδε αυτήν τη σελίδα.

  • (σύμφωνα με τον κύριο (mr.) Λιακόπουλο, υπάρχουν υποψίες ότι το Μπιγκ Μπανγκ ήταν Ελληνικό)

[επεξεργασία] Μπιγκ Μπανγκ 2

Αυτό ήταν το κίνημα που οργάνωσε το Industrial-Metalίδικο συγκρότημα Rammstein που ουσιαστικά έπαιζε βλαχορεμπέτικο με τραχιά φωνή και ακορντεόν. Μάλιστα όταν αυτοί βροντοφωνάζουν, λένε συνήθως "BANG BANG, FEUER FREI!!!" που παραπέμπει στο Μπιγκ Μπαγκ από τη μία (αφού προσπαθούν να διαφωτίσουν τον κόσμο ότι ο Θεός υπάρχει και ότι το Μπιγκ Μπανγκ ήταν ουσιαστικά μια κλανιά του Θεού που επειδή ο Τσακ Νόρις τον απειλούσε Αυτός τα 'κλασε). Ο Μάκης έχει ντοκουμέντο της κλανιάς.

Το Feuer Frei παραπέμπει στα Αγγλοχασαποσέρβικα, όπου σημαίνει Φέου, δηλαδή φέουδο, παραπέμποντας στο Φέουδο του Κόμη Ντούκου του Σταρ-Γουόρς, η κατάληξη -ερ παραπέμπει σε αναγραμματισμό του ελληνικότατου "ρε" τονίζοντας το χαλαρό κλίμα που επικρατεί ανάμεσα στους Ράμσταϊν και τον Ντούκου, αφού συχνά του λένε "ρε Ντούκου τι κάνεις ρε παλιοσειρά?".
Το Φράι έχει διπλή έννοια, αφού αναφέρεται στην τηγανητή κουτσομούρα που έτρωγε ο Ντούκου στη γνωστή ταβέρνα "Ο Άη Γιώργης". Ο Ντούκου επειδή γαλλοχασαπόφερνε στην προφορά, πρόφερε το "Άη" ως "Φράη", ενώ παράλληλα αναφερόταν σε κάτι τηγανητό (επιρροή από τα Αγγλοβανδαλικά). Ο φίλος Μπάμπης Νιώτης (όχι ο Σουπερμαν στα χρόνια της νιότης) επικυρώνει αυτή τη συνταγή μετάφρασης ως την πλέον σωστή, που αποδεικνύεται και με μαθηματικά λυκείου...