Η συνωμοσία της Θήβας

Προειδοποίηση: Αυτό το κείμενο περιέχει μυστικό υλικό, το οποίο ΕΚΕΙΝΟΙ δεν επιθυμούν να δει το φως της δημοσιότητας! Μην αποθηκεύσετε αυτή την πληροφορία στον υπολογιστή σας, ειδάλλως θα βρεθείτε κι εσείς σε ιδιαίτερα δυσάρεστη θέση, όταν θα σταθούν ξαφνικά μπροστά στη πόρτα σας. Αυτό συμβαίνει γρηγορότερα από όσο φαντάζεστε! Επίσης, πρέπει να καταστρέψετε όλες τις ενδείξεις για το ότι διαβάσατε κάποτε αυτή την σελίδα! Μην καταχωρήσετε αυτό το κείμενο σε καμμία περίπτωση στα αγαπημένα σας, επίσης μην το εκτυπώσετε, μην το ανεβάσετε σε ιστοσελίδα κλπ. κλπ...!!!

Σας ευχαριστώ για την τήρηση όλων των απαραίτητων κανονισμών ασφαλείας. Υπάρχει σοβαρός λόγος να μην μάθει κανείς για την ύπαρξη αυτού του κειμένου, όπως θα δείτε παρακάτω!

[επεξεργασία] Το ιστορικό της αποκάλυψης

Μερικά χρόνια πριν, έτυχε για πρώτη φορά της προσοχής κάποιων ελεύθερων (θα εξηγήσουμε τι σημαίνει αυτό), ότι στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) υπήρχε περίεργα επίμονη αναφορά σε μια πόλη με το όνομα «Θήβα».

Εντούτοις, κανείς από αυτούς δεν είχε ακούσει ποτέ στο παρελθόν κάτι για κάποια "Θήβα", δεν γνώριζε κάποιον από τη "Θήβα", επίσης κανείς δεν είχε βρεθεί ποτέ εκεί, έστω μια φορά.

Στην αρχή το θεώρησαν ως κάτι απλά ανακριβές, αλλά αργότερα αυτό το γεγονός, σε συνάρτηση με όλα τα υπόλοιπα, τους κίνησε την περιέργεια και τους προκάλεσε πολλές απορίες. Ανέφεραν αυτές τις σκέψεις τους σε τρίτους, στην αρχή δειλά, ανυποψίαστοι ότι ακόμη και αυτό αποτελούσε ήδη ένα τρομερό σφάλμα:

Σύμφωνα με όσα είμαστε σε θέση γνωρίζουμε σήμερα είναι βέβαιο ότι αρχικά κάποιος πρέπει να είχε κάνει το λάθος να «μιλήσει». Κάποιος πρέπει να είχε εξωτερικεύσει δημόσια τον σκεπτικισμό του, διότι ΕΚΕΙΝΟΙ ενεργοποιήθηκαν άμεσα! Σαν από το πουθενά προέκυψαν ξαφνικά διάφοροι απλοί άνθρωποι, που πλέον επιβεβαίωναν ότι είχαν πράγματι βρεθεί στην Θήβα «τουλάχιστον μιά φορά ως τώρα» και ότι τους άρεσε κιόλας! Ακόμη και οι δύσπιστοι, που κατά το παρελθόν είχαν εκφράσει σθεναρές αμφιβολίες ως προς την πραγματική υπόσταση της Θήβας, ορκίζονταν τώρα, ότι πλέον είχαν «σιγουρευτεί με τα ίδια τους τα μάτια» για την ύπαρξη της πόλης... - πάντα όμως είχαν αυτά τα άτομα μια αλλόκοτη, άκαμπτη, γυάλινη έκφραση στο βλέμμα...

Όμως, ήδη ήταν πολύ αργά για τους συνωμότες. Ο σπόρος της αμφιβολίας είχε ριζώσει στον απλό, καθημερινό λαό. Όλο και περισσότεροι άρχισαν να συμφωνούν με τους σκεπτικιστές, παρόλο που ακόμη δεν ήταν σίγουροι σε τίνος τα ίχνη βρίσκονταν ή τι θα μπορούσε τελικά να αποκαλυφθεί...

Κατόπιν, τον Οκτώβριο του 1991, καταγράφεται ένα καθοριστικό συμβάν: Σε ένα εντελώς τυχαίο οδικό ταξίδι, από Αθήνα προς Λαμία στην εθνική οδό, έλαβαν οι ατρόμητοι αμφισβητίες μια πρώτη σοβαρή ένδειξη της προκείμενης αποκάλυψης της φριχτής συνωμοσίας: Κάποιοι είχαν κολλήσει πορτοκαλί αυτοκόλλητη ταινία πάνω στο όνομα «Θήβα» σε όλες τις οδικές ταμπέλες! Μεμιάς η συγκεκριμένη ομάδα των σκεπτικιστών κατάλαβε ότι δεν ήταν μόνη και ότι είχε συμπαραστάτες στην δράση της! Υπήρχαν σίγουρα και άλλοι σκεπτικιστές, ενδεχομένως μοιρασμένοι σε όλη την επικράτεια, οι οποίοι, εργαζόμενοι με απόλυτη μυστικότητα και έχοντας κατορθώσει εντυπωσιακά επίπεδα οργάνωσης και αλληλοκάλυψης, δεν δίσταζαν να πραγματοποιήσουν ακόμη και τέτοιου βεληνεκούς θεαματικές ενέργειες.

Από εκεί και πέρα έγινε πιά σαφές: Έπρεπε να ξεσκεπαστεί το τερατούργημα, όσο κι αν αυτό ίσως κόστιζε!

[επεξεργασία] Η έκταση της συνωμοσίας

Με τον καιρό οι διάφορες πτυχές της συνωμοσίας έγιναν όλο και περισσότερο ορατές στο ευρύ κοινό. Οι δαπάνες, με τις οποίες πραγματοποιείται η απάτη, θα πρέπει να είναι ανεξέλεγκτες. Τα ΜΜΕ, για τα οποία είναι γνωστό ότι στέκονται υπό τον καθολικό έλεγχό ΤΟΥΣ, συνεχίζουν να αναφέρονται καθημερινά στην Θήβα σαν να ήταν μια πόλη όπως όλες οι άλλες, προκειμένου να δοθεί στον πληθυσμό η αίσθηση, ότι «εδώ είναι όλα εντελώς φυσιολογικά»...

Δεν διστάζουν να πλαστογραφήσουν τις ισχυρότερες αποδείξεις: Αγοράζουν χιλιάδες οχήματα, διαφόρων ειδών, χρονολογιών και κυβισμών, στα οποία παρέχουν ψευδείς αριθμούς κυκλοφορίας με τα υποτιθέμενα «διακριτικά» της Θήβας και τα αφήνουν να κινούνται σε όλη την Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό... Πληρώνουν τους οδηγούς των οχημάτων αδρά, όπως έχει επιβεβαιωθεί από έγκυρες πηγές...

Όπως περιγράφηκε ήδη πιό πάνω, τοποθετούν κατά μήκος και σε κόμβους αυτοκινητόδρομων μεγάλες πράσινες ή μπλε οδικές ταμπέλες, στις οποίες αναφέρεται συνεχώς με τρόπο υπερβολικό η λέξη Θήβα. Εκδίδουν καθημερινές εφημερίδες, οι οποίες έχουν την βάση τους και είναι τυπωμένες, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς ΤΟΥΣ, στη πόλη Θήβα.

Προφανώς ελέγχουν και τα Ελληνικά Ταχυδρομεία. Στο βιβλίο με τους ταχυδρομικούς κώδικες υπάρχει καταχώρηση για την Θήβα. Πολλοί επιμένουν ότι έχουν σπουδάσει διάφορες ειδικότητες επί σειρά ετών στην Θήβα και παρουσιάζουν άριστα πλαστογραφημένα διπλώματα και τίτλους, που τάχα αποδεικνύουν την ύπαρξη κάποιου «Πανεπιστημίου Θήβας», όπως επιμένουν. Ελέγχουν τον ΟΣΕ, όπως και τα ΚΤΕΛ, προσφέροντας δήθεν δρομολόγια από και προς Θήβα και μάλιστα πολλές φορές την ημέρα!

Τελευταία δεν σταματούν ούτε στο διαδίκτυο. Κατανέμουν αυθαίρετα διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την διαδικτυακή πύλη uni.thiva.gr και ακολουθούν επίσης τις νεώτερες τάσεις: Προσπάθησαν να δημιουργήσουν στο ίντερνετ την ιστοσελίδα «Πληροφορίες πόλεων: Θήβα», με πολύ υλικό γύρω από την υποτιθέμενη Θήβα, ακόμη και με φωτογραφίες! Μια προσπάθεια, η οποία εν τέλει απέτυχε οικτρά. Εάν παρατηρούσε κάποιος αυτές τις εικόνες έστω και με ελάχιστη κριτική διάθεση, θα διαπίστωνε αμέσως ότι αυτές οι εικόνες θα μπορούσαν να έχουν ληφθεί οπουδήποτε, καμμία τους όμως δεν αποτελεί απόδειξη για την ύπαρξη της υποτιθέμενης πόλης Θήβας! Όταν αυτό έγινε αντιληπτό από ΕΚΕΙΝΟΥΣ, ότι δηλαδή αυτό το μέρος της εξαπάτησης τελικά απέτυχε, διέγραψαν αυτήν την ιστοσελίδα μέσα σε μια μόνον ώρα! Δυστυχώς, ακόμη δεν ανακαλύψαμε που ακριβώς βρίσκεται ο υπολογιστής, στον οποίον αναρτάται η διαδυκτιακή πύλη του uni.thiva.gr. Όμως συνεχίζουμε. Στο μεταξύ επιχείρησε ένας από τους πράκτορές ΤΟΥΣ - που πλέον είναι γνωστός σε εμάς με λεπτομέρειες - την υπονόμευση και ολική καταστροφή της πύλης αυτής. Ευτυχώς κατάφερα έγκαιρα να επισκευάσω τη ζημιά και να διατηρήσω την πρόσβαση και τα αποδεικτικά στοιχεία ανέπαφα, προσποιούμενος άγνοια και φορώντας ψεύτικο μούσι και ένα ψάθινο καπέλο.

Το πιο φοβερό μέτρο εκφοβισμού και πειθούς που χρησιμοποιούν είναι, αναμφίβολα, η πλύση εγκεφάλου, στην οποία υποβάλλουν άκακους ανθρώπους, ακόμη και επανειλημμένα αν χρειαστεί. Οι άνθρωποι μετά την «θεραπεία» κοινοποιούν και διαδίδουν, δημόσια πιά και πλέον "εντελώς σίγουροι" για αυτό, την ύπαρξη της πόλης Θήβας, πάντα όμως με το ίδιο θολό, απελπισμένο, ανατριχιαστικό βλέμμα... Άνθρωποι εξαφανίζονται ευθής μόλις διακυρήξουν δημόσια τις όποιες, έστω και μηδαμινές αμφιβολίες τους για την ύπαρξη της Θήβας, μόνο και μόνο για να εμφανιστούν μετά από λίγο καιρό και να υποστηρίξουν ότι βρίσκονταν «για λίγο» στην Θήβα, για δουλειές, ή και, συχνότερα, για διακοπές και να υποστηρίξουν, πια φανατικά, ότι αυτή «όντως υπάρχει»...

Ενδεχομένως τα περισσότερα θύματα υπέστησαν «θεραπεία» με Μακροακτινοβολία Q-TetraMag. Ως τώρα δεν μπορέσαμε να βοηθήσουμε κανέναν απ’ αυτούς τους φτωχούς, δυστυχείς, αδύναμους ανθρώπους. Ωστόσο, υφίσταται σοβαρή ένδειξη, την οποία και ερευνούμε εκτεταμένα, για τον τόπο όπου λαμβάνει χώρα η απάνθρωπη αυτή πλύση εγκεφάλου: Πιθανότατα ο χώρος βρίσκεται κάπου στο Δυτικό άκρο της υποτιθέμενης πόλης και είναι το παραπλανητικά αποκαλούμενο «Ερευνητικό Κέντρο Θήβας», του οποίου την τοποθεσία έχουν κιόλας το θράσσος να υποδεικνύουν, χρησιμοποιώντας τις κρατικές ταμπέλες των εθνικων οδών (δες πιο πάνω). Είμαστε άφωνοι με το μέγεθος της επιρροής ΤΟΥΣ!

Στο μεταξύ - πιθανώς από αναφορές στα, ελάχιστα μη ελεγχόμενα από ΑΥΤΟΥΣ, ΜΜΕ - όλο και περισσότεροι άνθρωποι αγανακτούν, γίνονται πιο προσεκτικοί και καθίστανται πιο σοβαροί και επίμονοι στις έρευνες τους σχετικά με τις περαιτέρω πτυχές της τρομαχτικής συνωμοσίας. Ένας εξ αυτών, ο προέδρος και διευθύνων σύμβουλος του Συνδέσμου των Απανταχού Ανοιχτομάτηδων και σίνιορ στέλεχος των Σκεπτικιστών, Αγάπιος Δελαχλαπάτσας, επισημαίνει :

«Η ΕΠΟ είναι άμεσα εμπλεγμένη σε αυτό το ιστορικό σκάνδαλο, καθότι επιτρέπει σε επίσημη ποδοσφαιρική κατηγορία της χώρας την συμμετοχή μιας ποδοσφαιρικής ομάδας, που βάφτισαν ΠΑΕ Θήβας, η οποία μέσα σε 2 μόνο χρονιές(!) ανέβηκε από τους ερασιτέχνες σε επαγγελματική κατηγορία και πλέον έχει εξελιχθεί στο καλύτερο όπλο ΤΟΥΣ, ενάντια στους σκεπτικιστές. Για παράδειγμα, για τους οπαδούς της εκάστωτε φιλοξενούμενης ομάδας δρομολογούνται ειδικά κίτρινα λεωφορεία, που τους παραλαμβάνουν κατευθείαν από τον υποτιθέμενο σταθμό τραίνων ή λεωφορείων και τους οδηγούν στο γήπεδο, χωρίς ποτέ να περάσουν από την πόλη, ώστε να την δουν. Η πόλη, βέβαια, δεν υπάρχει, η ψευδαίσθηση δε του τοπικού κοινού στα «εντός έδρας» ματς διατηρείται από μια μεγάλη μάζα πληρωμένων ηθοποιών. Ακόμη και καλοί παίχτες, που έφτασαν στο αποκορύφωμα της καριέρας τους, χρησιμοποιούνται από ΕΚΕΙΝΟΥΣ με έξυπνο τρόπο για τους σκοπούς ΤΟΥΣ, ως επώνυμοι πολλαπλασιαστές της προπαγάνδας. Πιστεύουμε ότι τους εκβιάζουν. Με απίθανους ελιγμούς, διατρητικές διεισδύσεις μαζών και εξεγέρσεις ενάντια στην προεδρία μιας μικρής ομάδας τρίτης κατηγορίας, διαγράφεται η πιθανώς πιό σύνθετη εξαπάτηση του συνόλου των πολιτών της χώρας στα χρονικά. Εκτός αυτών, υπάρχουν κι άλλες, πολύ σοβαρές, αποδείξεις: Το ποδοσφαιρικό στάδιο, σε χρόνια κατάσταση ανοικοδομήσης όπου μόνο το χορτάρι είναι υπαρκτό, τα σουβλάκια έξω από το γήπεδο πάντα χωρίς καν υποψία ρίγανης ή άλλου μυρωδικού, και ειδικά το γεγονός, ότι η υποτιθέμενη ποδοσφαιρική ομάδα έχει εδώ και χρόνια έναν μοναδικό χορηγό: Τον εκδοτικό οίκο «Το Δόντι», του Σερβοάραβα Καλίμπ Γκιώνοφ!»

[επεξεργασία] Τι κρύβεται πίσω από όλα αυτά;

Αυτή είναι μια ερώτηση, στην οποία δεν μπορούμε να δώσουμε κάποια ικανοποιητική απάντηση, ακόμα και μετά από έντονες, συντονισμένες, άκρως επικίνδυνες έρευνες πολλών ετών. Εντούτοις, υπάρχουν μερικές ενδείξεις, οι οποίες προσδιορίζουν επιτελικούς σχηματισμούς ομαδοποιήσεων και προειδοποιούν:

  • Θα μπορούσε να είναι η γνωστή ομάδα γύρω από τον αστράδελφο και παγκόσμιο δάσκαλο Τζόσουα Αλέσιο Κίμπερλυ, η οποία προετοιμάζει προσεδάφιση στην τοποθεσία που υποτίθεται ότι βρίσκεται η "Θήβα". Η προσεδάφιση αυτή - σύμφωνα με τα επίσημα, τεχνικά κείμενα - θα επέλθει σύντομα. Σε αυτήν την ομάδα, αναφέρεται από έγκυρες πηγές, ανήκουν επίσης οι Elvis Costello, Lou Reed και Maria Sharapova, όπως και ο γνωστός μακαρονολάγνος Ιερέας Ακάκιος, οι οποίοι - καλυπτόμενοι με πρωτοφανή ζήλο από την Σουηδική Μυστική Υπηρεσία - είναι ακόμα ζωντανοί.
  • Στη θέση, στην οποία υποτίθεται ότι βρίσκεται η Θήβα, η CIA κρατά παράνομα κρυμμένο τον John F. Kennedy, από τον καιρό της υποτιθέμενης δολοφονίας του, έτσι ώστε να μην μπορεί να μιλήσει ανοιχτά για την ψευδή προσεδάφιση της NASA στο φεγγάρι. Μέχρι ποιο σημείο παίζει κάποιο ρόλο η ισχύς των βάσεων ΤΟΥΣ στη Σελήνη ή (περισσότερο) στον Άρη, δεν μπορούμε να πούμε ακόμη με βεβαιότητα, δεδομένου ότι οι αποδείξεις και όλα τα ενοχοποιητικά στοιχεία καταστράφηκαν ολοσχερώς κατά την πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στον βαριά οπλισμένο παρατηρητή ΤΟΥΣ εκεί, η οποία ήταν εμπρησμός. Σχετικά με αυτό ίσως κατέχει περισσότερες πληροφορίες το Βατικανό ή ίσως και ο ίδιος ο Πάπας, αφού από την δεκαετία του '50 και έπειτα χρησιμοποιεί ανελλιπώς τα σκάφη ΤΟΥΣ και πετά σε τακτά χρονικά διαστήματα προς αυτούς τους πλανήτες, προς εξόρυξη Βαυκαλίου και Ονανίου.
  • Η MOSSAD, σε συνεργασία με τον τομέα ΩΜΕΓΑ-17, προγραμματίζει εκεί την καθιέρωση ενός μυστικού ερευνητικού κόκκινου εργαστηρίου, επειδή σε αυτήν ακριβώς την γεωγραφική θέση, διασταυρώνονται ακόμη δύο, μη τεκμηριωμένες, γραμμές Ley. Στο ίδιο σημείο, στην περιοχή της υποθετικής Θήβας, φαίνεται ότι έχουν την είσοδό τους οι χιλιάδων ετών παλαιές υποθαλάσσιες σήραγγες, με κατεύθυνση προς Αμερική και Αυστραλία (μέσω Ατλαντίδας). Σημαντικοί γνώστες και δραστήριοι σκεπτικιστές, ιδιαίτερα ο Άρης Τράχυλος και η Διονυσία Κεμπάπ-Αλάνη, διαγράφηκαν πρόσφατα από τους ειδικούς και απόρρητους καταλόγους των με την MOSSAD συνεργαζομένων Μυστικών Υπηρεσιών και Πρακτόρων. Το ίδιο συνέβη και σε άλλες σημαντικές σκεπτικιστικές οργανώσεις, όπως οι "Πολίτες Λαοπρόβλητοι Ισοδύναμοι Του Σύμπαντος" (ΠΛΙΤΣ), αλλά και το λιγότερο γνωστό αλλά επίσης δραστήριο «Ίδρυμα Λ.Ε.Κ.Ε.Σ.», αγνώστων λοιπών στοιχείων ("True Mossad", ο ΣτόΧοΣ / Αρ. Χατζησαχλαμπούρδογλου, εκδ. Βλήμ, 1989).
  • Σε αυτή την θέση βρίσκεται η κρυφή σπηλιά ενός από τους Κοιμώμενους Δράκουλες της Τέταρτης Εποχής(!!!), ο οποίος περιμένει το Μαγικό Εγερτήριο στις 24 Δεκεμβρίου 2018 μ.χ. (δείτε για περισσότερες πληροφορίες το μυστικό ημερολόγιο των Lego). Αυτή η θέση προστατεύεται ανέκαθεν από τους επτά Διαλεχτούς Ιππότες του Σταυρωτού Μεταλλίου G, οι οποίοι εργάζονται στην παραγωγή του έξυπνου προγραμματισμένου νερού, μέσω μιας ηλεκτρονικής συνταγής, η οποία έπεσε στα χέρια τους, μετά από τον αποδεδειγμένο, όσο και πολύχρονο και βάναυσο βασανισμό του πνευματικού ηγέτη της αμφισβήτησης Λάκη Γκρέυ Τζούνιορ... Αυτός είχε λάβει την συνταγή, όπως επιβεβαιώθηκε, από υψηλά φωτοπνεύματα τύπου λάμδα, προκειμένου να προστατευθεί η ανθρωπότητα από εξωγήινα μοσχεύματα εώς το στάδιο 3.

[επεξεργασία] Τι μπορούμε να κάνουμε;

Αφ' ενός, θα μπορούσαμε να συντάξουμε και να αποστείλουμε έντονες, επίμονες και αδιαπραγμάτευτες επιστολές διαμαρτυρίας και αφύπνισης προς όλους του υπεύθυνους φορείς: Την ελληνική Βουλή, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, το συμβούλιο των Ηνωμένων Εθνών, προκειμένου να καταφέρουμε να μην καλύπτονται πλέον ΕΚΕΙΝΟΙ από τους πολιτικούς. Δεδομένου, εντούτοις, ότι έχουν την πολιτική - όπως επίσης το οργανωμένο έγκλημα, όλες τις κύριες παγκόσμιες θρησκείες καθώς και το σύνολο των FastFood- υπό τον πλήρη έλεγχο ΤΟΥΣ, αμφισβητούνται σοβαρά οι πιθανότητες επιτυχίας ενός τέτοιου σχεδίου.

Μια περαιτέρω δυνατότητα αποτελεί, να συγκεντρωθούν όλοι οι σκεπτικιστές της Θήβας και όλοι μαζί, μέσω του συλλογικού διαλογισμού, να προκαλέσουν την εκπομπή ικανοποιητικής ποσότητας θετικής ακτινοβολίας (τύπου TM®), ώστε να ξεσκεπαστεί η συνωμοσία. Μια παρόμοια προσέγγιση εξασφάλισε στη πόλη του Ουάσιγκτον DC μείωση του ποσοστού εγκληματικότητας κατά 470% ανά έτος, με την ταυτόχρονη χρήση κεριών "Hoppie-Esthisis" τοποθετημένων μέσα σε τετράγωνα κηροπήγια από δέρμα ηλικιωμένης φραγκόκοτας και παράλληλες ασκήσεις χαμηλών διανοητικών πτήσεων (κατά Γκούσταβσον, 1717-1917).

Από καιρό σε καιρό, ένας συντάκτης θα μπορούσε να μαζεύει όλο του το θάρρος και με κίνδυνο της ζωής του, να αναφέρεται σε κάποια τυχαία έκφανση της συνωμοσίας, προσπαθώντας να την ξεσκεπάσει, σε μια οποιαδήποτε εφημερίδα που ελέγχεται από ΑΥΤΟΥΣ. Τέτοιες κινήσεις έχουν ήδη γίνει, με τρόπο βέβαια δειλό. Υπήρξε π.χ. στη «Φωνή των Θηβών» άρθρο με τίτλο «Μήτηρ όλων των α-Πόλεων» και ο «Θηβαϊκός Τύπος» επικάλυψε ένα άρθρο με τον τίτλο «Το Τρίγωνο των Θηβών». Όμως, στις επακόλουθες, επίμονες ερωτήσεις αναγνωστών προς τους υπευθύνους των εφημερίδων, ως προς αυτά τα άκρως αποκαλυπτικά άρθρα, υπήρξε, όπως ήταν αναμενόμενο, η απάντηση-κάλυψη της συνωμοσίας, ότι όλα αυτά «δεν τα εννοούσαμε έτσι, αλλά τελείως διαφορετικά». Η «Φωνή των Θηβών», μάλιστα, προσπάθησε να κλονίσει εκ βάθρων την εγκυρότητα του ρεπορτάζ, λέγοντας ότι «στην πραγματικότητα το συγκεκριμένο άρθρο αφορούσε όχι την Θήβα, αλλά τον Λίβα, εναν θερμό αέρα από την Αφρική» και ότι «πρόκειται για ένα απλό, τυπογραφικό λάθος»... Πάντως, για μια στιγμή, οι αναγνώστες παρατήρησαν ότι κάτι δεν πάει καλά με τη υποτιθέμενη πόλη "Θήβα". Στο θάρρος αυτών των ηρωικών δημοσιογράφων, για των οποίων την κατάληξη δυστυχώς τίποτα δεν μάθαμε, θα έπρεπε να παραδειγματιστούμε όλοι!

Αυτό όμως που όλοι μπορούμε ακόμη και σήμερα έστω και σε μικρότερη κλίμακα να κάνουμε, είναι το ακόλουθο: Φροντίστε για τα αξιολύπητα θύματα της οδυνηρής πλύσης εγκεφάλου, αγκαλιάστέ τα, καθιστάτε τους σαφές σε κάθε ευκαιρία (όσο πιο προσεκτικά γίνεται), ότι υπόκεινται σε ανακριβή πληροφόρηση και βέβαιη εξαπάτηση! Και, διακυρήξτε παντού και πάντα ανοιχτά τις ανακαλύψεις σας, όποιας έκτασης ή σπουδαιότητας και αν είναι αυτές, βεβαίως πάντα με την απαραίτητη προσοχή, ούτως ώστε ΕΚΕΊΝΟΙ επιτέλους να καταλάβουν ότι δεν τους επιτρέπουμε να μας παραπλανούν και να μας εμπαίζουν!

Η ΘΗΒΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ !!!

(μετάφραση από την γερμανική για το περιοδικό Βραδυδρόμος, Νίκολάϊ φον Μπούρδεν, Καμμένα Βούρλα 2001)