Σκουπιδοχώρα

Ανακατεύθυνση από Η σκουπιδοχώρα
Skoupidia

Μία από τις πλέον κλασσικές και αναπάντητες για χρόνια απορίες του λαού είναι η εξής :
" Και πού πάει μετά; Έχεις αναρωτηθεί ποτέ; ".
Η απορία αυτή αφορά τα οχήματα του Δήμου τα οποία μαζεύουν τα σκουπίδια από τους κάδους σε κάθε δρόμο. Μακροχρόνιες έρευνες στις οποίες συμμετείχαν ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας, κάποια από τα πλέον σπουδαία μυαλά της επιστήμης καθώς και ορισμένοι παγκοσμίου φήμης και κύρους ιδιωτικοί ντεντέκτιβς οδήγησαν στην ανακάλυψη της σκουπιδοχώρας.

[επεξεργασία] Γεωγραφία

Το ακριβές σημείο της δεν έχει δοθεί στη δημοσιότητα και ενδεχομένως να μην γίνει ποτέ γνωστό.

[επεξεργασία] Δημογραφία

Κάτοικοί της είναι μεγάλα, κίτρινα πλάσματα με μαύρες ευδιάκριτες βούλες διάσκορπες στο σώμα τους και έντονα μωβ μάτια στο επρόσθιο μέρος του κρανίου τους, τρία στον αριθμό τα μάτια.
Τα πλάσματα αυτά λέγεται πως είναι ξαπλωμένα όλη τους τη ζωή σε τεράστιου μήκους αιώρες, έτσι ώστε όταν τα φορτηγά περνάνε να τους ρίχνουν τα σκουπίδια. Εκείνα τρώνε τα σκουπίδια, φτύνοντας όμως τις συσκευασίες, τα πλαστικά και τα γυαλιά. Αυτό γίνεται αφενός γιατί παρουσιάζουν δυσανεξία στα ανακυκλώσιμα υλικά αλλά και γιατί τα υλικά αυτά είναι η αγαπημένη τροφή των αδελφών - μα πάνω από όλα φίλων - πλασμάτων τους. Τα πλάσματα αυτά, έτεροι κάτοικοι της περιοχής, είναι πιο μικρά σε μέγεθος πλάσματα, μπλε στο χρώμα με μακρύ τρίχωμα σε όλο τους το σώμα, το οποίο σε ορισμένα από αυτά καταλήγει σε τζίβες. Η ύπαρξη των τζιβών αυτών αποτέλεσε έκπληξη στους επιστήμονες, οι οποίοι ύστερα από έρευνα κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η έλλειψη ανακυκλώσιμων υλικών, η έλλειψη δηλαδή τροφής προς κατανάλωση, τους οδηγεί στην ανία την οποία και καταπολεμούν πλέκοντας τα μαλλιά των φίλων τους.

Είναι στην πραγματικότητα πολύ ήρεμες υπάρξεις με εξευγενισμένη συμπεριφορά, αν και η αυξημένη παροχή τροφής τα τελευταία χρόνια τους έχει προκαλέσει μία κάποια σύγχυση και υπερένταση, οι οποίες εκδηλώνονται ποικιλοτρόπως, τις περισσότερες φορές με έντονες πεπτικές δυσλειτουργίες.

[επεξεργασία] Μυθολογία περιοχής

Μύθοι αποδίδουν την ανακάλυψη της χώρας αυτής σε ένα πολύ γνωστό και αγαπητό πρόσωπο της Λατινικής Αμερικής. Δεν είναι άλλη από τη "Maria la del barrio" ή αλλιώς Μαρία της γειτονιάς. Το πρόσωπο αυτό ήταν εκείνο το οποίο περιπλανόμενο στα άδυτα της πενίας και της δυστυχίας ανακάλυψε την περιοχή αυτή και χάρισε την ανακάλυψή της στην επιστημονική κοινότητα. Στην καμπή αυτή της ζωής της λέγεται πως γνώρισε και τον Don Fernando de la Vega, τον ευεργέτη της, τον άνθρωπο ο οποίος την εμπιστεύτηκε και πηγαίνοντας κόντρα σε όλη του την οικογένεια την πήρε υπό την κηδεμονία του. Η εταιρία του Don Fernando ήταν εκείνη η οποία χορηγούσε τις έρευνες για την ανακάλυψη της Σκουπιδοχώρας.