Η Τελική Μάχη

Προφητείες

3 παγκόσμιος.png

στιγμιαιότυπο από τον τρύπο παγκόμσιο

Οι Προφήτες Λιακόπουλος και Μάκης προφήτεψαν ότι η Τελική Μάχη θα γίνει το 88.888.888 μ.Χ όταν ο Γεώργιος Βους και ο Σατανάς θα κηρύξουν πόλεμο. Θα χαρακτηριστεί ως Ο 3ος Παγκόσμιος Πόλεμος μ.Φ με το Φ να δείχνει την Φρικηπαίδεια και θα είναι ο πιο καταστροφικός πόλεμος που έγινε ποτέ...

Κατάταξη

Από την πλευρά των καλών θα είναι στρατηγοί:

1)Ο Τσακ Νορις

2)Ο Καλός Σαμαρείτης

3)Ο Μάκης

4)Ο Λιακόπουλος

5)Ο Όσιος Ονούφριος ο Παρηγορητής

6)O Βλαντιμίρ Πούτιν

7)Ο Θεός

Γενικός Στρατός θα είναι:

1)Οι Ελ

2)Οι Βριλ

3)Οι Φρικηπαιδιστές

4)Τα Όπλα μαζικής καταστροφής (μερικά όχι όλα, οι Έλ όμως κατάφεραν να υποκλέψουν τα σχέδια του όπλου: AV{Anti-Virus})

5)Οι Αρχαίοι Έλληνες

και τέλος ο ένας και μοναδικός Μεσσίαααας!

Δες την διάταξη των καλών κάτω:

Good-el.jpg

Από την μεριά των κακών θα είναι οι στρατηγοί:

1)Ο Γεώργιος Βους

2)Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης

3)O Ομπάμα

4)Ο Μπαμπαστρούμφ

5)Οι τρεις αλήτες των Συκεών

6)Ο Σνέιπ

7)Ο Αλή Μαμά

και ο ασχημότατος και παναθλιώτατος Σατανάς!!!

Γενικός στρατός

1)Στρουμφάκια

2)Κάγκουρες,Emo,Trendy

3)Θαυμάστριες του Σάκη

4)Τα Όπλα μαζικής καταστροφής (όχι όλα, αν και κατάφεραν να πάρουν το VIRUS )

5)Μύγες

Για την παράταξη των οχτρών δες κάτω:

Nefelim army.jpg

Όπλα

Σημείωση: Αυτή η παράγραφος είναι κλεμμένη από την Βίβλο των Ελ και δεν πρέπει να την δούν Νεφελίμ,Στρουμφάκια και ο Σατανάς. Η παράγραφος είναι γραμμένη από τον Πούτιν.

Παρ.88888888(Der El Profecies): Και από την τελική μάχη που τον κόσμον μας θα εκρίνειν οι Ελ με πολλά όπλα θα πολεμήσουν τον Κακό. Με το Άγιον Μίξερ και το Προφιτερόλ τους Νεφελίμ θα εξοντώσουμεν και από την Γαία μέσα οι Βριλ ηρωικά θα πολεμήσουν με τα Μικρά κακά όλης της Γης. Ο Θεός τότε το ΕΛ2 και το Limewire θα φέρει και τους πορωμένους όλου του κόσμου θα σταματήσει. Ο Τσακ με τον Στέλιο θα παλέψει και το σουβλάκι θα καταστρέψει. Και μέσα από τους καπνούς του τέλους, θα φανεί το σημάδι του θηρίου και τους Βριλ θα αφανίσει από την επιφάνεια της Γης. Τα στρουμφάκια τα ζωντανά όλα θα καταστρέψουν και οι μύγες τα λειβάδια όλου του κόσμου θα αφανίσουν. Τα Σουβλάκια του Στέλιου με δηλητήριο την ατμόσφαιρα θα γεμίσουν και οι Ελ θα υποχωρήσουν. Και τότε θα ακουστεί η φωνή Του: Ποιός τους γκαντέμιασε όλους; Τέλος; Και τότε οι ουρανοί θα ανοίξουν και ο Μεσσίας θα κατέβει και με το Άγιον Μίξερ τα στρουμφάκια θα αφανίσει και τις μύγες θα εσφάξει. Τέλος θα φωνάξει ο Θεός και το χέρι Του θα βάλει τους στρατηγούς του Κακού να πάρει. τότε ο Τσακ θα φωνάξει: Φλογοκώλο! και οι Ελ τα φλογοκώλα θα εστήσουνε τους αλήτες και τον Μπαμπαστρούμφ να εκάψουν. Οι Αρχαίοι Έλληνες τους Κάγκουρες και τους Emo θα εξοντώσουν ενώ οι Φρικηπαιδιστές τα τρέντουλα θα υποτάξουν με μία καινούργια vans τσάντα.

Τα γεγονότα της μάχης

Προθέρμανση

Αλη μαμα.jpg

O Αλή Μαμά εξοντώνει τα πρώτα στρατεύματα των καλών.

Πρόσφατα, πήγα στην Πυθεία για να πάρω πληροφορίες για την μάχη. Εκείνη ήταν μαστουρωμένη με την "δάφνη" (φήμες λένε πως είναι στην πραγματικότητα χασίς Α΄ ποιότητος) και έπρεπε να την συνεφέρω. Μετά από πέντε κουβάδες (όχι νερό, για να ξεράσει!), μου απήντησε: Τέκνον μου, την ιστορία θα σου πω, όλα τα μυστικά του τέλους θα γίνουν δικά σου...

Αρχικά, είπε, οι στρατοί θα παραταχτούν στον Θεσσαλικό κάμπο... Οι κακοί θα είναι καλύτερα προετοιμασμένοι γιατί περίμεναν αυτή την στιγμή πολύ καιρό...πάρα πολύ καιρό...Οι καλοί, έχοντας χάσει τον μπούσουλα, θα παραταχτούν την τελευταία στιγμή... Ξάφνου, με μια υποβλητική χροιά, θα ακουστούν οι φωνές του Γεώργιου Βους και του Σατανά που θα λένε: Tonight, you're dining in Hell!! Οι καλοί στρατιώτες θα τρομάξουν αρχικά, αλλά έχοντας τον Τσακ Νόρις για αρχηγό τα ξαναβρίσκουν... Κανένας δεν κουνιόταν αλλά μπορούσες να δεις τον Μητσοτάκη να έχει κατακοκκινήσει σαν... λεμόνι... Και εκεί που δεν το περιμένει κανείς, ακούγεται μία ελαφριά κλανιά να σκίζει τον αγέρα. Αυτό ήταν το σύνθημα για να αρχίσουν όλα...Πρίν την διαταγή προς όλα τα μέτωπα του Γεωργίου Βους, οι προφητείες του Χ.Φ. Λάβκραφτ εκπληρώθηκαν. Ο Κθούλου, παίρνοντας την μικρότερη δυνατή μορφή του αναδύθηκε απ'τα βάθη του Ιόνιου. Η ανάδυση ήταν υπερμέγιστη. Τα δεκατέσσερα παλιρροϊκά κύματα που δημιούργησε κατέστρεψαν τις πρώτες γραμμές των Κακών. Για μερικές ώρες, ο τρόμος που προκαλεί η τεραστιότητα του Κθούλου σκέπασε όλα τα στρατεύματα. Και τότε... ο γιγαντιαίος άρχισε την Πολεμική Κραυγή του...Εκατομμύρια ανθρώπων και Βριλ άρχισαν να δέχονται τις παρενέργειες του πρώτου υπερόπλου του Κθούλου. Η παραμόρφωση ήταν μοιραία... Τα πτώματα στρώθηκαν κάτω απ'τα πλοκάμια του. Πολλοί καλοί πέθαναν και εξισώθηκαν οι δύο στρατοί... Αλλα τίποτα δεν είχε τελειώσει... Ο Κθούλου τότε άρχισε την τρομερή Ψαλμωδία του."

[1]Οι υπόλοιπες λεπτομέρειες είναι αρκετά τρομαχτικές και απαίσιες για να αναφερθούν εδώ, θα έκαναν ακόμα και τον εφευρέτη των ανέκδοτων με την μικρήΑννούλα να κάνει το όνομα του Μπάρμπαρα και να καταταχθεί στην Λεγεώνα των Ξένων. Το σημαντικό πάντως είναι ότι ο Κθούλου δεν πήρε το μέρος κανενός στην Τελική Μάχη. Μετά την ψαλμωδία του, της οποίας τα λόγια δεν έχουν ακόμα μεταφραστεί απ'την μυστική γλώσσα του Κθούλου αν και πιστεύεται ότι μιλάει για την ζωή μετά θάνατον και τον υιό του τον Στήβεν Σηγκάλ, ακολούθησε η Ελεγεία του Κθούλου. Όλα τα όπλα του επέφεραν τρομερές ζημιές, κυρίως στην παράταξη των τσαντισμένων Emo αλλά και γενικότερα στους στρατούς. Μετά από μερικές βδομάδες που ο κόσμος βασανιζόταν απ΄την δύναμη του, ο δημιουργός αποφάσισε να φύγει απ'τον απελπισμένο τούτο κόσμο. Ανέστησε τα παραμορφωμένα πτώματα των πεθαμένων ώστε να συνεχιστεί το μακελειό και χάρισε το εφτακοσιοστό του μάτι στον Ιησού ο οποίος το μετέτρεψε σε Υπερόπλο για την μεριά των καλών.

Αρχή

Οι μύγες ξεχύνονται πρώτες-πρώτες στην μάχη και κατευθύνονται προς το μέρος των καλών. Οι extra-large μυγοσκοτώστρες κάνουν καλή δουλειά. Τότε όμως ακούγεται η φωνή του τέρατος που λέει: Καλά τα πάτε!!!. Τότε, συνχρόνως, όλες οι μυγοσκοτώστρες παθαίνουν βλάβες. Οι μύγες, χωρίς κανένα εμπόδιο πετάνε πάνω από τα κεφάλια των τζαμπατζήδων με τα τζαμπέχωνα και τους ρίχνουν εμετικό οξύ. Οι τσαμπεχωνάδες δεν παθαίνουν μεγάλη ζημιά γιατί τα τσαμπέχωνα είναι αδιαπέραστα. Ο τοξοβόλοι των Ελ επικεντρώνονται στις μύγες. Εντωμεταξύ, το ιππικό του Αλή Μαμά έχει ήδη φτάσει τις πρώτες γραμμές. Εκεί βρίσκονται πολλά όπλα μαζικής καταστροφής καθώς και μια απομίμηση made in Peru του Αγίου Μίξερ. Το ιππικό του μαλάκα κατατροπώνεται πριν ακόμα φτάσει τον στόχο του. Παρόλο που οι καλοί ακόμα νικάνε, έχουν ήδη αρχίσει να εξαντλούνται... Ο στρατός του Αλή γυρίζει πίσω για να σωθεί. Εκεί ετοιμάζεται για την δεύτερη επίθεση. Οι emo και όλοι οι άλλοι τρελομαλλούσηδες καταφθάνουν για να ενισχύσουν τους κακούς...Και ενώ όλα φαίνονται σκούρα για την ένωση των καλών, έρχονται για βοήθεια οι Φρικηπαιδιστές και τα Βριλ!!!! Ο Γεώργιος Βους νευριασμένος στέλνει τον μυστικό του στρατό: τους νεκροζώντανους. Η μάχη σφίγγεται όλο και περισσότερο όταν έρχονται και τα Στρουμφάκια με αρχηγό τον Μπαμπαστρούμφ και εξαπολύουν επιθέσεις με στρουμφόμουρα! Η κατάσταση είναι άσχημη για τους καλούς. Ακόμα όμως δεν έχει αρχίσει η κανονική μάχη...

Ο Αλή Μαμά

Οι καλοί υποχωρούν. Οι μύγες ακόμα πετάνε από πάνω τους και τους ξερνάνε... Και εκεί που δεν το περιμένει κανείς, ο Αλή Μαμά δίνει την εντολή: Ρίχτε τα μαγνητικά μπιφτέκια! Τότε όλοι οι καταπέλτες του Σατανά εκσφενδονίζουν κάτι τεράστια μαγνητικά μπιφτέκια. Οι καλοί χάνουν για άλλη μια φορά τον μπούσουλα. Έχοντας τους στο χέρι, o Αλή Μαμά ξαναεπιτίθεται. Αυτή την φορά σπέρνει την καταστροφή. Φτάνει μέχρι το πιο πίσω στράτευμα των καλών που είναι οι κάμεραμάν του Μάκη. Αυτοί με την σειρά τους, φωτογραφίζουν τον Αλή Μαμά και κάνουν βουντού στις εικόνες. Άλλοι τις καρφώνουν με καρφίτσες και άλλοι τις καίνε. Ο Αλή Μαμά πέφτει νεκρός. Ένας από τους πιο δύσκολους στρατηγούς των κακών πέθανε! Αργκκκ! Υοu are all gonna die!!!!!!!!!!!! είπε ο Γεώργιος Βους.

Προς την νίκη!

Ο Γεώργιος Βους διατάζει ολική επίθεση. Φωνάζει το γνωστό "ΨΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΦΑ!!!!" και όλα τα στρατεύματα των κακών ξεκινάνε και άλλη επίθεση. Ο Σατανάς, βγαίνει από την Γη του σκότους και συνοδευμένος με τους νεκροζώντανους επιτίθεται κι αυτός. Όλοι οι καλοί (ΚΑΙ ο Τσακ Νορις) είναι αγκαλιασμένοι και περιμένουν το τέλος. Οι μαθητές του Χριστού ψάλλουν. Το ίδιο και οι μοναχοί του Όσιου Ονούφρη. Και λίγο πριν το τέλος, οι ουρανοί ανοίγουν και ο Μεσσίας, κρατώντας το Άγιο Μίξερ, κατεβαίνει και προσγειώνεται στην Γη. Όλοι (και καλοί και κακοί) παρακολουθούν το συμβάν με απορία. Προχωράει μπροστά και σταματάει 20 μέτρα μακριά από τον Σατανά. Λέγει σε αυτόν: Όλα τελειώνουν εδώ!!!!! Αρπάζει το ψεύτικο Μίξερ και το εκσφεντονίζει στον Σατανά. Τον πετυχαίνει στην κούτρα και ο Σατανάς σκοντάφτει. Τότε ο Ιησούς Χριστός χρησιμοποιεί το Άγιο Μίξερ και δημιουργεί τον ισχυρότερο ανεμοστρόβιλο. Τα πάντα καταστρέφονται. Όλοι οι κακοί μπαίνουν στην δίνη. Όλα έχουν τελειώσει. Ή μήπως όχι;

Η Τελική Μάχη

Όλα τα καλά όντα χαίρονται. Ξαφνικά όμως, μέσα από τους καπνούς της καταστροφής του Μίξερ, μια φιγούρα διακρίνεται. Είναι ο Μητσοτάκης!!!! Όλοι παρακολουθούν τον απόλυτο Ελληνα πολιτικό. Αυτός τότε λέει: Χα, χα. Τώρα ήρθε το τέλος σας! Αρχίζει ξαφνικά να μεταλλάσεται από άνθρωπος πάλι σε Gademosaurous Rex!!! Τότε, ορθώνει το κεφάλι του και έχοντας πλέον την κανονική του μορφή επιτίθεται. Αρπάζει τον Ιησού και τον διαλοστέλνει. Τρομαγμένοι, οι στρατιώτες ανταποδίδουν τα πυρά. Τίποτα όμως δεν παθαίνει το τέρας. Ο Τσακ Νορις κάνει την στριφογυριστή του κλωτσιά πάνω στο τέρας μα τίποτα. Το τέρας τους αρπάζει όλους και τους σκοτώνει. Τότε ο Τσακ το βάζει στα πόδια. Πάνε οι κάμεραμάν του Μάκη και τραβάνε το τέρας με τις κάμερές τους για να του κάνουν βουντού. Από την ατυχία, τα μισά σχεδόν φιλμ χαλάνε... Όσοι καταφέρνουν να τραβήξουν, κάνουν το βουντού αλλά το παθαίνουν οι ίδιοι. Όλοι πεσμένοι κάτω, νεκροί... Μόνο οι Φρικηπαιδιστές μένουν όρθιοι. Το τέρας-Μητσοτάκης είναι έτοιμο να επιτεθεί. Οι Φρικηπαιδιστές αγκαλιάζονται άλλη μια φορά. Και εκεί που κανείς δεν το περιμένει, ένας στρατός έρχεται. Οι Ελληνες Φρικηπαιδιστές αναρωτιούνται αν αυτός ο στρατός είναι εχθροί ή σύμμαχοι. Αυτός ο στρατός είναι οι Φρικηπαιδιστές όλων των άλλων κρατών! Εκατομμύρια Φρικηπαιδιστές μαζεύονται για να βοηθήσουν. Κάνουν όλοι έναν μεγάλο κύκλο. Στην μέση το τέρας. Ξαφνικά, συσσωρεύεται όλη η δύναμη των Φρικηπαιδιστών και μια ακτίνα δύναμης χτυπάει τον Μητσοτάκη. Ακούγεται ένας ήχος σαν πορδή και ο Μητσοτάκης εξαφανίζεται. Η Τελική Μάχη τελείωσε...Και ο Τσακ εζησε&nbsp