Η Κούλα

Koyla

Η Κούλα oμιλεί σε διάσημη, υψηλού επιπέδου, τηλεοπτική εκπομπή.

“Αυτό το λουλούδι υπήρξε και υπάρχει ακόμα πηγή έμπνευσης για τα λαϊκά άσματά μου.”

- Λευτέρης Πανταζής για την Κούλα

“Μα δεν ξέρω τι λέτε. Εγώ την είδα πριν γεννηθεί.”

- Μάκης Τριανταφυλλόπουλος για την Κούλα

[επεξεργασία] Γενικά

Πρώτη ξαδέρφη της Ζήνας. Γεννήθηκε τον κρύο, χειμωνιάτικο Αύγουστο του 1954 π.Χ. στην Αμερική. Αφού είχε συμπληρώσει 3909 χρόνια ύπαρξης σε αυτόν τον κόσμο, ο Άλ της ζήτησε να δουλέψουν μαζί για μια απόδειξη που δούλευε τότε (ότι δηλαδή το κεφαλοτύρι είναι κίτρινο). Αυτή αρνήθηκε. Ο Άλ συνέχισε μόνος του. Τελικά το απέδειξε και πήρε τα φράγκα. Αυτή, πικραμένη, μετανάστευσε στην Ελλάδα.

[επεξεργασία] Στην πορεία

Η Κούλα μεγάλωνε, και, χρόνο με τον χρόνο, φύτρωνε μέσα της μια τηλεοπτική σταρ αλλά και μια επιτυχημένη τραγουδίστρια. Έμαθε καράτε, μαι ται, νιντζούτσου και γαμωκαιδέρνω στα 13 της. Το 1970 μ.Χ. γνώρισε τον πρώτο της έρωτα με το όνομα Γιάννης Έξυπνος. Ο Γιάννης δυστυχώς ήταν αγράμματος. Από τότε η Κούλα άρχισε να μην τα πηγαίνει και αυτή καλά στο σχολειό. Ο έρωτας όμως παρέμενε. Τα χρόνια περνούσαν, μέχρι που τελικά η Κούλα έδωσε πανελλήνιες το 1986 και πέρασε στο Πανεπιστήμιο καλτσολογίας και υφασματικής τεχνολογίας στο Παρίσι. Από τότε δεν ξαναείδε τον Γιάννη.

3940 χρονών πλέον, είναι έτοιμη για την φοιτητική της ζωή. Γνώρισε μεγάλες προσωπικότητες στο Παρίσι, όπως ο Νικόλαος 'Κάτμαν' Κατέλης, Τζον Φυστίκης και Τζον Τίκης (δούλευε σε ένα περίπτερο τότε). Σε ένα παγκάκι του Παρισιού συνάντησε τον Τσακ Νόρρις. Ο Κάτμαν, πρώτος ξάδερφος του, της είχε μιλήσει για τον Τσακ. Η Κούλα έτρεξε να του μιλήσει. Έφαγε μια κλωτσιά στην μάπα (τόλμησε να τον κοιτάξει στα μάτια). Έπεσε στο πάτωμα και τον παρακάλεσε να του ράβει αυτή τις κάλτσες του. Αυτός συμφώνησε.

Φήμες λένε επίσης ότι μάλωσε με οδοντογιατρό και αυτός απ'τα νεύρα του της στράβωσε ένα δόντι.

[επεξεργασία] Τι γίνεται με τον Γιάννη;

Αρχείο:Giannis.jpg

Εντωμεταξύ ο Γιάννης μέσω διαφόρων κοννέ που είχε με ελληνογάλλους, κατάφερε να μάθει την διεύθυνση της Κούλας (η οποία ήταν Putain 32). Αποφάσισε να στείλει το πρώτο του γράμμα:

21/2/1986

Αγαπητεί Κούλα,

Τι κάνοις; Ο Γιάννις είμε. Αχ Κούλα. Μας παράτεισες, ε;
Είμαι μόνως, σε παρακαλό γύρνα πίσω.
Απάντησε μου για να ξέρο τι θα κάνεισ.

Με αγάπει,
Γιάννις

Η Κούλα απάντησε "σύντομα":

22/2/1987

Αγαπητέ Γιάννη,
Η Κούλα είμαι. Είμαι καλά. Θα γυρίσω Ελλάδα όποτε μπορέσω.

Φιλιά,
Κούλα

Υ.Γ.: Η Κούλα είμαι.

[επεξεργασία] Η άφιξη της Κούλας στην Ελλάδα

Η Κούλα τελικά τα άφησε όλα, πήρε το ποδήλατο της και, τον Απρίλιο του 1987 καταφθάνει στην Ελλάδα. Εκεί βρίσκει τον Γιάννη και αποφασίζουν να κάνουν οικογένεια. Τα παιδιά τους, σήμερα, τρέφουν ιδιαίτερη συμπάθεια για το Πακιστάν και τους κατοίκους του.

[επεξεργασία] Σήμερα

Εκμεταλλευόμενη το ταλέντο της, η Κούλα, έψησε τον Γιάννη να χωθούν στην "Ελεύθερη Είσοδο" της ξανθιάς σκούπας και αρχίζει μια περιπέτεια και για τους δύο. Αναγκάστηκαν να ηχογραφήσουν ένα soundtrack το οποίο περιλαμβάνει λόγια όπως "Αχ Κούλα" και "Αχ Γιάννη". Έγιναν διάσημοι και μέχρι σήμερα συνεχίζεται η καριέρα τους.