Η Κατάρα του Πληκτρολογίου

[επεξεργασία] Η πρώτη επαφή

Νόμιζα ότι ήμουν μοναδική. Αλλά έκανα λάθος. Δεν έπεφταν μόνο στο δικό μου πληκτρολόγιο τα μύρια όσα κουβαλούσα στο δωμάτιο μου. Πολλές φορές το έχω γυρίσει ανάποδα και το κουνάω, βλέποντας έναν καταρράκτη από σκόνη, τρίχες και χνούδια να προσγειώνεται απαλά και με χάρη πάνω στο γραφείο.

Όμως δεν ήταν τίποτα αυτό μπροστά σ'αυτό που μου έμελλε να πάθω...

Αδυναμία μου ανέκαθεν ήταν τα άσπρα γιαούρτια με ένα γλυκό πάνω. (Λέγοντας γλυκό δεν εννοώ με καμιά πάστα, αλλά με γλυκό κεράσι, γλυκό νεράτζι κλπ). Όντας φαν του γιαουρτιού με γλυκό βύσσινο, πήρα το μακρύ δρόμο προς το δωμάτιο μου όπου βρίσκεται και το πισί.

[επεξεργασία] Το επόμενο θύμα

Ιδού το επόμενο θύμα.... Θέμα της ιστορίας μας? Χαλβαδοχαντάκωση...

Xalvas

Ο γνήσιος Θεσσαλονικιώτικος χαλβάς με σήμα την βοσκοπούλα που κρατάει τον εαυτό της

Μια μανία με τον χαλβά την έχουμε (όχι των Φαρσάλων, ούτε αυτόν με τα μικρά μικρά γρομπαλάκια που λιώνουν ευχάριστα στο στόμα - πως το λένε αυτό ρε μάναααααααα?!?! - σιμιγδάλιιιιι... - αααααααα....). Μιλάω λοιπόν για τον χαλβά τον Θεσσαλονικιώτικο με γεύση μέλι, βανίλια, μερέντα, μαστίχα, τρίχα (της κυράς που τον έπλαθε με το χέρι...) και διάφορα άλλα όμορφα πράγματα.

Το ρολόι μου έγραφε 19:37 και ένιωσα μια λιγούραααααα.... Το μυαλό μου κουδούνιζε μια φράση: "Γλυκό! Γλυκό! Γλυκό!" Πήδηξα πάνω στο ψυγείο και άνοιξα την πόρτα, με τύφλωσε το φως... Με υπέρτατη ηδονή αντίκρυσα μια πάστα σοκολάτα με γλασέ φράουλα κι ένα κερασάκι πάνω... (που κολλάει αυτό με τον χαλβά? θα αναριωτιέστε και με το δίκιο σας...) Γαμώ την τύχη μου την κερατωμένη έχω δυσανεξία στη σοκολάτα... Γκρρρρ... (εκεί κολλάει τελικά...) Κοιτάω στην πόρτα, σε μια γωνιά, δίπλα από κάτι αυγά και ένα κομμένο λεμόνι (ήταν και λίγο μουχλιασμένο στη μια άκρη... πω πωωωω... πόσο καιρό το 'χε ξεχασμένο εκεί ο πατήρ μου; Έλεος...) βλέπω κάτι τετράγωνο περιτυλιγμένο σε χαρτάκι-λαδόκολλα super-market σφιγμένο με λαστιχάκι. Ανοίγω και βλέπω μια κομματάρα χαλβά ΝΑ! Όπα της, μ' έφτιαξα πάλι... ιχιχι.

Μπουχουχουυυυυυ!!!!!!!! Πάει ο χαλβάααας!

[επεξεργασία] Το συμπέρασμα

Αλλά 'ντάξει... μετά από λίγο το ξανασκεφτήκαμε... Κάθε εμπόδιο για καλό λέει ο απλός λαός... Κάτι ξέρει. Τώρα γράφω το αριστούργημά μου 'Αποσυντιθεμένος χαλβάς στο PC μου'. Ράνια, θέλω τη μελοποίηση... Ευχαριστώ... by TsopanaKornilia

[επεξεργασία] Χαλβαδοχαντωμένο Πληκτρωλόγιο

[επεξεργασία] και εγώ τι μπορώ να κάνω?

PliktrologioXalaki

πληκτρωλόγιο χαλάκι απο σιλικόνη. γλείψτε το άφοβα

για να μην πέσετε και εσείς θύμα της κατάρας του πληκτρωλογίου, υπάρχει λύση και μόνο η φρικηπαίδεια έχει την αποκλειστικότητα να σας παρουσιάσει. είναι το πληκτρωλόγιο χαλάκι, κατασκευής των ΕΛ, με τεχνολογία από τον σείριο, φτιαγμένο από πολυστρωματική σιλικόνη. έπεσε πάνω του χαλβάς, ή, οτι άλλο? απλά γλείψτε το, για να φάτε τον χαλβά. τόσο απλό. αν πέσει κάτι υγρό (π.χ. χυμός βύσινο), τυλίξτε το στα 2, βάλτε τη γλώσσα σας αποκάτω, και αφήστε το υγρό να κυλήσει ευχάριστα πάνω σε αυτή.