Η Αμερική ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ

Noamerica

Όλα ενα καλοστημένο ψέμα

“Η Αμερική ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...”

- Ο Όσκαρ Ουάιλντ για την Αμερική

“Nα πάρει! το κατάλαβαν! ”

- Ομπάμα για την Αμερική

[επεξεργασία] Γιατί είσαστε κορόιδα και γιατί η Αμερική δεν υπάρχει

Η Αμερική δεν υπήρξε ποτέ και ούτε θα υπάρξει. Η Αμερική αποτελεί εφεύρημα κάποιων επιτήδειων για να σας κοροϊδεύουν, και να σας εκμεταλλεύονται.

Και επειδή σας φαίνεται απίστευτο, ακούστε τα τρανταχτά επιχειρήματά μας και προβληματιστείτε:

Δήθεν η Αμερική ήταν τόοοσο πολύ μακριά που κανείς δεν την είχε δει, ποτέ παρά μόνο ανακαλύφθηκε πριν 300 περίπου χρόνια (αφήστε που ο Κολόμβος λέει πως πιάσανε Ινδίες και μόνο ένας μούτσος του ο Αμέρικο Βεσπούκι το αντίθετο). Ποιος ξέρει τη δουλειά του; Ποιος ξέρει πού ήταν το πλοίο; Ο μούτσος;
Ποιον κοροϊδεύουμε που από το 5.000 π.Χ. οι Αιγύπτιοι είχαν χαρτογραφήσει το πλανητικό σύστημα;

Ακούστε ψέμματα:
Δήθεν εκεί ζούσαν λέει κόκκινοι άνθρωποι που μετά εξαφανίστηκαν, και δήθεν είχε αυτοκρατορίες αρχαιότερες και μεγαλύτερες από οπουδήποτε αλλού, αλλά χάθηκαν. Δεινόσαυροι; εκεί. Ο πρώτος άνθρωπος; εκεί.

  • Δήθεν μετά φέρανε μαύρους ανθρώπους και τους είχαν σε αλυσίδες μέχρι πριν 50 χρόνια, και τους μαστιγώνανε και τους καίγανε και τέτοια αλλά τώρα είναι όλοι ίσοι και οι μαύροι γίνονται λευκοί (βλ. Μάικλ Τζάκσον) και μπασκετμπολίστες (Μάικλ Τζόρνταν) και Πυγμάχοι (Μάικλ Τάισον) και ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΥΡΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΜΑΙΚΛ και όλοι είναι ευτυχισμένοι και όλοι οι δούλοι μιλάνε αγγλικά άπταιστα (όταν ένα ελληνόπαιδο που πάει ανελλιπώς φροντιστήρια αγγλικών ακόμα δεν το έχει καταφέρει).
  • Δήθεν αυτή η χώρα είναι λέει πανίσχυρη και ότι πόλεμος γίνεται οι Αμερικάνοι τον καθαρίζουν πατώντας κουμπιά (έτσι δεν φαίνονται) π.χ. Χιροσίμα, Ναγκασάκι, Ιράκ, ή από τα αεροπλάνα τους (Ιράκ και Σερβία) ή σε μέρη που έτσι και αλλιώς είναι αδύνατον να τους δεις (σε ζούγκλες στο Βιετνάμ).
  • Δήθεν οι Αμερικάνοι είναι απόγονοι μεταναστών της Ευρώπης. Και μετά από 3 γενιές είναι ξαφνικά όλοι ξανθοί, μποντιμπιλντεράδες και οι γυναίκες παίδαροι με μεγάλα βυζιά. Και αν δεν μας πιστεύετε δείτε οποιαδήποτε Αμερικάνικη ταινία.
  • Δήθεν πάνε όποτε γουστάρουν σε όποιο πλανήτη τους έρθει, ανεξαρτήτως ηλικίας (π.χ. 70 χρονών αστροναύτες), δήθεν έχουν δορυφόρους παντού (ποιος έχει δει δορυφόρο), αεροπλάνα που δεν εντοπίζονται από ραντάρ (φυσικά και δεν εντοπίζονται γιατί απλούστατα δεν υπάρχουν), και έχουν την σημαία τους στο φεγγάρι (πώς κυματίζει ρε αφού δεν έχει αέρα εκεί???)
  • Δήθεν ήταν αρχικά καομπόηδες όλοι, μάγκες, μετά έγιναν όλοι μαζί στρατιώτες σούπερ μάγκες, νικήσαν παντού, μετά αστυνομικοί με μαύρο γυαλί ηλίου και έξυπνες ατάκες (ποιος αστυνομικός ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μπορεί να λέει έξυπνες ατάκες) ή αστροναύτες (και πήγαν παντού), μετά όλοι σούπερ γιάπηδες σε ουρανοξύστες, μετά όλοι Καλιφορνέζοι ηλιοκαμμένοι, σερφίστες, γυμνασμένοι, τέλειοι. Άστε ρε, ...ένας χοντρός Αμερικάνος μπακάλης δεν υπάρχει?
  • Δήθεν η χώρα έχει τα πιο μεγάλα κτήρια, εμπορικά κέντρα, όπλα, βυζιά, διασκεδασάδικα κλπ. Και όλοι οι καομπόηδες που κλάναν και πλένονταν σε σκάφες και μάσαγαν καπνό, μέσα σε μισή γενιά είναι τεχνόφιλοι. Τα μεγαλύτερα Μουσεία, Θέατρα, Ορχήστρες, Αίθουσες Τέχνης, Γκαλερί.
  • Δήθεν ειναι τοοοόσο μακριά που δεν μπορείς να πας περπατώντας (άσχετο αν κάποιοι με το ποδήλατό τους κάνουν τον γύρο της Ευρώπης), κολυμπώντας, πλέοντας με το κανώ σου. Θα πήγαινες με αεροπλάνο αν δεν είχε τόσες διατυπώσεις και δεν ήταν τόσο ακριβά τα εισιτήρια. Και πως ο πρώτος άνθρωπος πήγε από την Αμερική που εμφανίστηκε στα άλλα μέρη;
  • Δήθεν δεν φαίνεται και με ένα τηλεσκόπιο από την Αγγλία που θα 'πρεπε να'ναι απέναντι, παρόλο που φαίνεται π.χ. ο Κρόνος ή το Άλφα του Κένταυρου.
  • Δήθεν έχει λέει τόσο μεγάλους δρόμους που πας και πας και πας , μόνο ευθεία. Οι άλλοι όλοι ήταν βλάκες γιατί δεν κατάφεραν να φτιάξουν τους δρόμους τους έτσι ώστε να μην έχουν καμμία καμπύλωση πουθενά.
  • Δήθεν το δολλάριο είναι λέει πανίσχυρο, γιατί η Αμερική έχει τόσα πολλά λεφτά, περισσότερα από όλων των άλλων.
  • Δήθεν εκεί οι γιατροί είναι οι πρώτοι, τα ξέρουν όλα και τα θεραπεύουν όλα.

[επεξεργασία] Τι θέλουμε να δείξουμε

Η Αμερική δεν υπάρχει. Έχει εφευρεθεί από πολύ έξυπνους ανθρώπους, αρχηγούς κρατών και πρεσβεύει όλα αυτά που η ανθρώπινη φυλή θα ήθελε να έχει και να είναι αλλά ακόμα δεν είναι έτοιμη. Ενώ στην Αμερική έχουν γίνει, η ανθρωπότητα νοιώθει έτσι περήφανη και ηρεμεί.
Τι θες: Βουνό με χαραγμένες φάτσες προέδρων; αν πήγαινες Αμερική θα το έβλεπες.
Να γίνεις εκατομμυριούχος; Πανεύκολο! Πας Αμερική.
Να δεις το κέντρο του πολιτισμού, την πρωτεύουσα του κόσμου; Αμερική.
Ποτάμια; Λίμνες; Καταρράκτες; Εκεί. Σερφ; Εκεί.
Χορός; Μόδα; Εκεί. Δράση; Σκοτωμοί; Εκεί.
Τεχνολογία; Εκεί.
Γκόμενες; Εκεί.
Άρα κοιμάσαι ήσυχος. Όλα γίνονται και όλα υπάρχουν. Και δεν υπάρχει λόγος πραγματικά να πας ή να τα προσπαθήσεις. Θα έρθουν κάποια στιγμή και στην Ελλάδα μας. Δεν ανησυχείς πια.

Ολοι οι συντάκτες της ΕΕΕΑ, ξέρουμε πως μπροστά από την Ισπανία και Αγγλία διέρχεται μεν νερό, αλλά είναι ποτάμι (μεγάλο όπως ο Νείλος) και στην μια όχθη του υπάρχει ένα μπλε (στο χρώμα του ουρανού) παραβάν, που δίνει την αίσθηση του απέραντου. Αυτό δηλαδή που νομίζετε ως Ατλαντικό Ωκεανό, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

Βλακώδης δικαιολογία για το ζεστό νερό του ωκεανού μόνο στα παράλια της Αγγλίας (πραγματική εξήγηση: στο ΠΟΤΑΜΙ Ατλαντικός εκεί εκβάλλει μια ζεστή πηγή) είναι πως ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΑΤΟΜΑ, το ζεστό νερό ξεκινάει από το Μεξικό, περνά τον δήθεν τεράστιο κατάκρυο Ατλαντικό και ζεσταίνει και την Αγγλία. Και στο Μεξικό τι θερμοκρασία έχει το νερό; 2.000° Κελσίου; Δεν εξατμίζεται στους 100° κελσίου; ή δεν κρυώνει στη διαδρομή; Για ρίξτε ένα ποτήρι ζεστό νερό σε μια μπανιέρα κατάκρυα στην μία άκρη και περιμένετε να κάψετε το χέρι σας στην άλλη πλευρά της μπανιέρας για να καταλάβετε τη γελοιότητα της εξήγησης.

Πίσω δε από αυτό το παραβάν, υπάρχει μια μικρή χώρα, το Χόλυγουντ που παράγει ταινίες με Άγγλους φτηνοηθοποιούς που ψευδίζουν (τα Αμερικάνικα) και φτιάχνει επίσης τα Windows, τα Levis 501, την Κόκα Κόλα και κάνα δύο άλλα πράγματα.

[επεξεργασία] Ερωτήσεις. Τώρα που είσαστε πλέον έτοιμοι να σκεφτείτε:

Και ποιος από σας έχει αφού είναι τέτοια καταναλωτική υπερδύναμη αυτοκίνητο, ή PC ή μπρελόκ ή πατάτες ή κάτι που να είναι "made in USA";
Και ποιος από σας έχει πάει Αμερική; ή έχει γνωστό που πήγε Αμερική;
Αλλά και να έχει ΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΗΓΕ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ Ή ΤΟ ΠΛΟΙΟ; Αν δεν είδε την Αγγλία, ή κάποιο studio της χώρας Hollywood;

Κορόιδα.
Δεν θα γίνετε καλιφορνέζοι γκόμενες, γκόμενοι, γιάπηδες, σέρφερς, σκεητμπόρντερς, σπρίντερς με κάτω από 10 δευτ/100 μέτρα, πράκτορες με σακακιές και όπλα σαν το FBI, αστροναύτες, όσα χάμπουρκερ, κοκα κόλες, γραβάτες και βαφές μαλλιών και να καταναλώσετε. Θα είσαστε για πάντα κοντοί, χοντροί και Έλληνες. Η ΑΜΕΡΙΚΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.....

[επεξεργασία] Δείτε επίσης

Πουτσοφλίγκαρο για να μην ξεχνιόμαστε...

Μούλος γιατί κατά βάθος όλοι έχουμε λίγο μέσα μας.

Δέος γιατί τώρα το νιώθεις εντονότερα από ποτέ!

Τσακ Νόρις γιατί δεν έχουμε επιλογή!