Ηρ

Οι Ηρ ανήκουν στην μεγάλη οικογένεια των πλασμάτων που κατοικούν στο εσωτερικό του πλανήτη (Γη), σε υπόγειες πολεις. Οι κορυφές των ουρανοξυστών τους αποτελούν την περιοχή του Ηρακλείου Αττικής, το οποίο αποτελεί εικονική προβολή στο χώρο του Ηρακλείου Κρήτης και αντίστροφα. Κάπου σε αυτή την υπόθεση των χωρικών προβολών που ερμηνεύεται βάσει της Θεωρίας των Πορδών λέγεται ότι εμπλέκεται και το Βέλγιο. Λόγω όμως της ανυπαρξίας του, πιθανότατα πρόκειται για κάποια τρομερή συνομωσία. Only Chuck and Makis know!

[επεξεργασία] Διατροφή

Βασικό προϊόν διατροφής αλλά και κύριο είδος εξαγωγής των Ηρ αποτελεί το σουβλάκι και ο καφές. Ειδικότερα, το σουβλάκι έχει θεοποιηθεί και η μελέτη του ανάγεται σε διάφορες επιστήμες και παραεπιστήμες που συντέλεσαν ουσιαστικά στην πρόοδο του πολιτισμού:

  • Χημεία και αλχημεία για την νοθεία των πρώτων υλών. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά και οδήγησαν στην ανακάλυψη του χαρτιού, της προτηγανισμένης πατάτας από καλαμπόκι, της πενικιλίνης και του λιπαντικού μηχανής.
  • Σουβλακολογία, δηλαδή η μαντική τέχνη κατά την οποία προκύπτουν προφητείες με απλή εξέταση των αποφαγιών από το σουβλάκι (περιτύλιγμα, κομμάτια πιτόγυρου, σταγόνες λαδιού στα ρούχα κτλ). Όπως φανερώνει και η προέλευση του ονόματος "σουβλακολογία"< "σου"+"βλακολογία", η κατανάλωση σουβλακιού ευνοεί το διάλογο και τις κοινωνικές σχέσεις. Ιδιαίτερη η συνεισφορά της στην ψυχολογία. Γνωστή είναι η ρήση:

“Δείξε μου το σουβλάκι σου να σου πω ποιος είσαι”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ

  • Ζωολογία για τον εμπλουτισμό των συνταγών με νέα υλικά πέρα από τα παραδοσιακά. Αρχικά χρησιμοποιήθηκε σκύλος ή γάτα αντί χοιρινού και ποντίκι ή περιστέρι αντί κοτόπουλου. Πλέον γίνεται σε πειραματικό στάδιο έρευνα για χρήση άλλων ζώων όπως αρκούδα, καμήλα, μακάκας, μουρμούρα κτλ. Λέγετε ότι η Αυστραλία ανακαλύφθηκε στα πλαίσια μιας τέτοιας έρευνας. Ωστόσο το κυνήγι του καγκουρό αποδείχθηκε οικονομικά ασύμφορο και το κρέας των Αβορίγινων πολύ σκληρό. Τελικά βρέθηκε ότι τα ζώα της Αυστραλίας είναι κατάληλλα μόνο για την παρασκευή πατσά, λόγω του μάρσιπου που διαθέτουν.
  • Βοτανική με σκοπό την δημιουργία σουβλακιού για χορτοφάγους.
  • Ομοιοπαθητική: πολεμάς τον πονόκοιλο με πονόκοιλο, τη δυσεντερία με δυσεντερία.
  • Ιατρική και ανατομία: όταν αποτυγχάνει η ομοιοπαθητική.

Φυσικά, οι Ηρ υπήρξαν από τους πρωτοπόρους στο είδος. Ως προς τον καφέ τώρα, προτιμάται ο φραπές, χωρίς να παραγνωρίζονται οι θεραπευτικές ιδιότητες των υπόλοιπων καφεϊνούχων ροφημάτων.

[επεξεργασία] Προέλευση

Λίγα είναι γνωστά για τις πραγματικές καταβολές των Ηρ πέρα από μία προφανή συγγένεια που έχουν με τους Μαρ.

  • Σύμφωνα με τη μυθολογία: Κοινός πρόγονος όλων των Ηρ είναι ίσως ο Ηρακλής. Παράλληλα με τη γνωστή μυθολογία, υπάρχουν απόκρυφα μυθολογικά στοιχεία που θέλουν τον Ηρακλή όχι γιο του Δία και της Αλκμήνης, αλλά προϊόν της λεσβιακής σχέσης μεταξύ της Ήρας και της Κλειούς, μούσας και γνωστής μουσίτσας της αρχαιότητας. Αυτό αποδεικνύει και το όνομα "Ηρά-κλειο" που δόθηκε στην περιοχή όπου έγινε η σύλληψη, γεγονός που πιθανότατα συνέβη στο εσωτερικό ενός τέθριππου τύπου Renault Clio. Οι μελετητές διαφωνούν για τον τρόπο με τον οποίο έγινε η σύλληψη, ενώ οι πιο προοδευτικοί προτείνουν την ανάμιξη στην υπόθεση του θεού πέους. Αυτή η άποψη ίσως είναι ικανή να δικαιολογήσει και την εμφάνιση του Ηρακλή, ο οποίος βολόδερνε γυμνός και κρατώντας ρόπαλο, επειδή γαμούσε και έδερνε. Αυτή η συμπεριφορά λέγεται ότι έκανε τους emo θλιμμένους και με μαυρισμένα μάτια.
  • Σύμφωνα με την τεχνολογία: Νέες προοπτικές ανοίγει η άποψη ότι ο γενάρχης των Ηρ έδωσε στος ίδιους την ονομασία αυτά από τα αρχικά του ονοματεπώνυμό του. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε ένας ιστορικός που τυχαία μετέφερε τη λέξη Ηρ σε Cretelish, οπότε γράφεται ως HP. Αβίαστα πλέον μπορούμε να ισχυριστούμε ότι οι Ηρ κατάγονται από τον Χιούλετο Πακάρντιο (Hewlett Packard στα Αγγλικά, Χούλιο Πάκο στα Ισπανικά). Λίγες πληροφορίες σώζονται επίσης για αυτόν. Από τα ελάχιστα γνωστά στοιχεία για τη ζωή του είναι ότι υπήρξε ο δημιουργός του ποτού Πακάρντι, το οποίο με το πέρασμα των αιώνων μετονομάστηκε σε Μπακάρντι.

[επεξεργασία] Διάσημοι Ηρ

  1. Ηρώδης
  2. Ηρακλής
  3. Ηρόδοτος
  4. Ηρώ
  5. 'Ηρωας
  6. Ήρεμος
  7. Ήρα