Ηνωμένο Βασίλειο

Ηνωμένο Βασίλειο
Ukmap.jpg

Ο χάρτης

ΈκτασηΠερίπου 125 000 τριγωνικά χιλιόμετρα
ΠληθυσμόςΜεγάλος
ΠρωτεύουσαΛονδίνο
ΘρησκείαΜουσουλμανισμός και Ινδουισμός
ΕθνικότηταΜεικτή

Ινδική 30,3%
Πακιστανική 21%
Κινέζικη 19%
Αγγλική 15,6%
Ελληνική 3,4%

Ετήσιο καθαρό εισόδημα987,656,987,458 Ινδικά πέσος
Επίσημη γλώσσαΑγγλική
ΚυβέρνησηΒασίλισσα
Ένας πρωθυπουργός

Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι ένα Βασίλειο με Βασίλισσα αλλά όχι Βασιλιά. Ο Βασιλιάς μπαμπάς της βασίλισσας πέθανε. Είναι πάνω από την Γαλλία και εάν ήταν στο χέρι του, θα της καθόταν και στο σβέρκο. Αν και ανήκει στην Ευρώπη, δεν έχει ευρώ γιατί οι Ευρωπαίοι δεν δέχτηκαν την φωτογραφία της Ελισάβετ στα νομίσματα. Είναι γενικά ιδιότροπα πλάσματα αυτοί οι Ευρωπαίοι. Η γλώσσα είναι η αγγλική με την περήφανη αγγλική προφορά (εμ τι θα 'τανε?). Ορισμένοι Άγγλοι μιλάνε την Αγγλική με Ινδική και Πακιστανική προφορά (δείτε παρακάτω). Το Ηνωμένο Βασίλειο χωρίζεται σε τέσσερις επικράτειες, την Αγγλία, την Σκωτία την Ουαλία και την Βόρεια Ιρλανδία. Κάποτε είχαν και την Νότια Ιρλανδία, αλλά ο IRA έκανε επανάσταση με την βοήθεια της 17Ν και γίναν ανεξάρτητοι. Παλιά ήταν στην Ε.Ε., αλλά ο UKIP έκανε επανάσταση με την βοήθεια του IRA, της 17Ν και έγιναν ανεξάρτητη από την Ε.Ε.

[επεξεργασία] Δημιουργία του έθνους

Οι πρώτοι Άγγλοι που αποίκησαν το νησί ήταν διωγμένοι Έλληνες. Το 500 π.Χ. στον επίχρυσο αιώνα του Περικλή, ο Αγαθοκλής αποφάσισε να διώξει όσους ήταν μεταλλαγμένοι ξανθοί, άτριχοι και με μικρά όργανα, γιατί ντρόπιαζαν τους Έλληνες στους Ολυμπιακούς αγώνες. Οι ελληνικές ρίζες των Άγγλων αποδεικνύονται με πολλούς τρόπους. Δεν έιναι τυχαίο που υπάρχει μεγάλη εκτίμηση των Ελλήνων από τις Αγγλίδες τουρίστριες. Επίσης στοιχείο είναι και ο σταυρός που έχουν οι Άγγλοι στην σημαία τους. Εάν η Αγγλία συμμετείχε στον πόλεμο του '21 θα είχε μια σημαία ριγέ με σταυρό. Γενικά οι Άγγλοι ποτέ δεν ξεπέρασαν την εκδίωξή τους από την Ελλάδα, γι' αυτό και την επισκέπτονται κάθε καλοκαίρι. Επίσης η βασιλική οικογένεια δέχτηκε με χαρά την Άννα Βίσση και επιθυμεί την επίσκεψη και άλλων αστεριών της Ελλάδας, κάτι που φαίνεται από το ότι η προ-προηγούμενη Βασίλισσα έχρισε Λαίδη την Άντζελα Δημητρίου.

[επεξεργασία] Σύσταση του έθνους

Οι επικράτειες της Ουαλίας και της Σκωτίας χωρίστηκαν από την Αγγλία. Δεν μας λένε το λόγο. Αυτές οι επικράτειες για τιμωρία δεν έχουν καλές ομάδες ποδοσφαίρου και δεν πάνε στο Τσάμπιονς Λιγκ. Οι Ιρλανδοί προσπάθησαν πάρα πολύ να ξεφύγουν αλλά και πάλι το Ηνωμένο Βασίλειο κατάφερε να πάρει ένα κομμάτι γης.

[επεξεργασία] Σκωτία

Scott.JPG

Σκωτσέζοι φορώντας φούστα μαθαίνουν καλαματιανό

Ο λαός της Σκωτίας είναι εντελώς ξενδιάντροπος αφού δεν φοράνε καν βρακί. Ούτε ένα μινέρβα. Οι άνδρες νομίζουν ότι είναι ο Σάκης Ρουβάς, καθώς φοράνε φούστα και κρατάνε πάντα και ένα τσαντάκι από δέρμα προβάτου (για να ολοκληρώσουν το συνολάκι). Εκτός αυτού η μουσική είναι άθλια και αηδιαστική σαν ήχος πνιγμένου βατραχιού από όργανο από στομάχι μόσχου και αγελάδας των Χάιλαντς. Οι σκωτσέζοι είναι ψηλοί με καστανά ή πορτοκαλί μαλλιά και μιλάνε σαν να έχουν βόλους στο στόμα τους. Τα τελευταία 436 χρόνια, προσεύχονται στον Saint Andrew να κόψει το κωλοβάρεμα και να κάνει καμιά δουλεία, όπως για παράδειγμα να στείλει ένα σεισμό και να τους χωρίσει από την Αγγλία. Λέμε τώρα. Δηλαδή είναι τσίτσιδοι όλη μέρα. Μαρία τι λες πάμε;

[επεξεργασία] Ουαλία

Οι Ουαλοί είναι και αυτοί αηδιαστικοί, χορεύουν κλακέτες και μαγειρεύουν απαίσια. Είναι ψηλοί, ξανθοί και μιλούν μια δική τους γλώσσα, τα κορακίστικα. Έχουν μια αντιαισθητική σημαία με τα χρώματα του Παναθηναϊκού και στο κέντρο ένα δράκο με χρώματα του Ολυμπιακού. Πρόκειται δηλαδή για ασταθή λαό.

[επεξεργασία] Αγγλία

Η καλύτερη ράτσα στο Ηνωμένο Βασίλειο λοιπόν είναι η Άγγλοι. Ο λαός της Αγγλίας είναι περίεργος. Μερικοί Άγγλοι είναι ξανθοί, άλλοι είναι μελαχρινοί, άλλοι κίτρινοι και άλλοι έχουν απόχρωση ώχρας.

Γενικά, υπάρχουν κάποιοι νόμοι:

India.jpg

Άγγλοι με απόχρωση ώχρας

  • Οι Άγγλοι με απόχρωση ώχρας οδηγούν ταξί, έχουν ψητοπωλεία με φαλάφελ και μπορεί καμιά φορά να δουλεύουν ως υπάλληλοι σε γραφεία συγκοινωνιών. Αυτοί εισήγαγαν και το έθιμο του τσαγιού κάθε μέρα στις τέσσερις το απόγευμα. Μιλούν περίεργα.
  • Οι μελαχρινοί Άγγλοι συνήθως τραγουδούν ραπ, δουλεύουν ως γκάνγκστερ και σπανίως εργάζονται ως ιδιωτικοί υπάλληλοι. Αυτοί δεν μιλούν, βρίζουν.
  • Οι κιτρινωποί Άγγλοι ζουν σε απομονωμένες περιοχές πλούσιες σε γάτες και σκύλους και διοικούν καταστήματα ένδυσης και υπόδησης καθώς και εστιατόρια. Αυτοί δεν μιλούν καθόλου αγγλικά, πήγαιναν σε κινέζικο σχολείο.
Charles.jpg

Η απαράμιλλη ομορφιά και λεβεντιά.

DukeofEdinburgh.jpg

Φίλιππος, ο Έλληνας δούκας του Εδιμβούργου και πατέρας του Κάρολου.

  • Τέλος, οι ξανθοί Άγγλοι κάνουν τις υπόλοιπες δουλειές, η μπορεί και να μην δουλεύουν. Μιλούν την αγγλική με άπταιστη αγγλική προφορά και κάνουν τα περίφημα αγγλικά αστεία. Χόμπυ αυτών είναι η κατανάλωση μπύρας και οι αναγούλες.

Ένα μέρος των ξανθών Άγγλων έχει ως υποχρέωση να κοιμάται και να ξυπνά, να κάνει ιππασία, να παίζει σκάκι, να κάνει διακοπές να πίνει φραπέ και να κοιμάται. Αυτά τα άτομα χαίρουν άκρας εκτίμησης και σεβασμού για το δύσκολο έργο που επιτελούν και για την απαράμιλλη ομορφιά τους - φανταστείτε πόσο ωραίος και trendy είναι ο πρίγκιπας Κάρολος (φωτό) με μακριά μαλλιά και κολάν, ιππεύοντας ένα άσπρο άλογο.

[επεξεργασία] Βόρεια Ιρλανδία

Νοτ ινάφ ίνφο.

[επεξεργασία] Προβλήματα

Σύμφωνα με στατιστικές 2 στους 3 Άγγλους κινούνται εκ της όπισθεν οδού. Αυτό τους κάνει να γίνονται ποιο επιθετικοί, όπως για παράδειγμα σε μας τους καημένους Έλληνες καθώς έχουν πολλαπλασιάσει τις αναφορές τους στην Ελλάδα και κυρίως με προσβλητικό τρόπο. Το άλλο μεγάλο πρόβλημα είναι η έλλειψη πολιτισμού. Αν υπήρχε αστυνομία πολιτισμού θα ήταν όλοι μέσα (εκτός από την απέθαντη την βασίλισσα). Έχουν κλέψει τον πολιτισμό των:

  • Ελλήνων.
  • Αιγυπτίων.
  • Περσών!!!! πόσο ποιο κάτω δηλαδή;

[επεξεργασία] Οικονομία

Η Αγγλία σε αντίθεση με τις άλλες δυο περιοχές έχει καλές ομάδες ποδοσφαίρου, καλή μουσική (βλ. Σπάις Γκερλς) και πολύ καλό φαΐ, όπως fish and chips (τηγανητό ψάρι με πατάτες). Επίσης οι Άγγλοι έχουν πολύ καλά Πανεπιστήμια τα οποία έχουν αυστηρότατα κριτήρια εισαγωγής φοιτητών. Για να εξηγήσουμε το προαναφερθέν ευνοούνται τα καημένα παιδάκια από το Ιράκ των οποίων ο πατέρας έχει πετρελαιοπηγές και μέλη της κοινοφελούς οργάνωσης των Μασόνων. Μερικά κακά και τρισάθλια πανεπιστήμια αγνοούν τους πιο πάνω όρους. Οι Άγγλοι έχουν και δικό τους Η-μπέη. Επίσης στην Αγγλία υπάρχουν εξαίρετα φιλικά προς τον τουρίστα αεροδρόμια όπως και το Heathrow, ο βασιλιάς των αεροδρομίων. Η Βασίλισσα της Αγγλίας από το 1900 είχε σκοπό να προσθέσει κάποιες περιοχές στην επικράτειά της. Επέλεξε πολλά μέρη κατάλληλα για διακοπές, όπως οι Μαλδίβες, τα νησιά Άγιος Κίντις και Νέιβις, την Κύπρο, την Ινδία και τις Σεϋχέλλες. Ήθελαν να πάρουν και την Θαυλάνδη για τα υπέροχα ινστιτούτα μασάζ αλλά δεν τα κατάφεραν. Τελικά γέρασε και δεν κάνει κανείς την δουλειά του έτσι η Βασίλισσα δεν διαχειρίζεται πλέον τα νησιά. Κατάφερε όμως να κάνει τον κόσμο να την αγαπήσει, για αυτό και πολλοί Ινδοί πήγαν να ζήσουν στην Αγγλία.

[επεξεργασία] Διάσημοι Άγγλοι

[επεξεργασία] Δείτε επίσης: