Ημισκούμπρια

Τα Ημισκούμπρια είναι ένα ελληνικό παιδικό συγκρότημα, που πρωτοεμφανίστηκε στην Ελλάδα το 1960. Απαρτίζεται από τρία μέλη, το Μετζέλο, το Μυθριδάτη και τον Πρύτανη. Χαρακτηριστικό του συγκροτήματος είναι η γρήγορη στιχομυθία, ο ιαμβικός δεκαπεντασύλλαβος, το χιαστό σχήμα και η καράφλα του Μετζέλου. Διασκεδάζουν άτομα όλων των ηλικιών και ιδιαίτερα Hardcore σταχτοραπερόνια από το Detroit.

[επεξεργασία] Αρχή του Συγκροτήματος

Το συγκρότημα ξεκίνησε για έναν κυρίως λόγο, τα τρία μέλη χρειαζόντουσαν δουλειά. Έχοντας λαμπρές πανεπιστημιακές σπουδές στο ΙΕΚ ΞΥΝΗ, ο Μετζέλος και ο Πρύτανης αποφάσισαν να μην προχωρήσουν τελικά για μεταπτυχιακές σπουδές και γι αυτό αφιερώθηκαν στη μουσική. Ο Μυθριδάτης εκείνη την εποχή ήταν ακόμη επτά χρονών και πήγαινε παιδικό σταθμό (δεν ήταν ιδιαίτερα οξύνους). Οι δύο πρώτοι γνώρισαν το Μυθριδάτη σε ένα παιδικό πάρτυ συμμαθητή του, οπού είχανε φωνάξει το Μετζέλο για κλόουν. Ο Πρύτανης είχε έρθει για το catering. Στο Καραόκε, ο Μυθριδάτης έδειξε το ταλέντο του και τότε έγινε αποδεκτός στους Ιλουμινάτι της ελληνικής χιπ χοπ σκηνής.

[επεξεργασία] Πρώτες επιτυχίες

Οι πρώτες επιτυχίες του συγκροτήματος δεν άργησαν να έρθουν. Η μητέρα του Γιαννάκη είδε ότι το πάρτυ πήγε υπέροχα και αποφάσισε να τους ξανακαλέσει. Στο μεταξύ η καράφλα του Μετζέλου είχε αρχίσει να εκτείνεται μέχρι την πλάτη του. Έτσι έβαλαν μπροστά το πρώτο τους CD, το οποίο χαρακτηρίζεται από έντονους ρυθμούς, παραδοσιακά όργανα και γρήγορες ρίμες (από ατσάλι). Μετά από δυο guest εμφανίσεις στο Ρομέο και μια συνεργασία με τα Ζουζούνια στο τραγούδι "Μιλάμε για τα Χρώματα: το Γκρι", τους έγινε πρόταση να αλλάξουνε δουλειά.

[επεξεργασία] Διάλυση του Συγκροτήματος

Προς απογοήτευση των φαν τους, τα Ημισκούμπρια διαλύθηκαν το 2008 μετά απο έγκαιρη επέμβαση του Επαναστατικού Αγώνα, ο οποίος έβαλε εκρηκτικό μηχανισμό στο αμάξι του Μετζέλου. Τη στιγμή της έκρηξης τα Ημισκούμπρια προσπαθούσαν να διαφύγουν για ογδοηκοστή πέμπτη φορά από το διάολο. Δε βρέθηκε η σορός κανενός, παρά μόνον ένα κοκκινοπράσινο μούσι. Λέγεται ότι πριν την έκρηξη τα Ημισκούμπρια απείχθησαν απο εξωγήινους, φίλους του Λιακόπουλου.