Ηλίθιος

- Πώς λέγεται αυτός που ισχυρίζεται ότι είναι πιο έξυπνος από τους άλλους;

- Ηλίθιος.”

- Όσκαρ Ουάιλντ

[επεξεργασία] Ηλίθιος

Η Ηλιθιότητα είναι η μόνη μετοχή που μονίμως ανεβαίνει. Αλλά πρέπει να είσαι πολύ ηλίθιος να την αγοράσεις.

Oscar Wilde

[επεξεργασία] Σαν εισαγωγή

Η ηλιθιότητα είναι ίσως η μεγαλύτερη ασθένεια που τυραννά το σύμπαν μετά το Μπιγκ Μπαγκ (Μερικοί υποστηρίζουνε ότι το Μπιγκ Μπανγκ ήτανε μια ηλίθια κίνηση αφού συνέβαλλε στην εξάπλωση της ηλιθιότητας σε ολόκληρο το χώρο). Φορείς της Ηλιθιότητας είναι οι ηλίθιοι που εμφανίζονται παντού στο σύμπαν και προέρχονται απο κάθε φυλή του σύμπαντος.

Στην Ιστορία υπήρχανε διάφοροι διάσημοι ηλίθιοι (για παράδειγμα ο Λάκης Λαζόπουλος, ο Αλέξης Τσίπρας, οι Him κλπ.) αλλά εμείς θα πιάσουμε τους αφανείς καθημερινούς ηλίθιους που κυκλοφορούνε ανάμεσά μας. Και είναι πολύ περισσότεροι από τα Νεφελίμ, τους Ναρχ και τους Ελ μαζί.

[επεξεργασία] Η Θεωρία της Ηλιθιότητας

Σε αντίθεση με ότι πιστεύει ο περισσότερος κόσμος η ηλιθιότητα είναι κάτι το αντικειμενικό. Είναι τόσο αντικειμενικό όσο στο ότι το ΚΚΕ δεν πρόκειται να αλλάξει το σύνθημα "Έξω οι βάσεις του θανάτου" στα επόμενα 50 δισεκατομμύρια χρόνια. Χαρακτηριστικό του ηλίθιου είναι η πλήρης επίγνωση των πράξεων του.
-Ο Ηλίθιος θα πηδήξει από τον 10ο όροφο χωρίς αλεξίπτωτο όχι γιατί πιστεύει ότι θα ζήσει αλλά επειδή μπορεί.

-Επίσης ο ηλίθιος θα τρέχει με 500 χλμ. στην παλαιά εθνική Αθηνών Λαμίας με ένα Chiquentcento ακούγοντας σκυλάδικα γιατί πιστεύει ότι θα μπορέσει να σταματήσει εγκαίρως όταν εμφανιστεί μπροστά του ένα πολυαξονικό 100 τόνων φορτωμένο με γουρούνια.

-Ο ηλίθιος πιστεύει ότι την έχει μεγαλύτερη από τον Τσακ Νόρρις.

-Ο ηλίθιος πιστεύει ότι εάν την πέσει σε 100 γυναίκες η μία θα του καθίσει. Ανεξάρτητα εάν έχει φάει 99 χυλόπιτες και η μία που τελικά βγάλει γκόμενα θα είναι σαν τον Κουασιμόδο μετά από σύγκρουση με περίπτερο στην Ακαδημίας.

Ο παραπάνω κατάλογος θα μπορούσε να εμπλουτισθεί με τόσα παραδείγματα που να μην χωράνε στο διαστελλόμενο σύμπαν. Σύμφωνα με τον Γεράσιμο Σπανοδημήτρη η ηλιθιότητα είναι η προσπάθεια του ανθρώπου να πάει ενάντια σε θεμελιώδεις αρχές της φύσης, όχι γιατί έχει κάποια λογική επιχειρηματολογία αλλά επειδή γουστάρει και μπορεί (Για παράδειγμα όλοι γνωρίζουμε ότι η βαρύτητα σε αυτήν την μεριά του σύμπαντος τραβάει τα σώματα προς τα κάτω αλλά δεν νιώθουμε την ανάγκη να πηδάμε κάθε πρωί από το παράθυρο για να αποδείξουμε το αντίθετο.)

Ο ηλίθιος σε αντίθεση με τον μαλάκα φτάνει στο ηλίθιο Κάρμα του με συνεχόμενα μικρά μικρά βήματα. Η θεοποίηση του Ηλίθιου είναι μια διαδικασία επίπονη που κρατάει πολλά χρόνια προκειμένου κάποιος να γίνει πραγματικά ηλίθιος (αντίθετα με τον μαλάκα που ο μαλάκας χαρακτηρίζεται από την ξαφνική έλλειψη βούλησης και απλά παρασύρεται από κάποιο συναίσθημα, όπως για παράδειγμα να κλάσει μια φορά καταλάθος μέσα στο ασανσέρ).

[επεξεργασία] Η ηλιθιότητα στην Ελλάδα

Φυσικά και στην Ελλάδα στην κοιτίδα του πολιτισμού δεν θα μπορούσαν να μην υπάρχουν ηλίθιοι. Τα τελευταία χρόνια φαίνεται μια συμμαχία Ηλιθίων και Νάρχ για την άνοδο τους στην εξουσία μέσω του τρομερού Σταρ Σύστεμ. Παραθέτουμε μερικά κατορθώματα ελληνικής ηλιθιότητας.

-Η ηλίθια έννοια του Ελληνικού έθνους: Όποτε κερδίζουμε σε κάποιο άθλημα και ακούγεται ο εθνικός ύμνος όλοι θυμόμαστε πόσο γαμάτοι ήμασταν πριν 20.000.000 χρόνια και πόσο για το μαύρο και άραχνο πέος είμαστε τώρα. Για το οποίο φυσικά δεν φταίμε εμείς που απλά έχουμε πουλήσει μισοτιμής την μισή Ακρόπολη για να πάρουμε Μερτσέντα αλλά οι μετανάστες και οι Τούρκοι που μας είχανε υποδουλωμένους 400 χρόνια ανεξάρτητα εάν και οι δύο δεν έχουνε στον Ήλιο μοίρα. Και το πιο ηλίθιο είναι ότι μιλάμε για Ελληνική καθαρότητα την στιγμή που το μόνο πράγμα που έχει μείνει παρθένο στην Ελλάδα τα τελευταία 2.200 χρόνια στην Ελλάδα είναι ο κόλπος του αγάλματος της Αφροδίτης της Μήλου ενώ η Ελλάδα ήτανε σαν μοτέλ της εθνικής οδού Αθήνα-Μαυροβουνίου.

-Το Σταρ σύστεμ: Επειδή και οι ηλίθιοι είναι άνθρωποι πρέπει να έχουνε κάποιο τρόπο να ζήσουνε. Πώς; Ανοίξτε μια τηλεόραση κατά προτίμηση στο Star Channel και θα δείτε άτομα τα οποία θα αστοχούσανε το πάτωμα άμα πέφτανε από το κρεββάτι τους να κατακλύζουν όλο το τηλεοπτικό χρόνο. Το Σταρ σύστεμ έχει ως σκοπό να μας αποδείξει ότι είναι πολύ κουλ να γίνεσαι ρόμπα καθημερινώς στην τηλεόραση από τον κάθε ρουφιάνο δημοσιογράφο που το προηγούμενο βράδυ μπορεί να έψαχνε τα σκουπίδια σου για να δει εάν είχες κανονικά περίοδο όπως επίσης είναι πολύ γαμάτο να ασχολείσαι με πολύ ιν θέματα όπως τσουλοντύσιμο, κατίνιασμα, Eurovision κλπ. (αλλά να μην ασχολείσαι με θέματα όπως τα πολιτικά, κοινωνικά κλπ). Το πιο εξωφρενικό σε όλα αυτά είναι ότι πρέπει να μάθεις τις ακριβείς λεπτομέρεις κάθε ηλίθιου τύπου που κυκλοφορεί όπως τότε που ήσουνε στο δημοτικό και σε βάζανε να μάθεις όλα τα φασιστοτραγουδάκια του Μεταξά για τις εθνικές εορτές.

-Πολιτικό σύστημα: Το πραγματικά περίεργο στην Ελλάδα είναι ότι οποιονδήποτε και να ρωτήσεις ακόμα και τον ίδιο τον Πρωθυπουργό τον Γιώργο Παπανδρέου ή κατευφημισμό Γιωργάκη (άλλο ηλίθιο πράγμα. 6.000.000 Έλληνες ψηφίσανε για να αλλάξουμε το όνομα του Παπανδρέου από Γιωργάκη σε Γιώργο.) θα σου πει ότι το σύστημα στην Ελλάδα δεν είναι δίκαιο. Αλλά το ρίχνουμε πράσινο, μπλε, κόκκινο, κάτι ενδιάμεσο (Συνασπισμός), λίγο πιο μπλε (ΛΑΟΣ) ή ακόμα απέχουμε γιατί είμαστε πολύ γαμάτοι για να συμμετέχουμε σε κάτι που δεν μας αφορά (ανεξάρτητα εάν συνεχίζουμε να μένουμε σε ένα μέρος που λέγετε Ελλάδα και σε 10 χρόνια θα γκρινιάζουμε ότι δεν μας ρωτάνε για το πώς διαχειρίζονται το μέρος αυτό).

-Έντεχνο τραγούδι: Μετά από έρευνες δέκα ετών στο εργαστήριο της ΝASA είμαστε σίγουροι ότι πέρα από την Ελλάδα δεν υπάρχει κανένα άλλο μέρος στο σύμπαν όπου να υπαρχει μια κατηγορία τραγουδιών που να ονομάζονται έντεχνα. Δεν χρειάζεται να μπορείς να λύσεις διαφορική εξίσωση 23ου βαθμού με 1 σταθερό όρο σε περιβάλλον μηδενικής βαρύτητας με βαρυονικό αριθμό 348 για να καταλάβεις ότι όταν κάποιος θέτει μια μουσική σαν έντεχνη θέτει αυτόματα κάποια άλλη σαν άτεχνη. Αυτό το διαφημιστικό τρικάκι το οποίο μόνο ενας πραγματικά ηλίθιος μπορεί να το ενστερνιστεί απόλυτα είναι απαραίτητο για να πουλήσουνε οι δισκογραφικές εταιρίες τραγούδια από εξίσου μυαλοφυγόδικους δημιουργούς. Και ξαφνικά ο μέσος άνθρωπος αισθάνεται υπέροχα που άκουει τέχνη ανεξάρτητα εάν τα περισσότερα τραγούδια είναι σαν κονσέρτο σε ρε ελάσσονα για 5 «φτιαγμένα» καναρίνια.

-Το σύνθημα "Ανδρέα ζεις εσύ μας οδηγείς": Νομίζω ο τελευταίος πολιτισμός που λάτρευε τους ηγέτες τους μετά θάνατον ήτανε οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι. Αλλά τουλάχιστον αυτοί αφήσανε ένα πολιτισμό πίσω τους όχι μια δυναστεία όπως Η Δυναστεία των Παπανδρεϊδών. Σε λίγο θα περιμένουμε να δούμε τους πολιτικούς μας όταν πεθαίνουνε άμα λιώσουνε να τους αγιοποιήσουμε άμα είναι.

[επεξεργασία] Ζουν ανάμεσά μας

Φυσικά είναι πολύ δύσκολο να αναφερθούμε σε όλους τους Ηλίθιους που κατακλύζουν στην Ελλάδα. Γι αυτό θα αναφερθούμε σε κάποια πολύ τρανταχτά παραδείγματα ηλιθιότητας για σας δώσουμε μια γεύση.simple:Any dumb