FANDOM

Tι είπες;

- Όσκαρ Ουάιλντ
Εταιρεία δημοσίων σχέσεων γνωστή και ως πΙΠΑ. Ιδρύθηκε από τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη ο οποίος είναι γνωστό πως έλκει την καταγωγή του από το Ελμπασάν του Νομού Αλβανίας όπου για χρόνια ήταν Πρόεδρος, ceo, cbo, jcb, gpu, cpu o Υπεράνθρωπος. Εκπροσωπεί μεγάλες εταιρείες όπως την Microsoft, την MTV και την Boeing. Παλαιότερα είχε εκπροσωπήσει την Ford και την General Motors, αλλά τις οδήγησε στην χρεοκοπία. Έκαστος πρόεδρος που κάθεται στη καρέκλα του προεδρικού γραφείου των ΗΠΑ αποκτά την συνήθεια να ασχολείται είτε με τις υποθέσεις άλλων ή με απολύτως τίποτα. Τα τελευταία χρόνια εκτεταμένη έρευνα διενεργείται για τη προώθηση καμπάνιας που θα εξασφαλίσει την ευτυχία των 300 εκατομμυρίων υπαλλήλων της, διοχετεύοντας μεγάλες ποσότητες Prozac στο νερό που πίνουν. Τα αποτελέσματα αναμένονται. Κατά πληροφορίες, ωστόσο, ο νέος executive manager Μπαράκ ο Μπάμιας έδωσε εντολές για τη μείωση της περιεκτικότητας του Prozac στο νερό, αντικαθιστώντας το με βαλεριάνα.
Τα πάντα οπλοφορούν

Στις ΗΠΑ, οι πάντες και τα πάντα οπλοφορούν.

Η ανακάλυψη των ΗΠΑEdit

Η ανακάλυψη της Αμερικής ήταν μια τεράστια ΜΑΛΑΚΙΑ που έκανε ένας τυχάρπαστος ναύτης κάπου από την Ιταλία θέλοντας να "κόψει δρόμο" (ο μαλάκας) για να πάει στην Ινδία. Με την κατά τύχη ανακάλυψη ο Κολό(μβος) άνοιξε τον δρόμο στους κατάδικους Ευρωπαίους να ιδρύσουν ένα κράτος που θα ζει εις βάρος όλων των υπολοίπων.Βεβαίως όπως φαίνεται από αναμφίβολα νέα στοιχεία,πως οι αρχαίοι ημών προγόνοι ανακάλυψαν πρώτοι την Αμερική,διότι βρέθηκαν στις ακτές του Καναδά γυμνές απεικονίσεις πάνω σε πέτρινες πλάκες της Ξανθίπης(γυναίκα του Περικλή και γνωστή εταίρα της εποχής ). Οι νέες ανακαλύψεις επίσης προδίδουν αρχαίο ελληνικό δεσοξυριβοζουνέουκλέικο όξυ τυλιγμένο σε έντερα ταύρου (όπου πιστεύεται πως χρησιμοποιούνταν σαν προφυλακτικά).Το DNA μεταφέρθηκε για περαίτερω έρευνα στο επιστημονικό κέντρο στο Χυλιομύδι,μετά από εργαστηριακό λάθος έγινε έκρηξη και το σπερματο-υλικό εκτιναχθηκε σε όλη την περιφέρεια,προκαλώντας παρενέργεις στους κατοίκους(τίποτα το σπουδαίο απλά παράγουν μια όρμονη που αυξάνει την ικανότητα τελιοποιήσης της Stoned Rock (βλέπε 1000mods).

Η συγκλονιστική αλήθειαEdit

Η Αμερική δεν ανακαλύφθηκε από τον Κωλόμβο αλλά από τον Αμέρικο Βεσπούτσο όμως δεν το έμαθε κανείς γιατί ο Κολόμβος είχε μέσον, τον μπατζανάκη του στο υπουργείο της Αγγλίας. Τουλάχιστον έδωσαν το όνομά του στην Ήπειρο αυτή, αν και αρχικά σκέφτηκαν να την ονομάσουν Βεσπούτσα αλλά οι ΕΛ έκαναν μήνυση γιατί έτσι ήθελαν να ονομάσουν την δικιά τους χώρα (Σημερινή ονομασία: Ελλάδα).

Αδελφοποιημένη της πόλη είναι ο Πειραιάς. Μια μέρα ένα καράβι γεμάτο πμούτσους (6ος στόλος) ξεκίνησε από το λιμάνι της Βοστώνης για τον Πειραία. Τα παλαμάριαπαλικάρια είχαν κάτι χρόνια να συνουσιαστούν και τους είχε πιάσει απελπισία. Ο πληθυσμός στο καράβι αποτελούταν 100% από άντρες και όχι ομοφυλόφιλους κι έψαχναν ΓΥΝΑΙΚΕΣ!!!!! Φτάνοντας λοιπόν το καράβι στον Πειραιά ξεχύνονται πλήθη ναυτικών προς κάθε κατεύθυνση κι έψαχναν κάποιο πορνείο. Για να μην τα πολυλογούμε μπούκαραν ανεξέλεγκτα σ' όποιο μπουρδέλο έβρισκαν και γαμούσαν τις πόρνες, οι οποίες ήταν κάθε εθνικότητας...Ρωσίδες, Ουκρανέζες, Σέρβες, Αλβανίδες, Κροάτισσες, Τουρκάλες, Κογκολέζες, ό,τι ήθελες. Απ' αυτό το περιστατικό ήρθε η έμπνευση για το αξιομνημόνευτο τραγούδι της αξέχαστης Μελίνας που πάει κάπως έτσι: "Πως θα θελα να έχω και ένα, και δύο, και τρία, και τέσσερα παιδιά", καθώς ήταν αυτόπτης μάρτυρας αυτού του περιστατικού αφού καθόταν με τις ώρες στο λιμάνι και αγνάντευε το πέλαγος περιμένοντας το προαναφερόμενο καράβι φορώντας τη φανέλα του ΟΣΦΠ... Η κακή αυτοκρατορία βλέπε "κράτος των ΗΠΑ" (ψάρι!)

ΣχετικάEdit