ΗΜΜΥ Ξάνθης

“ΗΜΜΥ σημαίνει Ήμαστε Μύδια;”

- Μπάμπης Νιώτης για το ΗΜΜΥ

Χαρακτηριστική φυλή εξωγήινων μεταμορφωμένων σε ανθρώπους. Στην Ξάνθη έχουν βρει τη χαρά τους καθώς βρίσκονται μακριά από πειρασμούς όπως φοιτητικά πάρτυ, εκδηλώσεις, γυναίκες. Μοναδική τους ασχολία είναι το πού πάει το ρεύμα, πού είναι οι πόλοι και πώς μετασχηματίζουμε σε z. Η σχολή ανδροκρατείται με το 97% και πλέον να είναι άνδρες ή να έχουν μορφή άνδρα. Κοινώς οι ηλεκτρολόγοι "χτυπιούνται" όλη μέρα σε πορνοσάιτ.

[επεξεργασία] το παραμύθι

Κάποτε ήταν ένα μικρό όμορφο νησί που λεγόταν Πρωτονιολόγκα. Η ήσυχη φυλή που ζούσε εκεί ήταν πολύ ευτυχισμένη και χαρούμενη. Όλα δείχναν τόσο ειδυλλιακά και παραδεισένια. Γέλια ακούγοταν σε κάθε άκρη του μικρού αυτού νησιού με τα καταγάλανα νερά, τις ιαματικές πηγές, την πλούσια χλωρίδα και πανίδα. Λουλούδια υπήρχαν παντού. Η φυλή ζούσε το αληθινό νόημα της ζωής με αγάπη και έρωτα. Δουλειά δεν υπήρχε γιατί όλα δίνονταν απλόχερα από κάποια ανώτερη δύναμη... Ώσπου ξαφνικά ένα ηλιόλουστο μεσημέρι σκοτείνιασε ο ουρανός, μαύρα σύννεφα υψώθηκαν στον ουρανό της Πρωτονιολόγκα... Καπνοί, ουρλιαχτά και μια παράξενη βοή χάλασε την ηρεμία του νησιού...Εκείνη η μέρα έμελλε να είναι σημαδιακή. Τίποτα δεν ήταν πια όπως πριν...Το νησί κυριεύτηκε από γνωσσοδιψείς ηλεκτρελόγους που αυτοαποκαλούνταν καθηγητές. Βασάνιζαν και δέρναν την ήρεμη φυλή σε πηγάδια δυναμικού μαζί με τους βοηθούς τους, τους λιωμένους και τον λαμπρουίνο. Το νησί από τότε μετονομάστηκε σε Ηλετρολόγκα προς τιμήν του πρωτοπαλίκαρου Ηλέκτρου που βασάνισε πάνω από 1000 κατοίκους του νησιού και στάμπαρε με ανεξίτηλο μελάνι τους υπόλοιπους... Έτσι η Ηλεκτρολόγκα και οι καημένοι ηλεκτρολόγκας συνέχισαν να ζουν στο σκοτάδι, σε υπόγεια και πηγάδια δυναμικού. Δούλευαν σκληρά για ένα κομμάτι ψωμί και το βράδυ δεν κοιμόνταν παρά μόνο λίγες ώρες. Κανείς δε γελούσε πλέον. Μια μέρα μια ομάδα ηλεκτρολόγκα αποφάσισαν να κάνουν την επανάστασή τους. Σε ένα μυστικό συμβούλιο αυτοονομάστηκαν σε άσχετους για να μην τραβάν τα βλέμματα και τις υποψίες των δράκων. (συνεχιζεται)

[επεξεργασία] ΣΧΟΛΗ

Για 20 και πλέον χρόνια η σχολή βρισκόταν στο κέντρο της πόλης σε κτήρια προκάτ κατασκευασμένα στην τότε αδερφή χώρα Ανατολική Γερμανία. Η εξαίσια αρχιτεκτονική των κτηρίων και η μεταμοντέρνα όψη τους κάνει τον απλό επισκέπτη να αναρωτιέται εάν εκεί μέσα είναι σχολή ή άνδρο των Ταλιμπάν. Συνθήματα στους τοίχους όπως "Μπάουγκ τα μυαλά μας πονάνε","Πολύμετρο Μπαλαντέζα ρελέ και τέζα" ,"Laplace - ηλεκτρονική - AC/DC" και "μαμώ τα κυκλώματά σας" δείχνουν τον έντονο πολιτικό προβληματισμό των ηλεκτρελόγων. Οι τοπικές αρχές έκαναν για 20 χρόνια τα στραβά μάτια και εκατοντάδες ηλεκτρελόγοι από κάθε γωνιά της ελλάδος έβρισκαν καταφύγιο στην Ξάνθη. Απόπειρες βιασμού από αμάμητους ηλεκ-τρελό-γους καθώς και διακοπές ρεύματος ήταν καθημερινό φαινόμενο. Τελικά το μπατσόκ ύστερα από τη δραματική κατάσταση στην οποία είχε περιέλθει η Ξάνθη γεμάτη με παράφρονες ενέκρινε κονδύλια για την καταστευή της Ηλεκτρολόγκα. Σε αποσταση 6 χιλιομέτρων από την πόλη βρίσκεται η τοποθεσία της Ηλεκτρολόγκας. Άβατο για τους απλούς πολίτες, και όσοι καταφέρνουν να μπουν μέσα ελέγχονται από τις αρχές για σχιζοφρένεια, φρενοβλαβίωση και άλλες συναφείς ασθένειες. Μοναδικός κερδισμένος από όλη την υπόθεση είναι ο νομός Ροδόπης. Οι τοπικοί φορείς κατέβηκαν σε διαμαρτυρίες με σκοπό να μην έρθει το Ψωλητεχνείο στο νομό και κέρδισαν. Έτσι γλίτωσαν από τα Βριλ, τα Τρολ τον Μαγκνίτο και την Στορμ.

“"Κόψτε τα ανδρικά σας μόρια, δεν σας χρειάζονται πλέον! Ακόμα και να θέλετε δεν υπάρχουν γυναίκες που να πηγαίνουν με ηλεκτρελόγους”

- Βολταίρος Αμπεριάδης Βατίδης για στους ηλεκτρελόγους

“Πάει ένας ληστής με μαχαίρι να ληστέψει ένα ηλεκτρολόγο."Τα λεφτά σου ή τη ζωή σου", χαλαρός ο ηλεκτρελόγος απαντά:
"Φίλε ηλεκτρολόγος είμαι, ούτε λεφτά έχω, ούτε ζωή”

- Ανεκδοτο για τους τρελούς

[επεξεργασία] Οι φυλές

[επεξεργασία] Οι Λιωμένοι

Κλασσικό παράδειγμα γυαλαμπούκα, φυτού και γλείφτη που τον έδερνε ίσως και να τον δέρνει ακόμα η μαμά του. Κύρια ασχολία τα μαθήματα φυσικά και καμιά άλλη στον ορίζοντα. Ποτέ ίσως να μην υπήρξε άλλη πέρα από κάποια διαλείμματα για την εκτέλεση του τοπικού σπορ του αυνανισμού (ιδιαίτερα τσόντες με την Στορμ των Χ-μεν). Θα τους συναντήσεις στον τηλεπικοινωνιακό τομέα. Το οξύμωρο της κατάστασης είναι πως αν και τηλ-επικοινωνιακοί δεν μπορούν να επικοινωνήσουν με άνθρωπο. Φήμες τους θέλουν να ζητάν απεγνωσμένα παράταση της παραμονής τους στην Ηλεκτρολόγκα αξιώνοντας επιτοδότηση για μεταμεταπτυχιακά προγράμματα, μεταδιδακτορικά καθώς και προλεκτοριακά 25ετούς διάρκειας. Αγαπημένο παιχνίδι πλην αυνανισμού το σουπερw0w. Σε ακραίες μορφές συναντώνται και ως μοσχάρια με γυμνασμένες παλάμες και σαγόνια. Φήμες θέλουν τον αρχηγό τους να έχει ευνουχιστεί για να μπορέσει να γίνει ο Άρχοντας των Πυκνωτών.

[επεξεργασία] Μαλλιάδες (hairy style)

Ξεχωρίζουν για την μακριά και ατίθαση κώμη τους η οποία πιστεύουν πως είναι προέκταση του πέους τους πράγμα που τους κάνει ελκυστικούς και πολύ ιν. Άμα τύχει και κοπεί το μαλλί είναι σαν ευνουχισμός. Από μικροί άκουγαν AC/DC και πίστευαν πως μπαίνοντας στην Ηλεκτρολόγκα θα γίνουν σαν τα ινδάλματά τους. Κλασσική περίπτωση μαλάκυνσης εγκεφάλου και δείγμα ανάστροφης πολώσεως. Διάλυμα μαλλιάδων εμπλουτισμένων με μόρια κομμουνιστίνης είναι ιδιαίτερα τοξικό και επιβλαβές. Εδώ να πούμε μπράβο στο μπατσόκ που μπόρεσε και έκλεισε εγκαίρως αυτή τη φυλή στο (ψυχιατρικό) άσυλο της Ηλεκτρολόγκα.

[επεξεργασία] Μπασμπ-Νταμπ

Ξεχωρίζουν από εκατονταδες μέτρα λόγω των ανοιχτόχρωμων λαχανί,ροζ και σιελ lacoste μπλουζακίων τους.Θα τους πετύχεις σε τεράστιες παρέες μεσα σε κάποιο από τα Ίν στέκια της Ξάνθης να συνομωτούν έναντι της αντίπαλης παράταξης και να καταστρώνουν τα σχέδια μάχης τους για τις εκλογές των ηλεκτρελόγων.Ως συνήθως οι παρέες τους αποτελούνται απο 10-15 χλιμίτζουρες και 1-2 θυληκές ηλεκτρελόγες εντασσόμενες στην κατηγορία της πατσαβούρας,στις οποίες όμως την πέφτουν όλοι οι χλιμίτζουρες.Τα κίνητρα για να ενταχθεί κάποιος ηλεκτρελόγος στην κατηγορία αυτή είναι η σύντομη αποφοίτηση στα 6 χρόνια λόγω άπειρων γλυψιμάτων στους Καθηγητές,η πλήρης κοινωνική ανυπαρξία στα σχολικά χρόνια,και η επιδίωξη εύρεσης γκόμενας μέσω των "κονέ" που έχουν οι παλαιότεροι μπασμπ-νταμπ.Επίσης κάποιοι εντάσσονται στην μπασμπ-νταμπ ακριβώς μετά την εγγραφή τους στην Ηλεκτρολόγκα στο πρώτο έτος μπας και μπορέσουν να πάρουν εξιτήριο μέσω της πάλαι ποτέ "μεταγραφής" η οποία ήταν το μόνο μέσο διαφυγής από την Ηλεκτρελόγκα παλιότερα και πολλοί Ηλεκτρελόγκας είχαν δραπετεύσει.

[επεξεργασία] τα πάντα όλα

Άτομα που επειδή έκατσε και έγραψαν κάποτε 18+ νομίζουν ότι έχουν επίπεδο Αϊνστάιν και τα ξέρουν όλα. Κύρια ασχολία τους η χρησιμοποίηση όρων κυρίως στα εγγλέζικα όπως Laplacianim, Differencial Equations in Matlab, Stokes, craft, Norton, Liverpool, Manchester, London, M.B.A, BSA, Ph.D, ADSL, Bachelor master of the universe. Κάποιοι από αυτούς παράλληλα προσπαθούν να αποθαρρύνουν τους γύρω τους να διαβάσουν διασπείροντας ψεύτικες ειδήσεις. Τελικά έρευνες απέδειξαν ότι οι ίδιοι είναι λάθη του συστήματος αλλά καταφέρνουν να πάρουν πτυχίο λόγω γλυψίματος.

[επεξεργασία] Οι Άσχετοι

Μειοψηφία της τάξης του 5% που όπως είναι γνωστό τόσο είναι και η πιθανότητα σφάλματος. Απλοί πολίτες οι ίδιοι που ενώ έτυχαν ευφυίας δεν έχουν ουδεμία σχέση με ηλεκτρελόγους. Ξεχωρίζουν από μακριά στους διαδρόμους της Ηλετρολόγκας από τα ανθρώπινα χαρακτηριστικά τους, τη φυσιολογική ανθρώπινη συμπεριφορά και την ανθρώπινη ομιλία τους πράγμα που τους κάνει σε σχέση με τους υπόλοιπους έγκλειστους να είναι η μύγα μέσα στο γάλα. Οι ίδιοι υποστηρίζουν ότι καταλάθος βρέθηκαν στην Ηλεκτρολόγκα. Οι αρχές βέβαια δήλωσαν άγνοια επί του θέματος και μάλιστα επικαλέστηκαν κρατικά έγγραφα ονόματι "μηχανογραφικά" ως δηλώσεις αυτοβούλου εγκλεισμού τους. Ασχολία τους καθόλη τη διάρκεια της μέρας είναι η διαρκής κατάρα της ώρας και της στιγμής που συμπλήρωναν το μηχανογραφικό. Χειρότερος φόβος τους η περαιτέρω των 5 ετών παραμονή στο ψυχιατρείο. Κάποτε ένας από αυτή τη φυλή στάλθηκε ως φαντάρος στην Ξάνθη. Μετά από 1 ώρα εθεάθει να παρακαλάει τον διοικητή του για μετάθεση στα Ίμια. Ορισμένοι από την φυλή αυτή πήραν τα όρη και τα βουνά.

[επεξεργασία] HlektroGoga

Ο Γκόγκα επειδή είναι μοναδικός στο είδος και αποτελεί ξεχωριστή φυλή. Είναι ότι καλύτερο μπορεί να επιδείξει η Ξάνθη από θέματα γνώσεων και ευφυίας. Είναι αυτός που κατά παράξενο τρόπο συνδυάζει όλα τα θετικά τον κατηγοριών. Goga είσαι το είδωλο μας!
Για όλες τις επιτυχίες του που ειναι αμέτρητες υπάρχει μια πηγή έμπνευσης που δεν φανερώνεται ποτέ. Φήμες λένε πως υπάρχει κάποιο πρόσωπο από πίσω από το οποίο αντλεί όλη τη δύναμή του. Το πρόσωπο αυτό είναι από τις συμμορίες Laplace & Fourier και ενεργεί με το παρατσούκλι "Νατα"....Σκοτεινά πράγματα. Αυτός είναι ο Goga όμως!

“Ο Γκόγκα τα μαθαινει όλα απέξω”

- Κακές Γλώσσες για τον Γκόγκα.

“Ο Γκόγκα είναι ο αρχηγός της Ηλεκτρολόγκα”

- Βολταίρος Αμπεριάδης Βατίδης για τον Γκόγκα.

[επεξεργασία] ΚΤΗΝΗ

Ανάμεσα στους ηλεκτρελόγους κρύβονται σκοτεινά όντα κάθε είδους. Ένα από αυτά είναι το παμφάγο κτήνος. Μπορεί να καταβροχθίσει τα πάντα, από 5 σάντουιτς για πρωινό μέχρι βιβλία. Πολλοί φοιτητές έχουν χαθεί στα υπόγεια της σχολής και φήμες λένε πως έπεσαν θύματα της ακόρεστης όρεξης του κτήνους. Οι επιστήμονες τον ονόμασαν λαμπρουίνο. Ο λαμπρουίνος είναι ανθρωπόμορφο δίποδο συγγενές με τον homo erectus. Κάποιοι φανατικοί της θεωρίας του Δαρβίνου υποστηρίζουν ότι είναι ο χαμένος κρίκος στην εξέλιξη. Άμα τον συναντήσετε μπροστά σας μην πάτε να του πάρετε φαγητό, έχετε μπλέξει άσχημα.

[επεξεργασία] Δείτε επίσης