Ζώδια

Merge Κάποιο λαμόγειον δημιούργησε 2 άρθρα για το ίδιο θέμα. Αποδεικνύεται με μαθηματικά του λυκείου
ότι αυτό το άρθρο πρέπει να συγχωνευτεί με το άρθρο Ζωδια.

[επεξεργασία] Ζώδια

Γιατί να αγχωνόμαστε για το μέλλον μας?Για τη δουλειά μας?Για την "προσωπική" μας ζωή?Για την οικονομική κρίση?Αφού υπάρχουν τα ζώδια που μπορούν ανά πάσα στιγμή να μας δώσουν την απάντηση για όλα τα ερωτήματα και τις ανησυχίες που έχουμε, με ένα μαγικό τρόπο πάντα...Πώς άραγε να το κάνουν αυτό?Πολλοί ΔΕΝ πιστεύουν στα ζώδια γιατί όπως λένε, είναι απλά ένας τρόπος να βγάζουν γρήγορα χρήματα και να εκμεταλλεύονται τους ανθρώπους!!!"Μούσια"!!Και αυτό μπορώ πολύ εύκολα να σας το αποδείξω αγαπητοί αναγνώστες.Πολύ απλά ένα ζώδιο,ανάλογα με την εποχή(Δεν εννοούμε:χειμώνας-snowboard/καλοκαίρι-Βουλιαγμένη/άνοιξη-Σοφία Βόσσου κ.τ.λ.)και την ψυχολογική κατάστασηστην οποία βρίσκεται,τοποθετείται στον περιοδικό πίνακα και με την κατάσταση που επικρατεί στον Άρη,στην Αφροδίτη και στον Ερμή(το ερωτικό ισόπλευρο τρίγωνο)επηρεάζουν τα βασικά χαρακτηριστικά του.Ο διάσημος σε όλους Βρετανός συγγραφέας "Λιλί"που έζησε τον 16ο αιώνα,αφιέρωσε την ζωή του,για το αν ο Ερμής ήταν ανάδρομος(ΣΚΟΡΠΙΟΣ:Καταλαβαίνετε..).

[επεξεργασία] Ποια είναι τα ζώδια?

  • Αιγόκερως: Ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις τους,είναι εργατικοί γι' αυτό και οι περισσότεροι Αιγόκεροι κατέχουν υψηλές θέσεις(βλέπε Ματσούκα που έφτασε στην κορυφή με απίστευτη σκληρή δουλειά).Όταν όμως πετύχουν κάποιο στόχο τους αρχίζουν τη"σνομπαρία"και τότε χρειάζονται επειγόντως ένα δίδυμο να τους προσγειώσει!!Οι Αιγόκεροι μπορούν να είναι ερωτευμένοι πολλά χρόνια με ΕΝΑ άτομο/ζώδιο,και να μην του το λένε, γιατί φοβούνται μην φάνε πορτούλα.
  • Υδροχόος:Αν το έχετε παρατηρήσει οι Υδροχόοι είναι συνέχεια με ένα χαμόγελο!!Όμως είναι υπερβολικοί μερικές φορές διότι,κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει να είναι τόσο χαζοχαρούμενοι!!Γι'αυτούς η φιλία είναι πολύ σημαντική γι'αυτό έχουν κάθε στενό(του δρόμου εννοείται,μην οργιάζει το μυαλό σας παρθένοι) φίλο!!Είναι αναποφάσιστοι γι'αυτό ταιριάζουν με ζυγούς και δίδυμους!!Σκέφτονται πάντα αντικειμενικά και είναι πολυμήχανοι.....Υπάρχουν και εξαιρέσεις...
  • Ιχθύς:Είναι από τα ζώδια φαντάσματα...Ζουν για τον δικό τους κόσμο και μόνο!!!Ο εαυτός τους μόνο και κλαίγονται όλη μέρα!!!Είναι ευαίσθητοι αλλά υπερβολικά μερικές φορές!!Προσπαθούν να κατανοήσουν τα υπόλοιπα ζώδια,αλλά πάντα θα πετάξουν την δική τους ατάκα όσο άσχετη κι αν είναι με το θέμα.Βέβαια έχουν αυτό το SEXY πάνω τους!!Όπως η Βάνα Μπάρμπα!(αδικεί λίγο το επίθετο,όπως και όλοι οι Ιχθύς έχουν κουλά επίθετα..)
  • Κριός:Ένα ζώδιο που μερικές φορές δεν το βλέπεις στον αστρολογικό χάρτη!!Αυτό το ζώδιο είναι μια διασταύρωση Κριού-Υδροχόου,γι' αυτό και είναι μονίμως χαμένο....Έχουν βέβαια ενέργεια,αισιοδοξία αλλά είναι ένα μπερδεμένο ζώδιο γιατί νομίζει ότι είναι το επίκεντρο του ζωδιακού κύκλου....
  • Ταύροι:Ποτέ μην εμπιστευτείτε Ταύρο γυναίκα,γιατί εξαιτίας της ζήλια της είναι ικανές να σας πάρει ακόμα και τον άντρα..Βέβαια ένας Λέων παραχωρεί τον άντρα στον Ταύρο γι'αυτό και ο Ταύρος μετά προσπαθεί να τον εκδικιθεί!!Αγαπούν την πολυτέλεια και είναι τρομερά ψώνια!!(π.χ.:Μιμή Ντενίση "έλεος")Φιλική συμβουλή:Προσγειωθείτε..
  • Δίδυμοι:Ζώδιο του αέρα...Είναι φτιαγμένο ειδικά για να κατακτήσει τον κόσμο σε συνδυασμό με ένα Παρθένο που πάει με όλους,γίνονται κυβερνήτες!!Βέβαια έχουν αρκετές ψυχολογικές τάσεις αλλά τα περισσότερα ζώδια τους συμπαθούν..Όμως είναι πολύ πονηροί!(π.χ.:Αngelina Jolie που έφαγε τον άγιο άντρα της Jennifer Aniston)
  • Καρκίνος:Είναι περίεργο ζώδιο...Την μια στιγμή μπορεί να είναι ανοιχτοχέρηδες και την άλλη τσιφούτες(τσιφουτασιόννν)!!Έχουν 1 θέμα με την οικογένεια,δηλαδή αν δεν χτίσουν σπιτικό δεν μπορούν!!!!!Τους θέλουν όλους στα πόδια τους,κατά τα αλλά είναι πολύ ευαίσθητοι αρκεί να τους πετύχεις στα κέφια τους!!!