Ζοχάδα

Zoxada close up

Ζοχάδα στο μικροσκόπιο

Η ζοχάδα είναι μια πολύ παρεξηγημένη πάθηση . Για το λόγο αυτό θα προσπαθήσω μέσα από τις επίσημες αυτές σελίδες της φρικης να αποτυπώσω και να μεταφέρω στους κοινούς θνητούς την αλήθεια (όχι παπαριές).

“Τέρμα τα καυτερά...έβγαλα ζοχάδες.”

- Ο Μούσιτρον για τα καυτερά

“Veni Vidi Zochadi Puletti...Ήρθα, είδα, ζοχαδιάστηκα, πήρα τον πούλο.”

- Ο Ιούλιος Καίσαρας για τη ζοχάδα

“Πολύ ζοχαδιασμένους τους βλέπω...πάλι κλωτσές θα φάμε.”

- Ένας Ματατζής για τους διαδηλωτές
Green monster

Η ζοχάδα όπως την αποθανάτισε καρικατουρίστας του photochop

[επεξεργασία] Επιστημονικά

Η ζοχάδα (ζοχάς, κέρατο, καψάλα) είναι στην ουσία ένα μικρόβιο με πράσινο χρώμα, μεγάλα δόντια και μεγάλα νύχια. Το μικρόβιο αυτό βρίσκεται εσωτερικά της πρωκτιαίας οπής (εξάτμισης) περίπου 10 εκατοστά από τον προφυλακτήρα και τρέφεται με (τι άλλο;) κακαράντζες (βιρβιλιές) κοινώς σκατούλες.

[επεξεργασία] Ιατρικά

Monkey butt

Εδώ είναι η μαμά μαϊμού με πισινό σαν τριαντάφυλλο

Η ζοχάδα λοιπόν έχει αποδειχθεί ότι ενοχλείται ιδιαίτερα με τα καυτερά φαγητά, τα ξύδια, τα όσπρια και κάποια ζαρζαβατικά τα οποία δε θα αναφέρουμε για να σας κρατήσουμε σε εγρήγορση και να εξάπτουμε τη φαντασία σας .

Θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά (!!) υπόψη ότι και το πρωκτικό σεξ (πισωγλεντισμός) είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό για τη ζοχάδα ειδικά εάν ο φέρων τη ζοχάδα δε συμφωνεί για το πήδημα (παραφύση). Η παραγόμενη δια της τριβής θερμότητα, εξοργίζει τελικώς τη ζοχάδα. Γι' αυτό άλλωστε και οι αδερφές είναι συνέχεια ξυνισμένες και κακιάρες .

Όταν λοιπόν η ζοχάδα ενοχληθεί από τα ανωτέρω, βουζώνει, πρήζεται, τα παίρνει στην κράνα και κατεβαίνει προς την έξοδο (γκρόβερ). Μπήγει τα νύχια της και τα δόντια της στην πέτσα της εξάτμισης/ροδέλας προκαλώντας φαγούρα στην αρχή και μετά κάψιμο/δυσφορία και έντονο τσούξιμο (πιθανώς και λίγο δάκρυ). Ο παθών αισθάνεται τα πρώτα σημάδια του κακού πρώτα με αύξηση της θερμοκρασίας, έπειτα με έντονο τσούξιμο συνοδευόμενο με φαγούρα και στο τέλος νοιώθει τον αγωνιώδη πόνο του ασβέστη στη κωλοτρυπίδα του .

Προσοχή : Οιαδήποτε απόπειρα ξυσίματος με δάχτυλο, σε σαγρέ τοίχο ή σβάρνισμα στο χώμα (σαν τα σκλιά) μόνο επιδείνωση και πιθανό ξεφτιλίκη θα επιφέρει.

Medical Το άρθρο αυτό αφορά ένα ιατρικό θέμα. Αν είστε τόσο ηλίθιοι ώστε να εμπιστευτείτε την Φρικηπαίδεια για να σας δώσει πληροφορίες για μια ασθένεια ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό με την Ιατρική Επιστήμη θέμα, τότε εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Αιωνία η μνήμη σας.