Ζελεδάκι

Zele

κλασικό σακουλάκι γεμάτο με τα διαβολικά κατασκευάσματα

129129440775337465

ζελεδάκια σε σχήμα πέους, γνωστά για την επιτυχία στους gay

Τα ζελεδάκια είναι πλαστικοποιημένα υποκατάστατα αμελέτητων των Βριλ αλλά πολλοί είναι και αυτοί που υποστηρίζουν ότι εκτός από τα παραπάνω εμπεριέχονται και υλικά που χρησιμοποιούνται και στη σούβλα του Μήτσου.

[επεξεργασία] Θύματα των ζελεδακίων

Καραμανλής
Παιδιά

[επεξεργασία] γνωστά ζελεδάκια

Πρόκειται για ζελεδάκια που έχουν κάνει καριέρα σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, κλπ παπαριές. ένα από τα πιό γνωστά είναι και αυτό το σίχαμα το οποίο αποτελεί και τον αρχηγό τους. Αυτά είναι και τα πιο επικίνδυνα καθώς εξαπλώνονται ταχύτατα και χωρίς καμία προειδοποίηση. Όταν αρχίζουν να εμφανίζονται τα σημάδια, είναι πλέον πολύ αργά, αφού η εξάπλωση τους έχει σχεδόν ολοκληρωθεί.

[επεξεργασία] εχθροί των ζελεδιών

γκοθάδες (δείτε την εικόνα για το φονικό στο άρθρο Gummy Bear)

η Πρασινοσκουφίτσα (δείτε και γι'αυτό το φονικό στο άρθρο της Πρασινοσκουφίτσας)

[επεξεργασία] στόχος των ζελεδίων

Υπάρχουν φήμες πως οι οπαδοί του WEEGEE με σκοπό να στρέψουν τους οπαδούς του απεραντοτιτανομέγιστου ΚΘΟΥΛΟΥ χρησιμοποιούν μαγικά υλικά από το βασίλειο του Μιούτου για να δημιουργήσουν υπνωτιστικά ζελεδάκια και να στρέψουν τους οπαδούς του απεραντοτιτανομέγιστου ΚΘΟΥΛΟΥ εναντίον του. Κάτι τέτοιο είναι φυσικά αδύνατο ακόμα και αν υπάρχουν δείγματα των ζελεδίων αυτών στο cinema του χωριού (village) και της αγοράς (MALL).