Ζαχαροπλάστης

“Στη χώρα μας υπάρχουν οι καλύτεροι Ζαχαροπλάστες στον κόσμο.”

- Κάτοικος του Βελγίου (μυθικό πλάσμα) για τους Ζαχαροπλάστες που υπάρχουν στην (υποτιθέμενη) χώρα του.
Zax1.png

συλλογή εργαζόμενου σε ζαχαροπλαστείο

Ο Ζαχαροπλάστης είναι ένα ον ή πλάσμα το οποίο ανάλογα με το φύλο του καθενός εξασκεί διαφορετικές λειτουργίες όπως φαίνεται και πιο κάτω:

[επεξεργασία] Άντρες:

Για τους άντρες ο Ζαχαροπλάστης είναι ένα αόρατο πλάσμα που λειτουργεί σαν βοηθητικό ξωτικό όταν θέλουν να εξασκήσουν τη διαδικασία της αναπαραγωγής και τον χρησιμοποιούν σαν αναφορά κατά την αρχή της όλης διεργασίας.

Φράση από απελπισμένο νέο κατά τη διάρκεια σχολικού party.

[επεξεργασία] Γυναίκες:

Για τις γυναίκες ο ζαχαροπλάστης είναι ένα ον το οποίο στάλθηκε στη Γη από το Σατανά με σκοπό να καταστρέψει το γυναικείο φύλο, έτσι ώστε στη Γη να διαπρέψουν μόνο οι άντρες καθώς αυτοί το χρησιμοποιούν είτε για ψάρεμα (όπως φαίνεται πιο πάνω), είτε για να τις κάνει τόσο άσχημες (με σπυράκια και περιττά κιλά) ώστε να μη μπορούν να δημιουργήσουν καριέρα.

  • π.χ "Θέλεις να με παχύνεις?"
Φράση από γυναίκα στην οποία προτάθηκε από το σύντροφό της να πάνε για παγωτό.
Ζαχαροπλάστης.jpg

(Ανύπαρκτος) Βέλγος Ζαχαροπλάστης

Επίσης ο ζαχαροπλάστης είναι ένα αόρατο πλάσμα που λειτουργεί σαν βοηθητικό ξωτικό όταν θέλουν να απορρίψουν τον πέφτουλα.

[επεξεργασία] Αντιφάσεις

Στο Βέλγιο έχουν εντοπιστεί (Ανύπαρκτοι) Ζαχαροπλάστες να φτιάχνουν την ούτω καλούμενη Βελγική Σοκολάτα. Γι' αυτό και βλέπετε μακαρόνια στη θέση που θα έπρεπε να υπάρχει παντεσπάνι καθώς ως γνωστόν μυθικά πλάσματα δημιουργούν ανύπαρκτες κατασκευές.