Ζέτα Μακρυπούλια

Makrypoulia-Nophotochop.png

επάνω:... το πραγματικό πρόσωπο του μπάζου, χωρίς μέικαπ και λοιπές παπαριές

κάτω:... το πρόσωπο του μπάζου μετά απο μέικαπ και ανελέητο PhotoChop
Makrypoulia-Photochop.png

Η Ζέτα Μακρυπούλια είναι μοντέλο, ηθοποιός, τηλεπαρουσιάστρια και παγωτατζού η οποία κυνηγάει (πρώην) τεκνά και συγκεκριμένα το Μιχάλη Χατζηγιάννη. Υπήρξε πρώην σχέση του αοιδού Αντώνη Ρέμου, τον οποίο εκμεταλλεύτηκε, με σκοπό να αποκτήσει δημοσιότητα. Ως προς την εμφάνιση, δεν βλέπεται καθόλου, και για να φαίνεται κάπως εμφανίσιμη χρησιμοποιεί γαλάζιους φακούς επαφής, extensions, 100 κιλά μακιγιάζ. Φήμες θέλουν να συμμετείχε σε σκοτεινές τελετές, και να κατασκεύαζε κούκλες, παίρνοντας τρίχες από τα μαλλιά του Μιχάλη Χατζηγιάννη, προκειμένου να τον δέσει με τα μάγια της. Το υποκριτικό της ταλέντο είναι αστείρευτο καθώς μπορεί με μεγάλη ευκολία να προσποιείται ότι αγαπάει το Μιχάλη, στην πραγματικότητα όμως θέλει να τον χρησιμοποιήσει προκειμένου να παραμείνει στην επικαιρότητα. Είναι πολύ αχόρταγη και δεν της φτάνουν τα χρήματα που κερδίζει, τα οποία και επενδύει στην αγορά παλιών νεοκλασικών.

[επεξεργασία] Γέννηση - Τα Πρώτα Χρόνια

Η ατάλαντη ηθοποιός γεννήθηκε στις αρχές της δεκαετίας του '70, αν και η ίδια δηλώνει μόλις 33 ετών. Σε ηλικία 20 ετών ξεκινάει την καριέρα της ως τσαούσα στο πλευρό της Ρούλας Κορομηλά. Ο Νίκος Μαστοράκης είναι αυτός που την έβαλε στην εκπομπή (με θεμιτά και αθέμιτα μέσα). Ο κόσμος πρέπει να χρωστάει ευγνωμοσύνη σε αυτό τον άνθρωπο, καθώς χωρίς αυτόν δεν θα είχε γίνει γνωστό το ταλέντο αυτής της σπουδαίας ηθοποιού. Το 1993 συμμετέχει και στο videoclip του Γιάννη Βασιλείου "Πρώτο σου φιλί" το οποίο γνωρίζει επιτυχία ακόμη και σήμερα, μετά τις ρακές του Θέμη Γεωργαντά. Στη συνέχεια ο Μαστοράκης όπως ήταν φυσικό, την παίρνει στη σειρά του "Χωρισμένοι με παιδιά" παίζοντας το ρόλο μιας έφηβης, αν και τότε είχε περάσει τα 25. Επίσης υπήρξε ερωμένη του γυμναστή Κώστα Αλιμπέρτη.

[επεξεργασία] Η σχέση της με τον Αντώνη Ρέμο και η "καταξίωση"

Η καταξίωση ήρθε από το 1999, όταν έκανε σχέση με τον συνομήλικό της, Αντώνη Ρέμο (αν και η ίδια δήλωνε πάντα πως ήταν 7 χρόνια μικρότερή του). Ο Αντώνης την ερωτεύτηκε τρελά και τραγούδησε γι'αυτή πολλά άσματα του Γιώργου Θεοφάνους. Αυτή όμως τον ήθελε μόνο για δημοσιότητα. Η σχέση τους τελείωσε άδοξα το 2005-2007 (δεν ξέρουμε ακριβώς πότε, γιατί δεν μας είχαν ξεκαθαρίσει). Ο Αντώνης αν και έχει βρει παρηγοριά στο πρόσωπο της Υβόννης, ακόμα κλαίει και χτυπιέται για τη Ζέτα. Τα μάγια που του είχε κάνει, δεν έχουν λυθεί ακόμα.

[επεξεργασία] Η καριέρα της ως τραγουδίστρια

Όπως είναι φυσικό, κάθε πολυτάλαντη ηθοποιός που σέβεται τον εαυτό της, πρέπει να δοκιμάσει και άλλους ρόλους. Έτσι με τη συμμετοχή της ως Αμαλία στη σειρά "Στο παρά πέντε" είχαμε την ευκαιρία να ακούσουμε τη βελούδινη φωνή της. Διασκεύασε το "Ματώνω" της Πέγκυς Ζήνα, με το δικό της τρόπο "Πάλιιιιι μωρό μου λείιιιιιπεις, πάλιιιιιιιιι με εγκαταλείιιιιιιιπεις" και ηχογράφησε το πρώτο της σουξέ "Φιλίιιιι φιλίιιιι με λυυυυυυυτρώνειιιιιιιιιιιις". Αλλά και σε άλλες ταινίες/σειρές δεν έχασε την ευκαιρία να τραγουδήσει κομμάτια όπως "Μόνο εσύ", "Νύχτα στάσου", "Σούλα έλα ξανά".

[επεξεργασία] Άλλες σχέσεις μετά τον Αντώνη Ρέμο

Επειδή ένα τέτοιο ταλέντο δεν πρέπει να πάει χαμένο, έπρεπε να χρησιμοποιήσει και άλλους για δημοσιότητα. Έτσι δεν διστάζει να κάνει σχέση με το Θοδωρή Παπαλουκά, και με το Χρήστο Χολίδη, προσποιούμενη πάντα την έγκυο

[επεξεργασία] Dancing With The Stars 1+2

To Dancing With The Stars ήταν επηρεασμένο από το Πατρινό καρναβάλι, καθώς η αγαπημένη μας Ζέτα, σε ρόλο σπουδαίας παρουσιάστριας, κάθε εβδομάδα μας έδειχνε και μια άλλη μεταμφίεση. Επίσης δεν έχανε ευκαιρία να φλερτάρει με το Γιάννη Λάτσιο προκειμένου να ανέβουν τα νούμερα της εκπομπής της.

[επεξεργασία] Η σχέση της με το Μιχάλη Χατζηγιάννη

Η αγαπημένη μας (δηθεν) πολυτάλαντη ηθοποιός, τραγουδίστρια, παρουσιάστρια, μοντέλο της Raxevsky και άλλα τόσα, θα είχε χάσει την αίγλη της, αν δεν έκανε σχέση με τον αοιδό Μιχάλη Χατζηγιάννη. Η συνάντησή τους στα MAD Video Music Awards 2010 ήταν μοιραία, καθώς εκεί του έκανε μάγια, και αυτός την ερωτεύτηκε. Ποτέ δεν χάνει ευκαιρία να καλεί παραράτσι ώστε να τους φωτογραφίσουν. Το σχέδιό της είναι ύπουλο. Θέλει να καταστρέψει την καριέρα του Μιχάλη και να τον κάνει να σέρνεται στα πόδια της, με αποτέλεσμα να τον παρατήσει. Γι'αυτό Χατζηγιαννίτσες ενωθείτε, να την ξεμαλλιάσουμε και να της βγάλουμε τρίχα τρίχα όλα τα extensions!!!!!!!