ΖΝ Ζωντανοί Νεκροί

[επεξεργασία] Η αρχή

Οι Ζωντανοί Νεκροί ή αλλιώς ΖΝ ή αλλιώς γαμάμε και δέρνουμε ή αλλιώς έχεις ένα ευρώ ρε ψηλέ αρχικά ξεκίνησαν πριν την αρχή του "Πηδάω το Ισχίο μου" ρεύματος ιδρύοντας το δικό τους ρεύμα "Χτύπημα Μάχης" αν και αμφίβολο είναι το αν πήραν ποτέ μέρος σε κάποια μάχη όπως και το αν έχουν υπηρετήσει την μητέρα πατρίδα.
Υπάρχουν θεωρίες ότι ιδρυτής και πρώτο και κύριο και μοναδικό μέλος του συνκροτήματος ήταν ο Τσακ Νόρις όμως τίποτα δεν είναι σίγουρο με τον Τσακ. Λέγεται ότι έκεινος τραγούδαγε, έγραφε τους στίχους, έπαιζε κιθάρα, ντραμς, αρμόνιο, σαξόφωνο, φυσαρμόνικα αλλά και μουσίκιο.
σ.σ.: (Μουσίκιο είναι ένα όργανο το όποιο μόνο ο Τσακ Νόρις κατέχει και ξέρει να παίζει, το όργανο αυτό παίζει μουσική την ώρα που ο Τσακ δίνει την ΣΚτΤΝ κλωτσιά του και όσοι το έχουν ακούσει είναι ήδη νεκροί).
Λόγω των θεωριών αυτών πολλοί πιστεύουν ότι το τραγούδι ύμνος ΖΝ εντολές θα έπρεπε να λέγεται "Τσακ Νόρις εντολές, που τόλμησε αν τολμάς να μην τις υπακούσεις". Ύστερα όμως ο Τσακ Νόρις βαρέθηκε και αποφάσισε να ασχοληθεί με άλλου είδους τέχνη, με την πολεμική. Μετά τον Τσακ πολλοί ασχολήθηκαν με αυτό το συνκρότημα άλλα λίγοι άντεχαν τον μύθο και την δόξα που θα είχαν ως μέλη ενός τοσο θρυλικού συνκροτήματος αλλά και τα πολλά ναρκωτικά που θα έπρεπε να παίρνεις για να θεωρείσαι μέλος του συνκροτήματος.

[επεξεργασία] Τα μέλη και τα groupies

Τα τώρινα μέλη του συνκροτήματος, μέχρι να μπουν για αποτοξίνωση, είναι οι:

ο Μηδενιστής (έπαιρνε συνέχεια μηδέν στα 6 χρόνια που πήγε σχολείο στο δημοτικό και δεν μετάνιωσε γι αυτό), ο Υπόχθονιος (γιατί είναι πολύ υπόγειος και το μετανιώνει λίγο), ο Καταχθ
Zn.jpg
όνιος (ο MC γκόμενος του Υποχθόνιου), ο Χαρμάνης (έτσι τον φώναζε η γιαγιά του από την Αμέρικα όταν ήταν μικρός) και Τάκι Τσαν (γιατί έτσι).

Οι οπαδοί τους οι οποίοι πρέπει και εκείνοι να παίρνουν αυτή την θεά ουσία τα ναρκωτικά για να αποδεικνύουν την αγάπη τους για το συνκρότημα αλλά σε μικρότερες δόσεις για να δείχνουν και την κατωτερότητα τους, αποκαλούνται ΖΝ φανς, αλήτες, γκάνκστερς, γαμιάδες, βλαμμένα δεκαπεντάχρονα (άνω των τριών) και πρεζάκια.

[επεξεργασία] Οι ύμνοι

Τα πιο γνώστα τραγούδια τους είναι τα εξής:

-ΖΝ εντολές ή Τσακ Νόρις εντολές που αν τολμάς μην τις υπακούσεις

-Ήρθα, τρυπήθηκα απ'το αγκάθι, έφυγα.

-Έχασα το λεωφορείο μήπως έχεις πενήντα λεπτά;

-Στην χώρα του καλύτερου χασίς

-Ουγκ