Ευρώπη

Ευρώπη

Yourope
800px-European flag.svg.png
Oooooooo.jpg
ΠληθυσμόςΑρκετοί
Έκταση10.183.666 τετρ. χλμ.
ΠρωτεύουσαΒρυξέλλες
ΘρησκείαΟρθόδοξος Μουσουλμανικός Καθολικισμός
ΕθνικότηταΠολυεθνική
ΝόμισμαEuros
Εθνικός ύμνος Το τραγούδι που κέρδισε στη Yourovision
Επίσημη γλώσσαΤούρκικα, Γκρίκλις, Φράνγκλις, Γκρόιτς, Ινδοευρωπαϊκά, Σλαβικά
ΚυβέρνησηΔικτατορία της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Γκόμενα του Δία, γνωστού γαμίκουλα του Ελληνικού Πάνθεου. Ο Δίας είδε την Ευρώπη που ήταν πολύ hot babe και θέλησε να τη φυστικώσει. Εκεί που έπαιζε λοιπόν η Ευρώπη με τις φιλενάδες της ωραία και καλά, τσουπ, μεταμορφώνεται ο Δίας σε ταύρο (ο συνειρμός δικός σας) και της την πέφτει.

Εκείνη, ατρόμητη, γιατί οι φίλες της έκλασαν μέντες όταν είδαν τον απαστράπτοντα ταύρο - Δία, πλησίασε το όμορφο ζώο - Θεό. Σαν ηλίθια ανέβηκε στη ράχη του και μην την είδατε, μην την απαντήσατε. Έχασε και το ραντεβού για χαλάουα η Ευρώπη. Στο τέλος έφτασαν στην Κρήτη και φημολογείται πως από τότε ξεκίνησε η παράδοση των απαγωγών στο νησί. Δεν πρέπει επίσης να ξεχνάμε πως εκεί μεγάλωσε και ο Δίας.
Τέλος πάντων, ο Θεός φυστίκωσε τη νεάνιδα η οποία συνέβαλλε στην αύξηση του πληθυσμού γεννώντας το Μίνωα και το Ραδάμανθυ, που έκαναν την Κρήτη δυνατή και καλοκαιρινή. Τα αποτελέσματα της διακυβέρνησής τους είναι ορατά ακόμα και σήμερα.

[επεξεργασία] Η ήπειρος

Σήμερα η Ευρώπη κατέληξε ήπειρος, με πολλές χώρες και ανθρώπους. Περιβάλλεται από ένα λούστρο πολιτισμού, γιατί κανείς δε θέλει να δει τη μπίχλα που κρύβεται από κάτω. Έχει την Ευρωπαϊκή Ένωση, όπου μαζεύονται οι Πρωθυπουργοί και οι εκπρόσωποι των κρατών που παρακολουθούν τσόντες στα μόνιτορ, τρώγοντας και πίνοντας τσάμπα, αφού εμείς οι μαλάκες πληρώνουμε. Είναι δε πολύ φίλη με την Αμερική, διατηρώντας μαζί της στενές σχέσεις που βασίζονται στο Οθωμανικό Δίκαιο (και καταλάβατε όλοι τι εννοώ).

[επεξεργασία] Ελέχθησαν

Παροιμιώδεις φράσεις:

  • Θα γίνουμε Ευρώπη : Ευσεβής πόθος των απανταχού νεόπλουτων που νομίζουν πως ξοδεύοντας 10.000 ψωροευρώ στου Hermes αποκτούν και επίπεδο τρομάρα τους.
  • Είμαστε Ευρωπέη; : Η μόνη ειλικρινείς δήλωση του πολιτικού Κωνσταντίνου Καραμανλή (αυτουνού που πήγε στα θυμαράκια όχι του χλιμίντζουρα Κωστάκη) και σημαίνει πως η Ευρώπη μας έχει για τον π@#%*τσο.
  • Θα πάμε γαμήλιο ταξίδι στην Ευρώπη; : Ατάκα του αθάνατου παλιού ελληνικού κινηματογράφου για να υποδηλώσει τον πλούτο του γαμπρού και την τύχη της πτωχής πλην τιμίας κόρης που τον τύλιξε.
  • Εmpty lines before Europe.

[επεξεργασία] Δείτε επίσης